node/36218

Ανάκληση Audi

Πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου αυτοκινήτων Audi Q5 για στερέωση των διαφραγμάτων στους θόλους των τροχών.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία KOSMOCAR A.E., Γενικός Εισαγωγέας των αυτοκινήτων Audi στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου αυτοκινήτων Audi Q5.

Η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά 185 οχήματα, παραγωγής Ιουλίου 2015 έως Δεκεμβρίου 2018. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται να αστοχήσει η στερέωση της επένδυσης θόλου τροχού. Ως συνέπεια ενδέχεται να χαλαρώσει η επένδυση θόλου τροχού και σε μεμονωμένες περιπτώσεις, να αποσπαστεί από το αυτοκίνητο.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι κάτοχοι των επηρεαζόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν γραπτώς ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service Audi της εταιρείας KOSMOCAR A.E. για να γίνει στερέωση της επένδυσης θόλου τροχού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι κάτοχοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi στο τηλέφωνο 210 9981200 από 09.00 - 18.00 καθημερινά ή στο email: customercare@kosmocar.gr.

[Πηγή: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας]

node/39647

Iούνιος 2020: Μια στις επτά ευρωπαϊκές πωλήσεις ήταν EV ή υβριδικό

Η αγορά αυτοκινήτου εξηλεκτρίζεται παρά την κρίση του Covid-19, σύμφωνα με την Jato Dynamics, η οποία παρέχει μια ανάλυση της ευρωπαϊκής αγοράς όπου τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα απογειώνονται.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Iούνιος 2020: Μια στις επτά ευρωπαϊκές πωλήσεις ήταν EV ή υβριδικό

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ελλάδα σημείωσε μείωση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων και τον Ιούνιο του 2020. Η χώρα μας δεν αποτελεί εξαίρεση, σε μια ευρωπαϊκή αγορά που μειώθηκε κατά 22%, με τη χώρα μας να «υπερθεματίζει» τον Ιούνιο του ’20, μειωμένο κατά 37,2% σε σχέση με τον περυσινό. Πώς εξελίχθηκε όμως το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σε αυτό το έκρυθμο πλαίσιο; Η Jato Dynamics μελέτησε την αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, δίνοντάς μας μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Η πτώση στην αγορά επηρέασε κυρίως τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, είτε αφορούσε τη βενζίνη είτε το ντίζελ, με την πτώση να είναι πάνω από 30%. Εν τω μεταξύ, τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά μοντέλα σημείωσαν άνοδο 65% με 183.300 ταξινομημένα κομμάτια οχήματα. Έτσι, το μερίδιό τους ήταν 16% τον Ιούνιο 2020, έναντι 7% το 2019. Στην Ελλάδα, το μερίδιο έφτασε το 1% το α’ 6μηνο του ’20 (1,02% τον Ιούνιο) έναντι 0,35% το αντίστοιχο διάστημα του ’19. Από αυτά το 36,8% αφορούσε BEV και το υπόλοιπο 61,2% αφορούσε plug-in hybrid.

JATO table EV demand

Τα ποσοστά βέβαια είναι η μία ανάγνωση της ελληνικής αγοράς. Η δεύτερη είναι ότι η αγορά BEV/plug-in hybrid ήταν μόλις 367 αυτοκίνητα για το 6μηνο και 84 για τον Ιούνιο. Από αυτά τουλάχιστον 50 αυτοκίνητα αφορούν ταξινομήσεις που έκαναν οι ίδιες οι αντιπροσωπείες για χρήση test-drive. 

«Παρά την πτώση της εμπιστοσύνης και της απασχόλησης των καταναλωτών, το νέο τοπίο φαίνεται να αποτελεί εφαλτήριο για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, κάτι που δεν συνέβαινε όταν εμφανίστηκαν», αναλύει ο Felipe Munoz της Jato Dynamics, «ο συνδυασμός μεταξύ προσφορών, εκπτώσεων, επιδοτήσεων και η μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σε ένα πιο πράσινο μέλλον αυξάνουν τη ζήτηση περισσότερο από ποτέ». 

Παρόλο που ακόμη τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα δεν έχουν ακόμη εισέλθει στο Ευρωπαϊκό Top 10, επιβεβαιώνεται μια τάση. Στις μαζικές κατηγορίες προφανώς το υβριδικά έχουν το πάνω χέρι στα εξηλεκτρισμένα, με το Toyota Yaris να κατατάσσεται στην πέμπτη θέση με σχεδόν σταθερές πωλήσεις, πίσω από το Dacia Sandero και το Renault Captur. Εάν και ο Ιάπωνας κατασκευαστής τοποθετεί τέσσερα από τα μοντέλα του στις πρώτες τέσσερις θέσεις μεταξύ των υβριδικών, η Ford κάνει την έκπληξη στα plug-in hybrid. Με το νέο Kuga, ο Αμερικανός κατασκευαστής βρίσκεται πολύ εμπρός από το Mitsubishi Outlander PHEV και το Volvo XC40 Recharge T4/T5.

JATO table - Top Best Selling Cars June 2020

Στα 100% ηλεκτρικά, το Renault Zoé κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά χάρη στην αγορά της Γαλλίας. Με πωλήσεις πάνω από 10.000 κομμάτια έχει πάρει κεφάλι έναντι των Tesla Model 3 και Volkswagen e-Golf. Τέταρτο είναι το Peugeot e-208, ξεπερνώντας το κορεατικό δίδυμο Hyundai Kona/Kia e-Niro, ενώ το Nissan Leaf στενάζει εμπορικά με λιγότερες από 2.000 πωλήσεις.

Στην ελληνική αγορά για το α’ 6μηνο πρώτο BEV είναι το BMW i3, με δεύτερο το Peugeot e-208 και τρίτο το Volkswagen e-Golf. Στα plug-in hybrid, την πρωτιά στην Ελλάδα κατέχει το Volvo XC60 που έχει μια ανάσα πίσω του τα BMW X5, Range Rover, Porsche Cayenne και MINI Countryman.

TAGS
node/39636

Η διαφήμιση του Audi RS 4 που ενόχλησε το κοινό

Μετά από τα αρνητικά σχόλια των ακολούθων της, η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη μέσω νέων αναρτήσεων στο Twitter.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η διαφήμιση του Audi RS 4 που ενόχλησε το κοινό

Μια διαφήμιση της Audi που δημοσιεύθηκε στο Twitter την Κυριακή προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του κοινού και την άμεση απάντηση της εταιρείας με μια σειρά απολογητικών αναρτήσεων. Ο λόγος για την φωτογραφία ενός κοριτσιού πολύ μικρής ηλικίας το οποίο στέκεται μπροστά από τη γρίλια του νέου Audi RS 4 φορώντας γυαλιά ηλίου και κρατώντας στο χέρι του μια μπανάνα.

Μέρος του κοινού θεώρησε πως η εικόνα αφήνει σεξουαλικά υπονοούμενα (λόγω του σχήματος της μπανάνας), ενώ οι περισσότεροι άσκησαν κριτική για θέματα ασφαλείας καθώς το παιδί κάθεται πολύ κοντά στη μάσκα του αυτοκινήτου και το μικρό του ύψος (λόγω ηλικίας) το καθιστά μη ορατό από τη θέση του οδηγού.

Απαντώντας στα σχόλια των ακολούθων της, η Audi έγραψε: «Σας ακούμε και ας ξεκαθαρίσουμε αυτό: Νοιαζόμαστε για τα παιδιά. Το Audi RS 4 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με περισσότερα από 30 συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας συμπεριλαμβανομένου του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης. Για αυτό και το παρουσιάσαμε με διάφορα μέλη μιας οικογένειας στη διαφημιστική καμπάνια.»

«Ελπίζαμε πως θα μπορούσαμε να μεταδώσουμε αυτά τα μηνύματα, δείχνοντας πως ακόμα και οι ποιο αδύναμοι συμμετέχοντες μπορούν να χαλαρώσουν με την τεχνολογία RS. Αυτό ήταν λάθος! Η Audi δεν σκόπευε ποτέ να πληγώσει τα συναισθήματα κανενός.»

«Ζητάμε ταπεινά συγγνώμη για αυτή την εικόνα που δεν είχε ευαισθησία, και σας διαβεβαιώνουμε πως δεν θα χρησιμοποιηθεί ξανά στο μέλλον. Επιπλέον θα διεξάγουμε άμεσα εσωτερική έρευνα για το πώς αυτή η καμπάνια δημιουργήθηκε και αν οι μηχανισμοί ελέγχου έσφαλαν σε αυτή την περίπτωση.»

Ακολουθούν τα tweet της Audi.