Best of Belron 2016

Best of Belron 2016

Στο BoB συζητήσαμε για το πώς θα χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο αύριο, για τα πρακτικά και ηθικά διλήμματα γύρω από την αυτόνομη οδήγηση, για το περιβάλλον, για το διαδίκτυο, για την ψηφιακή κοινονικοποίηση και για το πως όλα αυτά επηρεάζουν την αυτοκίνηση.

Καλεσμένοι της Carglass βρεθήκαμε και φέτος στην Λισαβόνα για το Best of Belron. Θα ήταν άδικο να θεωρήσει κανείς ότι είναι απλώς ένας διαγωνισμός μεταξύ των καλύτερων τεχνικών της εταιρείας στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων. Διότι στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα πολυσυλλεκτικό event που διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια από την μεγαλύτερη εταιρεία επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτων στον κόσμο.

Το διαγωνιστικό μέρος είναι σημαντικό κομμάτι, αλλά η Belron θα ήταν μια εσωστρεφής εταιρεία αν έμενε σε αυτό. Αντιθέτως, με τα μάτια ανοιχτά προς τον πλανήτη και την αγορά, η εταιρεία αφουγκράζεται τις τάσεις και ανοίγει συζητήσεις γύρω από αυτές με σημαντικούς ομιλητές. Από το MIT, από την Google αλλά και από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δίνοντας μάλιστα έμφαση όχι στις παραδοσιακές δυνάμεις αλλά σε αυτούς που καινοτομούν και στην ουσία δημιουργούν το μέλλον.

Στο BoB συζητήσαμε για όλα αυτά που αφορούν την δουλειά και την ζωή μας. Για τον τρόπο που θα χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο αύριο. Για την αυτόνομη οδήγηση, τα πρακτικά και ηθικά διλήμματα που αυτή βάζει. Για το περιβάλλον, για το διαδίκτυο στο σπίτι, στο γραφείο και καθ’ οδόν, για την κοινονικοποίηση μέσω των social media και για το πόσο η αλλαγή αυτή στις προσωπικές σχέσεις θα επηρεάσει την αυτοκίνηση. Αναρωτηθήκαμε επίσης γιατί η Belron να ενδιαφέρεται για όλα αυτά; Από την στιγμή που δεν κατασκευάζει κρύσταλλα, θα μπορούσε απλώς να ακολουθεί τις εξελίξεις. Ο λόγος είναι ο άνθρωπος.


Εξαιρετικά ενδιαφέρον το συνέδριο, στο πλαίσιο του Best of Belron 2016, όπου συζητήθηκαν όλα αυτά που αφορούν τη δουλειά και τη ζωή μας. Ο τρόπος που θα χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο αύριο, η αυτόνομη οδήγηση, τα πρακτικά και ηθικά διλήμματα που αυτή βάζει.

Η Belron μελετά τις αλλαγές στη ζωή του καθημερινού ανθρώπου, του χρήστη του αυτοκινήτου, των ασφαλιστικών υπηρεσιών και εν τέλει των δικών της υπηρεσιών, για να τον προσεγγίσει πιο άμεσα και να καλύψει αρτιότερα τις ανάγκες του. Επενδύει μάλιστα σοβαρά σε ποιοτικές έρευνες και ψηφιακές πλατφόρμες που της επιτρέπουν να βελτιώνει διαρκώς την αποτελεσματικότητά της σε αυτούς τους τομείς. Για παράδειγμα, έγινε εγκαίρως αντιληπτή η τάση των πελατών να επικοινωνούν online με την εταιρεία. Σήμερα, το ποσοστό αυτών που επικοινωνούν με την Carglass μέσω υπολογιστή ή κινητού φτάνει το 21%. Δεκάδες διεθνείς διακρίσεις και βραβεία στους σημαντικότερους διαγωνισμούς που αφορούν στην εξυπηρέτηση πελατών δείχνουν ότι οι ενέργειες γίνονται προς την σωστή κατεύθυνση.

Η τεχνολογία του κέρδους
Με αυτή την επικεφαλίδα στην ομιλία του, ο Gary Lubner, CEO της εταιρείας και απόγονος της οικογένειας που την ίδρυσε έθεσε την συζήτηση στην σωστή βάση. Η τεχνολογία πρέπει να σέβεται τον άνθρωπο, να εξυπηρετεί καλύτερα τον καταναλωτή και να δημιουργεί κέρδος για τις εταιρείες.

Η Belron δραστηριοποιείται σε 30 χώρες, απασχολεί 13.000 τεχνικούς και συνολικά 26.000 εργαζόμενους. Δεν κατασκευάζει κρύσταλλα, αλλά έχει σε stock περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια κομμάτια, προκειμένου να καλύψει κάθε ανάγκη το ταχύτερο δυνατό. Πάνω από το 95% των προϊόντων είναι ετοιμοπαράδοτα, αλλά ακόμη και σε περίπτωση που το ανταλλακτικό δεν είναι διαθέσιμο, η δομή της εταιρείας εγγυάται ότι το πρόβλημα του πελάτη θα έχει λυθεί σε λιγότερες από τρεις ημέρες. Σε οποιαδήποτε χώρα κι αν βρίσκεται.

Η Carglass ολοκληρώνει μία εργασία κάθε τρία δευτερόλεπτα. Για να το πούμε αλλιώς, κάνει 7.800 επισκευές παρμπρίζ κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο. Και δίνει βάρος στην επισκευή καθώς το ενεργειακό αποτύπωμα είναι 4 φορές μικρότερο σε σχέση με μία αντικατάσταση. Για τις ανάγκες αυτές έχει εξελίξει την δική της τεχνολογία, που αφορά όχι στο κρύσταλλο το ίδιο αλλά στα εξειδικευμένα εργαλεία που επιτρέπουν η επισκευή ή αντικατάσταση να γίνεται γρήγορα, με ασφάλεια, χωρίς παράπλευρες ζημιές στο αυτοκίνητο. Και κυρίως, με απόλυτη τήρηση των εργοστασιακών προδιαγραφών που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια αλλά και την λειτουργία όλων των «έξυπνων» συστημάτων που σχετίζονται με το παρμπρίζ. Όπως οι κάμερες ραντάρ για τα συστήματα πρόληψης και αποφυγής ατυχημάτων και οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης. Είχαμε δει το Ezi-Wire (εργαλείο αποκόλλησης κρυστάλλων με σύρμα), το 1-Tek (υποβοήθηση ανύψωσης για την τοποθέτηση) και το Glass Medic (το κιτ επισκευής μικρών χτυπημάτων). Φέτος μάθαμε για το Chipmaster scanner, έναν σαρωτή που ελέγχει μικροχτυπήματα, το βάθος και την ελαστικότητα της «πληγής». Το σύστημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία της NASA για την διάγνωση φθοράς στις εξωτερικές επιφάνειες των σκαφών της από την... αστρική σκόνη.


Το Chipmaster scanner που μοιράζεται τεχνολογία της NASA. Το τμήμα ανάπτυξης τεχνολογίας της Carglass εξελίσσει διαρκώς νέα εργαλεία έτσι ώστε η εξυπηρέτηση προς τον πελάτη να αναβαθμίζεται διαρκώς.

Όπως κάθε σοβαρή εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της, η Belron προσπαθεί να μειώσει το ενεργειακό της αποτύπωμα και να διαφυλάξει το περιβάλλον του πλανήτη που μοιραζόμαστε. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η εταιρεία ανακυκλώνει κάθε χρόνο 80.000 τόνους κρυστάλου, ισοδύναμο με την αξία 177 jumbo jet αεροσκαφών. Έχει εξοικονομήσει 120.000 τόνους CO2 το 2015, ενώ χάρη στην έγκαιρη διάγνωση και επισκευή ο πλανήτης γλίτωσε 40.000 τόνους απορριμάτων.

Για την ιστορία, ο φετινός Έλληνας διαγωνιζόμενος Πέτρος Κατσουλέρος, υπεύθυνος καταστήματος Χαλκίδας, συναγωνίστηκε με  συναδέλφους του που εκπροσωπούσαν 27 χώρες της Belron® τόσο στην τεχνική κατάρτιση σε όλες τις εργασίες συμπεριλαμβανομένης και της παραμετροποίησης κάμερας ADAS, όσο και στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Ο Πέτρος κατετάγη στην 9η θέση. Φετινός νικητής ανακηρύχτηκε ο Αμερικάνος Gary Riebesehl που εργάζεται στην Carglass Αμερικής.


Ο Έλληνας διαγωνιζόμενος επί το έργον

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube