Ανάκληση Nissan

Ανάκληση Nissan

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Nissan Micra (K13) για έλεγχο και, εφόσον χρειαστεί, αντικατάσταση του αερόσακου οδηγού και επικαιροποίηση ανάκλησης μοντέλων ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22).

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.,επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί τα ακόλουθα προγράμματα ανακλήσεων αυτοκινήτων NISSAN:

α) Μοντέλο Micra (K13). Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 698 οχήματα, παραγωγής από 27/5/2010 έως 31/7/2012, στα οποία υπάρχει πιθανότητα εμφάνισης αστοχίας στον αερόσακο του οδηγού. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου μπορεί, λόγω μη σωστής συναρμολόγησης του αναφλεκτήρα του αερόσακου, να δημιουργηθεί μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα με αποτέλεσμα αυτός να ραγίσει ή να σπάσει.

β) Μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANOΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22). Η ανάκληση αποτελεί επέκταση παλιότερης ενέργειας (σχετικά ∆ελτία Τύπου στις 12/04/2013 και1/7/2014) και στην Ελληνική αγορά αφορά επιπλέον 5.988 οχήματα. Οι περίοδοι παραγωγής αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:
•ALMERA (N16): παραγωγή από 22/5/2001 έως 31/12/2003,
•ALMERA TINO (V10): παραγωγή από 22/8/2001 έως 31/12/2003,
•TERRANO II (R20): παραγωγή από 6/1/2003 έως 28/2/2004,
•PATROL (Y61): παραγωγή από 19/2/2001 έως 25/12/2003,
•X-TRAIL (T30): παραγωγή από 2/7/2001 έως 25/12/2003
και
•PICK-UP (D22): παραγωγή από 24/4/2001 έως 25/12/2003.

Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει περίπτωση οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού σε κάποια από τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να δημιουργηθεί υψηλότερη του προβλεπόμενου πίεση στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την εκτόνωση του με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση της βάσης στήριξής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και, εφόσον χρειαστεί, διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

[Πηγή: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube