node/39763

Ανάκληση Honda

Ανάκληση αυτοκινήτων Honda Civic και CR-V για έλεγχο στην αντλία καυσίμου.

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.ΜΕ., επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων Honda στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης.

Η ανάκληση αφορά σε 123 οχήματα Civic (FC1, FK6 & FK7) και CR-V (RT5,RT6, RW1 & RW2), παραγωγής από τον Ιούνιο του 2018 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2019.

Η Honda Motor εντόπισε ότι σε συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων ενδέχεται να παρουσιαστεί αδυναμία παροχής καυσίμου στον κινητήρα προερχόμενη από την αντλία καυσίμου η οποία μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή λειτουργίας του κινητήρα, αδυναμία εκκίνησης ή επανεκκίνησης.

Μέχρι στιγμής στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής αμέσως μετά την αποστολή των ανταλλακτικών από την κατασκευάστρια εταιρεία, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία Honda για να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.ΜΕ. στο τηλέφωνο 210 3483795 με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της, ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: info@saracakis.gr.

[Πηγή: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας]

node/39950

Ο εναλλακτικός διάδοχος του Honda NSX

Η σύγχρονη μετενσάρκωση του NSX πρώτης γενιάς είναι έργο του ανεξάρτητου σχεδιαστή Jordan Rubinstein-Towler.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ο εναλλακτικός διάδοχος του Honda NSX

Μπορεί η Honda να έχει κυκλοφορήσει το NSX δεύτερης γενιάς από το 2016, όμως δεν είναι λίγοι εκείνοι που νοσταλγούν την πιο λιττή και καθαρή προσέγγιση της πρώτης γενιάς (1990-2005) όσον αφορά το σχεδιασμό αλλά και τα μηχανικά μέρη. Ανάμεσά τους και ο σχεδιαστής Jordan Rubinstein-Towler από το Cincinati των ΗΠΑ που μας παρουσιάζει το δικό του όραμα για μια σύγχρονη μενεσάρκωση του πρώτου Honda NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda NSX του 1990

Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Στόχος μου ήταν να επαναπροσδιορίσω το νέο Honda NSX ως μια στυλιστική και μηχανολογική εξέλιξη του μοντέλου πρώτης γενιάς, με έμφαση στην κομψότητα και την απλότητα - σε αντίθεση με το τεχνολογικά πολύπλοκο μοντέλο δεύτερης γενιάς που κυκλοφορεί σήμερα.»

Σε τεχνικό επίπεδο, το NSX του Jordan έχει κεντρικά τοποθετημένο μη-υβριδικό και ατμοσφαιρικό κινητήρα V6 που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή και αυτόματο, στέλνοντας τη δύναμη στον πίσω άξονα.

Honda NSX

Με την πρώτη ματιά μπορεί κανείς να εντοπίσει τις ομοιότητες του ψηφιακού μοντέλου με το αρχικό Honda NSX, καθώς διατηρεί διάταξη αναλογίες που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητο (κοντό καπό με κοφτερή μύτη, μεγάλο παρμπρίζ, μετατοπισμένη προς τα εμπρός καμπίνα και μακριά ουρά). Πολύ παρόμοιες είναι και οι διαστάσεις με μήκος 4.400 mm (-4 mm), πλάτος 1.940 mm (+89 mm), ύψος 1.175 mm (+4 mm) και μεταξόνιο 2.609 mm (+79 mm).

Παρά τις ομοιότητες, το αμάξωμα είναι πιο μυώδες με σύγχρονη προσέγγιση όσον αφορά τις επιφάνειες και τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Στο προφίλ ξεχωρίζει η έντονη δυναμική γραμμή που ξεκινά από τον εμπρός προφυλακτήρα και διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος ενώ κρύβεται πίσω από την πλευρική εισαγωγή αέρα για να επανεμφανιστεί στην ουρά. Η γραμμή των παραθύρων είναι πιο δυναμική και σχηματίζει ένα πτερύγιο πίσω από το B-Pillar, όμως διατηρείται η χαρακτηριστική διχρωμία με μαύρη οροφή και κολωνάκια που μοιάζουν ενιαία με τα φιμέ τζάμια και το πίσω παρμπρίζ.

Honda NSX

Honda NSX

Σήμα κατατεθέν του μοντέλου είναι τα εμπρός φώτα, τα οποία εξαφανίζονται όταν είναι σβηστά αποκτώντας το ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, με τη βοήθεια ηλεκτροχρωματικής τεχνολογίας. Έτσι, παραπέμπουν άμεσα στα κλασικά pop-up φανάρια του πρώτου NSX τα οποία ως γνωστόν δεν είναι δυνατό να τοποθετηθούν πλέον σε αυτοκίνητο παραγωγής λόγω κανονισμών για την ασφάλεια των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης.

Κατά τα άλλα η μάσκα είναι λιττή με μια κεντρική εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα και ένα μεγάλο σπλίτερ από ανθρακονήματα.

Honda NSX

Αρκετό ενδιαφέρον εχει και η πίσω όψη του μοντέλου, η οποία υιοθετεί ένα πιο επιθετικό και γωνιώδες look. Τα πίσω φτερά μοιάζουν ανεξάρτητα από το υπόλοιπο αμάξωμα χάρη στις κοφτερές άκρες τους στις οποίες υπάρχουν εσοχές. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι έντονα σμιλεμένος και φιλοξενεί τον αναθρακονημάτινο διαχύτη με ορθογόνιες απολήξεις τις εξάτμισης εκατέρωθεν της πινακίδας και αεροδυναμικές προεκτάσεις στις δύο άκρες που μοιάζουν με συνέχεια των φτερών.

Τα πίσω φώτα βρίσκονται ενσωματωμένα στην ενεργή αεροτομή και καλύπτουν όλο το πλάτος του αμαξώματος (όπως και στο NSX πρώτης γενιάς.

Honda NSX

Στο εσωτερικό, το ταμπλό φαίνεται να αγκαλιάζει τη διθέσια καμπίνα με προεκτάσεις στις πόρτες. Μερικά στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι οι μακρόστενοι αεραγωγοί, η λεπτή κεντρική κονσόλα, το κεντρικό τούνελ με τοξωτό σχήμα που φιλοξενεί τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων, το τριάκτινο τιμόνι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η πολύ μικρή για τα δεδομένα της εποχής μας οθόνη που μοιάζει με gadget από τη δεκαετία του '00.

Το Honda NSX του Jordan δεν είναι παρά ένα ανεξάρτητο project ελεύθερου χρόνου που δεν έχει καμία σχέση με το επίσημο σχεδιαστικό κέντρο του κατασκευαστή. Παρόλα αυτά, ο δημιουργός του κατάφερε να συνδυάσει με αρμονικό τρόπο την ουσία του NSX πρώτης γενιάς με σύγχρονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες από τον χώρο των σπορτσκαρς. Το αποτέλεσμα είναι άξιο της προσοχής μας, παρόλο που είναι εμφανές ότι ένα όχημα σαν και αυτό θα μπορούσε να υπάρξει μόνο στον ψηφιακό κόσμο, λόγω των ολοένα και αυξανόμενων περιορισμών που αφορούν την ασφάλεια και τις εκπομπές ρύπων για τα μοντέλα παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Honda γιορτάζει τα 30 χρόνια του NSX [video]

Αν σας άρεσε το NSX μπορείτε να ακολουθήσετε τον Jordan στο Instagram όπου πρόσφατα δημοσίευσε και την αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου.

[Πηγή: CarExpert.com.au]

node/39949

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift

Το Suzuki Swift επιστρέφει με πιο έντονα εξηλεκτρισμένο κινητήρα και περισσότερα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift

H ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές του ανανεωμένου Swift το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία από €13.350.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Suzuki Swift Sport Hybrid: Η τιμή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του

Η τελευταία γενιά του Suzuki Swift κυκλοφόρησε το 2017 και μέχρι το τέλος του 2019 είχε πουλήσει πάνω από 745.000 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεδομένης της εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου, η Suzuki επέλεξε να μην επέμβει σημαντικά στην εξωτερική του εμφάνιση, με το facelift να επικεντρώνεται σε θέματα ήπια υβριδικής τεχγνολογίας και εξοπλισμού ασφαλείας.

Εξωτερικά οι αλλαγές περιορίζονται στη νέα διαμόρφωση της γρίλιας με τρισδιάστατο look, τα νέα σχέδια τροχών και την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα με τέσσερις νέες διχρωμίες. Μικρές οι επεμβάσεις και στο εσωτερικό που απέκτησε ασημένιες διακοσμητικές επιλογές.

Suzuki Swift FACELIFT

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Swift βρίσκουμε τον ανανεωμένο κινητήρα 1.2 DualJet (K12D) με σύστημα διπλού ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος απέκτησε το ήπια υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid. Αυτό αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από τα 3Ah στα 10Ah και δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας προς όφελος της κατανάλωση καυσίμου.

Ο κινητήρας αποδίδει 83 PS στις 6.000 rpm και 107 Nm στις 2.800 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 13,1" (12,2" με αυτόματο CVT) για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και 13,8" για τις τετρακίνητες. Αντίστοιχα η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 3,9 lt/100km έως 4,2 lt/100km ανάλογα με την έκδοση. Ενδεικτικά, οι προσθιοκίνητες εκδόσεις σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών ρύπων CO(88 g/km).

Suzuki Swift facelift

Σημαντικές προσθήκες έχουμε και στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης με το εμπλουτισμένο πακέτο Suzuki Safety Support. Αυτό περιλαμβάνει Dual Sensor Brake Support (DSBS) με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου, 6 αερόσακους, Hill Hold, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor), Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), Σύστημα Αναγνώρισης σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)

Το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (GL, GL+ και GLX), με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο τύπου CVT, και με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς (AllGrip).

Αναλυτικά, οι τιμές όλων των εκδόσεων αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα. Μάθετε περισσότερα για το ανανεωμένο Swift στα συννημένα αρχεία που θα βρείτε παρακάτω.

Έκδοση Τιμή
1.2 GL Hybrid 83HP (2WD)

€13.350

1.2 GL+ Hybrid 83HP (2WD)

€14.740

1.2 GLX Hybrid 83HP (2WD)

€16.210

1.2 GL Hybrid 83HP CVT (2WD) €14.780
1.2 GL+ Hybrid 83HP CVT (2WD) €16.180
1.2 GLX Hybrid 83HP CVT (2WD) €17.680
1.2 GL+ Hybrid 83HP (4WD)

€16.000

1.2 GLX Hybrid 83HP (4WD)

€17.220

[Πηγή: Suzuki]