Ανάκληση VW Caddy

Ανάκληση VW Caddy

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης VW Caddy για αντικατάσταση του βιδωτού πείρου σύνδεσης που συγκρατεί το αμορτισέρ αερίου της πίσω πόρτας.

H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία KOSMOCAR A.E., Γενική Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Volkswagen στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη ∆ιεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ελέγχου αυτοκινήτων VWN Caddy.

Η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά 1166 οχήματα που παρήχθησαν από τον Νοέμβριο 2003 έως και τον Ιανουάριο 2013. Στα πληττόμενα αυτοκίνητα υπάρχει το ενδεχόμενο να λυθεί ο πείρος στερέωσης που συγκρατεί το κάτω μέρος του αμορτισέρ αερίου της πίσω πόρτας (πόρτας μπαγκάζ) πάνω στο αμάξωμα, και λόγω αυξημένης καταπόνησης υπάρχει η πιθανότητα αποκοπής του, με αποτέλεσμα η ανοιχτή πίσω πόρτα να κλείσει χωρίς απόσβεση.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί στην Ελλάδα καμία περίπτωση βλάβης, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία ενημέρωσης των ιδιοκτητών των ανωτέρω οχημάτων, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service VW Επαγγελματικά Οχήματα της εταιρείας KOSMOCAR A.E., για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το «Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών VW Επαγγελματικά Οχήματα» στο τηλέφωνο 210 9981100.

[Πηγή: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube