node/35605

Ανακοίνωση τιμών για τη νέα BMW Σειρά 1

Η εμπορική καριέρα του νέου Άσσου της BMW ξεκινά με πέντε εκδόσεις κινητήρα.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW προχώρησε σε ανακοίνωση τιμών για τις εκδόσεις κινητήρων λανσαρίσματος του νέου πολυτελούς μικρού οικογενειακού.

Πιο αναλυτικά, η νέα BMW Σειρά 1 διατίθεται για αρχή με δύο εκδόσεις κινητήρα βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Η βασική βενζινοκίνητη είναι η 118i με 3κύλινδρο 1.5 κινητήρα απόδοσης 140 ίππων και ακολουθείται από την κορυφαία έκδοση M 135i xDrive με τον 2λιτρο 4κύλινδρο των 306 ίππων. Η 118i συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο Steptronic DCT εφτά ταχυτήτων, ενώ η M 135i xDrive με αυτόματο Steptronic οκτώ σχέσεων.

BMW Series 1 1

Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα η βασική επιλογή είναι η 116d με 3κύλινδρο 1.5 116 ίππων που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή 7άρι Steptronic διπλού συμπλέκτη. Οι εκδόσεις 118d και 120d εφοδιάζονται με 2λιτρο 4κύλινδρο τουρμποντίζελ με 150 και 190 ίππους αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων, με την 118d να διαθέτει ως βασική επιλογή το χειροκίνητο 6άρι.

Ο βασικός εξοπλισμός του νέου premium hatchback της BMW περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, Live Cockpit με έγχρωμη οθόνη 8,8”, υπηρεσίες συνδεσιμότητας και ζάντες αλουμινίου 16”.

BMW Series 1 2

Οι τιμές για την βενζινοκίνητη γκάμα ξεκινούν από τα €26.125 και για την πετρελαιοκίνητη από τα €26.460, με την λιανική τιμή προ φόρων των βασικών εκδόσεων κινητήρα να βρίσκεται κάτω από τις €20.000. Τέλος, οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο.

Έκδοση Τιμή
118i €26.125
M 135i xDrive €60.450
116d €26.460
118d €33.450
120d €43.550

[Πηγή: BMW]

node/39071

H BMW σταματάει την M2 το φθινόπωρο

Με τη νέα 2 Series στο τέλος της εξέλιξής της, η BMW θα σταματήσει τη σημερινή M2 σε λίγους μήνες. Ο λόγος; Το μοτέρ δεν πληροί πλέον τους περιορισμούς των εκπομπών CO₂ και, φυσικά, μια μελλοντική M2 που είναι στο -μακρινό- πρόγραμμα.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

H BMW σταματάει την M2 το φθινόπωρο

Οι μέρες της BMW M2 είναι μετρημένες. Οι Γερμανοί συνάδελφοί μας από το BMWBlog ανακοίνωσαν ότι η υφιστάμενη M2 θα πάρει σύνταξη το φθινόπωρο από τη BMW, ως μέρος της μόνιμης βελτιστοποίησης του καταλόγου σύμφωνα με τα νέα περιβαλλοντικά πρότυπα. Πρέπει επίσης να ειπωθεί ότι η M2 είναι ένα «γηραλέο» προϊόν στην BMW, καθώς γεννήθηκε το 2013.

Κατά τον πρώτο χρόνο επιβολής των νέων «ορίων» CO2 για κατασκευαστές στην Ευρώπη, η BMW αναθεωρεί λογικά τον κατάλογό της, προγραμματίζοντας τη συνταξιοδότηση της M2 που φορά τον κινητήρα S55, τον ίδιο με τις προηγούμενες M3 και M4.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M2 στην πίστα του Hungaroring

Με την άφιξη της νέας 2 Series, η BMW προετοιμάζει επίσης την επόμενη γενιά. Αλλά θα υπάρξει ένα μακρύ κενό μεταξύ της διακοπής της τωρινής Μ2 και της άφιξης της νέας. Μια λογική ασυνέχεια σε σχέση με το ημερολόγιο, καθώς η BMW προέκρινε και προκρίνει το λανσάρισμα πιο μαζικών μοντέλων, όπως η 1 Series, η νέα 3 Series, ακόμη κι αυτή η 2 Series Gran Coupé.

Η επόμενη M2, λογικά, θα πρέπει να διατηρήσει την ίδια, παλιά καλή συνταγή: Κινητήρας σε σειρά, πίσω κίνηση και μοτέρ δανεισμένο από τις νέες M3 και M4. Εν προκειμένω το μοτέρ S58 που βρίσκεται ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M. Απομένει να δούμε αν η BMW θα προσφέρει κάποια μορφή υβριδισμού στη μελλοντική M2.

TAGS
node/39061

Τα πέντε καλύτερα σουπερμίνι της αγοράς

Μαζέψαμε για εσάς τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των σουπερμίνι.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Τα πέντε καλύτερα σουπερμίνι της αγοράς

Τα σουπερμίνι (B-Segment) είναι διαχρονικά μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες στην αγορά της Ευρώπης αλλά και στη χώρα μας, αφού καλύπτουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανάγκες του Έλληνα αγοραστή.

Τα τελευταία χρόνια, τα σουπερμίνι έχουν ωριμάσει σε τέτοιο βαθμό που προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο στον υποψήφιο αγοραστή, καθώς έχουν μεγαλώσει σε διαστάσεις, προσφέροντας ικανοποιητικούς χώρους ενώ έχουν βελτιωθεί σημαντικά στους τομείς της τεχνολογίας και της ασφάλειας.

Ας δούμε λοιπόν πέντε από τους πρωταγωνιστές της κατηγοριας που έχουμε ήδη οδηγήσει (με αλφαβητική σειρά):

*Το Toyota Yaris που τα τελευταία χρόνια αποτελεί το best-seller της ελληνικής αγοράς, δεν περιλαμβάνεται στη λίστα μας καθώς η νέα γενιά του μοντέλου δεν είναι ακόμα διαθέσιμη.


Ford Fiesta

Ford Fiesta

Η όγδοη γενιά του Fiesta έκανε πρεμιέρα το 2016 και αμέσως εδραιώθηκε ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας. Το σουπερμίνι της Ford διατίθεται σε μια γκάμα από εκδόσεις εξοπλισμού οι οποίες ξεχωρίζουν αισθητικά, τονίζοντας συγκεκριμένα σημεία του χαρακτήρα του. Για παράδειγμα, εκτός από τη βασική Trend και την πιο πλούσια Titanium, υπάρχει η πολυτελής έκδοση Vignale, η πιο περιπετειώδης Active με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η σπορ ST-Line και η κορυφαία έκδοση επιδόσεων με τα διακριτικά ST.

Από πλευράς κινητήρων, το Fiesta σύντομα θα διατεθεί με τον πολυβραβευμένο τρικύλινδρο 1.0 EcoBoost mHEV σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό σύστημα και απόδοση 125 PS ή 155 PS, ενώ υπάρχει και ο κορυφαίος από πλευράς ισχύος 1.5 EcoBoost με 200 PS.

Δείτε όλα τα Ford Fiesta που έχουμε δοκιμάσει: 


Opel Corsa

Opel Corsa

Η έκτη γενιά του Corsa που παρουσιάστηκε το 2019, βασίζεται στην πλατφόρμα CMP του Groupe PSA. Σημαντικά διαφοροποιημένο από τον προκάτοχό του σε όλους τους τομείς, το νέο Corsa συνδυάζει μοντέρνα εμφάνιση, αποδοτικούς κινητήρες και όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές ανέσεις στο εσωτερικό.

Το Corsa F διατίθεται με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων σε ατμοσφαιρική έκδοση 75 PS και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις 100 PS και 130 PS. Επιπλέον, υπάρχει η επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων με 102 PS. Τέλος, για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Corsa διατίθετια και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 136 PS και αυτονομία 337 km (WLTP).

Δείτε όλα τα Opel Corsa που έχουμε δοκιμάσει:


Peugeot 208

Peugeot 208

Το ολοκαίνουριο 208 της Peugeot παρουσιάστηκε το 2019 και ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή καθώς ανακυρήχθηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2020. Το γαλλικό σουπερμίνι που βασίζεται στην πλατφόρμα CMP του Groupe PSA, διακρίνεται για την ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος, αλλά και την τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα που υιοθετεί την τελευταία έκδοση του i-Cockpit της Peugeot.

Η γκάμα του 208 περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech σε ατμοσφαιρική έκδοση 75 PS και σε υπερτοφοδοτούμενες εκδόσεις 100 PS και 130 PS, καθώς και τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi με 100 PS. Επιπλέον, διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό (e-208) με ηλεκτροκινητήρα 136 PS και αυτονομία 340 km, χάρη στην μπαταρία των 50 kWh.

Δείτε όλα τα Peugeot 208 που έχουμε δοκιμάσει:


Renault Clio

Renault Clio

Η πέμπτη γενιά του Clio παρουσιάστηκε το 2019 με στόχο να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του που αποτελούσε διαχρονικό best-seller στην Ευρώπη. Το μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Σχεδιαστικά αποτελεί μια εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς με πιο ώριμο σχεδιασμό, ενώ στο εσωτερικό έχουμε αισθητή αναβάθμιση στους τομείς της ποιότητας, της τεχνολογίας και του σχεδιασμού.

Η γκάμα του νέου Clio περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,0 lt με 75 PS, τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1.0 TCe με 100 PS και τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο 1.3 TCe με 130 PS. Επίσης διατίθεται και σε έκδοση diesel με τον αναβαθμισμένο 1.5 Blue dCi που αποδίδει 85 PS και 115 PS. Λίγο αργότερα αναμένεται να κυκλοφορήσει και η υβριδική έκδοση E-Tech με συνδυαστική απόδοση 140 PS από ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες.

Δείτε όλα τα Renault Clio που έχουμε δοκιμάσει:


Volkswagen Polo

VW Polo

Το Polo έκτης γενιάς παρουσιάστηκε το 2017, και είναι βασισμένο στην πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου Volkswagen. Χάρη στις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις που αγγίζουν τα όρια της κατηγορίας, το Polo είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα σουπερμίνι με την καμπίνα να φιλοξενεί έως 5 ενήλικες επιβάτες και τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 351 lt (με το χώρο της ρεζέρβας).

Η γκάμα κινητήρων του γερμανικόυ σουπερμίνι αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.0 MPI EVO με 80 PS, τον υπερτροφοδοτούμενο 1.0 TSI με 95 PS και 115 PS, τον 1.0 TGI με 90 PS που δέχεται CNG, τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 TDI με 95 PS, τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 1.5 TSI EVO με 150 PS και τον κορυφαίο 2.0 TSI με 200 PS.

Δείτε όλα τα Volkswagen Polo που έχουμε δοκιμάσει:

TAGS