Ανακάλυψε τις προσφορές της Hertz και μίσθωσε άμεσα το επόμενο επαγγελματικό σου αυτοκίνητο

Ανακάλυψε τις προσφορές της Hertz και μίσθωσε άμεσα το επόμενο επαγγελματικό σου αυτοκίνητο

Οι μεταφορικές ανάγκες ενός επαγγελματία δεν είναι πάντα ίδιες. Γιατί λοιπόν αυτός να περιορίζεται από τον εξοπλισμό του; Η Hertz προσφέρει πολλές λύσεις για leasing, ικανές να καλύψουν κάθε ανάγκη.

Hertz

H εποχή που το επαγγελματικό αυτοκίνητο ήταν απλώς «ένα εργαλείο» έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Ο σύγχρονος επαγγελματίας ζει μέσα στο αυτοκίνητό του. Είναι ο εργασιακός χώρος του και επομένως έχει απαιτήσεις. Θέλει να είναι ασφαλές, άνετο και λειτουργικό αλλά ταυτόχρονα να τον κάνει πιο παραγωγικό, με το ελάχιστο δυνατό κόστος! Και κάπου εδώ έρχεται η Hertz να δώσει λύσεις σε κάθε επαγγελματία, σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις.

Ακολουθώντας το δρόμο του leasing, ένας επαγγελματίας δεν χρειάζεται ποτέ να ανησυχεί για το αυτοκίνητό του. Μπορεί να εστιάζει στα τρέχοντα θέματα της δουλειάς του και να νιώθει σίγουρος πως κάποιος άλλος φροντίζει για τα διαδικαστικά. Η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας, η συντήρηση και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί, είναι θέματα που αναλαμβάνει η Hertz.

Όπως θα δείτε παρακάτω, η διαθέσιμη γκάμα της εταιρίας περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα! Από τα πιο μικρά Van που με ευελιξία κινούνται στην πόλη, μέχρι τα μεγαλύτερα διαθέσιμα Van σήμερα, ικανά να μεταφέρουν τόνους φορτίου. Σε κάθε περίπτωση, όταν έρχεται η ώρα μίσθωσης ενός επαγγελματικού οχήματος, η Hertz μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη και κάθε απαίτηση.

Citroen 
Berlingo

Berlingo
Το ανανεωμένο Berlingo κάνει αισθητή την παρουσία του με νέα μάσκα, προφυλακτήρα, φανάρια LED και βέβαια το νέο εταιρικό σήμα. Ανανεωμένο και στο εσωτερικό με ψηφιακό πίνακα οργάνων και η οθόνη 10” στο ταμπλό για σύνδεση smartphone. Οι διαστάσεις του παραμένουν ίδιες, με μήκος 4,40 ή 4,75 m. Ο συνολικός όγκος είναι στα 4,4 m3 ενώ το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στον έναν τόνο -780 kg για το ηλεκτρικό. 

Οι κινητήρες του Berlingo για το 2024 είναι δύο θερμικοί και ένας ηλεκτρικός: Βενζινοκινητήρας 1,2 lt 110 ίππων και 1.500άρης ντίζελ με 100 ή 130 PS. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 PS και 270 Nm, με την μπαταρία των 50 kWh να εξασφαλίζει μικτή αυτονομία 330 km. Φορτίζει σε wallbox 7,4 kW σε 7,5 ώρες και σε ταχυφορτιστή DC 100 kW σε 30’ φτάνει από το 20% στο 80%.

Citroen Jumpy

Jumpy
Το μεσαίο βαν της Citroen, το Jumpy, έχει ενσωματώσει κι εκείνο τις νέες αισθητικές αλλαγές: Νέος προφυλακτήρας με νέα μάσκα και όμορφη φωτεινή υπογραφή τριών επιπέδων. Εσωτερικά, ανανεώθηκε το ταμπλό με νέο πίνακα οργάνων 7” και 10άρα οθόνη αφής με δυνατότητα πλοήγησης και σύνδεσης smartphone. To Jumpy διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 4,98 m και 5,33 m μήκος, με τον συνολικό όγκο φόρτωσης να φτάνει τα 6,6 m3 και το ωφέλιμο φορτίο στα 1.275 kg. 

Οι επιλογές κινητήρα είναι δύο: Ντίζελ και ηλεκτρικός. Ο δίλιτρος ντίζελ με 120 ή 140 ίππους συνδυάζεται με στάνταρ 6αρι χειροκίνητο σασμάν με την ισχυρότερη έκδοση των 180 PS αποκλειστικά 8άρι αυτόματο -προαιρετικά και στον 140άρη. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 136 PS και 270 Nm, με τη μικρή μπαταρία των 50 kWh να δίνει αυτονομία έως 224 km και τη μεγαλύτερη των 75 kWh να φτάνει τα 350 km. Σε wallbox ισχύος 7,4 kW φορτίζουν σε 6 ώρες και 40’ και σε 11 ώρες και 20” αντίστοιχα. Σε ταχυφορτιστή DC 100 kW χρειάζονται 38’ και 45’ αντίστοιχα για να φτάσουν από το 0 στο 80% της χωρητικότητάς τους.

Citroen Jumper

Jumper
Το μεγαλύτερο της οικογένειας της Citroen είναι το Jumper και διατίθεται σε εκδόσεις βαν, σασί και μεταφοράς προσωπικού. Είτε ντίζελ είτε ηλεκτρικό, το Jumper μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο από 2.800 έως 3.500 kg. Με τον όγκο φόρτωσης να κυμαίνεται από τα 8 έως τα 17,3 m3, ανάλογα με την έκδοση μήκους και ύψους που θα επιλεγεί.

Για τη βολή του οδηγού και των επιβατών φροντίζουν το τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες, 7ιντσος ψηφιακός πίνακας οργάνων και 10άρα κεντρική οθόνη αφής για σύνδεση κινητού και προβολή χαρτών. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι δύο: Ντίζελ 2.2 lt ή ηλεκτρικός. Ο πρώτος υπάρχει σε τρεις εκδοχές ισχύος (120, 140 και 180 PS). Οι δύο πρώτοι συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6αρι κιβώτιο και ο 180άρης αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο (προαιρετικά και στον 140άρη). Το ηλεκτρομοτέρ αποδίδει 272 PS και από 260 έως 400 Nm ανάλογα με τη ρύθμιση. 

Η μπαταρία μεγάλωσε και πλέον έχει χωρητικότητα 110 kWh, φτάνοντας σε αυτονομία τα 420 km. Η διάρκεια της φόρτισης είναι στα 55’ για 0 έως 80% σε ταχυφορτιστή DC 150 kW και 11 και 45’ σε wallbox των 11 kW. Και στα τρία επαγγελματικά βαν της Citroen εκτός από τις ηλεκτρικές ευκολίες, έχει ενσωματωθεί πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων οδήγησης, ανεβάζοντας ψηλά το επίπεδο ασφάλειας.

FIAT

FIAT Fiorino_F

Fiorino
To Fiorino είναι το μικρότερο πάνελ βαν της FIAT, ιδανικό για αστικές μεταφορές ή για στενάκια νησιών. Με όγκο φόρτωσης έως 2,8 m3 και ωφέλιμο φορτίο 495 kg. Ο ντίζελ Euro 6.4 των 1,3 lt αποδίδει 95 PS, συνδυάζεται αποκλειστικά με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο που κινεί τους εμπρός τροχούς.

FIAT Doblo_F

Doblo
Το άρτι ανανεωμένο Doblo διατίθεται με θερμικό και ηλεκτρικό κινητήρα: 1.500άρης ντίζελ με 130 PS που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο σασμάν. Και ηλεκτροκινητήρας 136 PS με την μπαταρία των 50 kWh να εξασφαλίζει αυτονομία έως και 285 km. Σε ταχεία φόρτιση DC 100 kW θα φορτίσει από 0 σε 80% σε 30’ και σε wallbox AC ισχύος 11 kW σε πέντε ώρες. 

Από πλευράς διαστάσεων δεν έχει αλλάξει κάτι. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις μήκους 4,40 και 4,75m και δύο ύψους με 1,80 και 1,86 m με τον όγκο φορτίου να ξεκινά από τα 3,3 και να φτάνει τα 4,4 m3.Το μέγιστο μήκος φόρτωσης ξεκινά από τα 1,8 και φτάνει τα 3,4 m, και μπορεί να μεταφέρει φορτία από 650 kg έως και έναν τόνο (950 στο eDoblo).

FIAT Scudo_F

Scudo
Το άρτι ανανεωμένο Scudo είναι το μεσαίο μοντέλο των επαγγελματικών της FIAT. Με τρία μήκη αμαξώματος 4,61 ή 4,96 ή 5,31 m, ο όγκος φόρτωσης διαμορφώνεται από 4,6 έως 6,6 m3 και μπορεί να μεταφέρει έως 1,4 τόνους ωφέλιμου φορτίου. Το Scudo διατίθεται με θερμικό μοτέρ και με ηλεκτροκινητήρα. Έτσι έχουμε έναν 1.500άρη ντίζελ με 120 PS και 300 Nm με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και έναν δίλιτρο με 145 ίππους και 340 Nm (χειροκίνητο 6άρι) ή 370 Νm για το αυτόματο 8άρι. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm, με τη μικρή μπαταρία των 50 kWh να δίνει αυτονομία 224 km, τα οποία γίνονται 350 km με τη μεγάλη των 75 kWh. Οι συσσωρευτές φορτίζουν με ταχυφόρτιση DC στα 100 kW σε 30” και 45” αντίστοιχα. Σε wallbox ισχύος 11 kW σε 5 και 7,5 ώρες.

FIAT Ducato_F

Ducato
Το μεγάλο βαν της FIAT είναι το άρτι ανανεωμένο Ducato που διατίθεται με ηλεκτροκινητήρα ή ντίζελ 2,2 lt με 120, 140 και 180 ίππους. Με 6άρι χειροκίνητο σασμάν ή 9άρι αυτόματο για τους δύο ισχυρότερους. Το ηλεκτρικό Ducato αποδίδει 270 ίππους και 410 Nm και τροφοδοτείται από μπαταρία 110 kWh που δίνει αυτονομία έως 420 km, κορυφαία τιμή στην κατηγορία. Σε ταχυφορτιστή DC 150 kW, η μπαταρία χρειάζεται για να φορτίσει μόλις 55’. 

Είτε ντίζελ είτε ηλεκτρικό, το Ducato μεταφέρει το ίδιο ωφέλιμο φορτίο: 2.800 έως 3.500 kg. Με τον όγκο φόρτωσης να διαμορφώνεται από τα 8 έως τα 17,3 m3, ανάλογα με την έκδοση μήκους και ύψους που θα επιλεγεί. To Ducato είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις βαν, σασί και μεταφοράς προσωπικού και με τις δύο επιλογές κινητήρα. 

Και στα τρία βασικά επαγγελματικά βαν της FIAT εκτός από τις ηλεκτρικές ευκολίες, έχει προστεθεί πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον οδηγό, ανεβάζοντας στο max το επίπεδο ασφαλείας.

Ford

Transit Courier
Transit Courier
Η γκάμα των επαγγελματικών της Ford προσφέρει τέσσερα διαφορετικά μοντέλα σε διάφορα μήκη και ύψη και σε πολλές επιλογές κινητήρα. Το μικρότερο της γκάμας είναι το Transit Courier. Έχει μήκος 4,15 m, μήκος χώρου φόρτωσης 1,62 m, ωφέλιμο φορτίο 450 kg και ικανότητα φόρτωσης 2,4 m3. Δύο κινητήρες είναι διαθέσιμοι, ένας 1.000άρης βενζινοκινητήρας EcoBoost με 100 PS και 170 Νm και ένας ντίζελ 1,5 λίτρων με 100 άλογα και 215 Nm. Και οι δύο συνδυάζονται με 6αρι σασμάν. Το Transit Courier θα πωλείται για όσο υπάρχει διαθέσιμο στοκ, καθώς πριν από λίγες μέρες παρουσιάστηκε το ανανεωμένο μοντέλο.

Transit Connect Van

Transit Connect Van
Το δεύτερο μοντέλο της Ford είναι το Transit Connect Van, διαθέσιμο σε δύο μήκη (4,42 και 4,82 m) και μεταξόνια (2,66 m και 3,06 m). Ο μέγιστος όγκος φόρτωσης είναι αντίστοιχα 3 m3 και 3,7 m3. Το Connect Van εφοδιάζεται με έναν 1.500άρη ντίζελ με 100 PS και 215 Nm, με στάνταρ 6αρι χειροκίνητο σασμάν ή έξτρα με 8αρι αυτόματο.

Transit

Transit
Το τέταρτο μοντέλο είναι το μεγάλο Transit (σκέτο) που διατίθεται σε διαφορετικά μήκη, ύψη, μεταξόνια και μεικτά βάρη. Και σε εκδόσεις βαν, σασί και μεταφοράς προσωπικού. Επίσης είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 3 και 5 τόνων αντίστοιχα (με μονούς και διπλούς πίσω τροχούς), που στην πρώτη περίπτωση χρειάζεται ερασιτεχνική άδεια οδήγησης ενώ στην δεύτερη επαγγελματική κατηγορίας Γ’ καθώς και ψηφιακό ταχογράφο. 

Η «μικρή-κοντή» έκδοση με τη χαμηλή οροφή ξεκινά από 5,5 m μήκος, χωρητικότητα 9,5 m3 και 1.418 kg ωφέλιμο φορτίο. Η μεγαλύτερη-μακρύτερη και ψηλότερη έκδοση με εξωτερικό μήκος 6,70 m, διαθέτει χωρητικότητα 15,1 m3 και το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.559 kg. 

Οι επιλογές κίνησης είναι πλέον δύο, με τον δίλιτρο ντίζελ EcoBlue να αποκτά και ήπια υβριδική έκδοση και μια αμιγώς ηλεκτρική. Με τέσσερις διαφορετικές αποδόσεις: 105,130,170 και 180 ίππους. Κίνηση έχουμε στους εμπρός, στους πίσω και σε όλους τους τροχούς.

Mercedes-Benz 

Vito 

Vito 
Με τρία διαφορετικά μήκη, τρία διαφορετικά συστήματα κίνησης, πολλαπλά ωφέλιμα βάρη με το κάθε ένα να συνδυάζεται με τις διαστάσεις, τον κινητήρα, τη μετάδοση κίνησης… Το Vito είναι αυτό που θέλει ο κάθε επαγγελματίας για να το διαμορφώσει στα δικά του «θέλω». Διατίθεται σε τρία μήκη, το κοντό στα 4,89 m, το μεσαίο στα 5,14 m και το μακρύ στα 5,32 m. Tο μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο για το κάθε ένα αντίστοιχα είναι 2.080, 3.050 και 3.200 κιλά. Το πλάτος των 2,06 m και ύψος 1,91 m παραμένει ίδιο και στις τρεις επιλογές. Ίδια είναι και το πλάτος φόρτωσης και το πλάτος ανάμεσα ανάμεσα στους θόλους, με 1,68 m και 1,27 m αντίστοιχα. 

Ξεκινώντας με το κοντό μήκος, το εσωτερικό μέγιστο μήκος φόρτωσης είναι 2,58 m, η μέγιστη επιφάνεια χώρου φόρτωσης είναι στα 3.97 m2 και η μέγιστη χωρητικότητα φορτίου σε κυβικά μέτρα είναι στα 5,5. Στο μεσαίο είναι 2,83 m, 4,38 m2 και 6 m3, και στο μακρύ 3,06 m, 4,76 m2 και 6,6 m3 αντίστοιχα.

Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.950 cm3 είναι πλέον ένας στην γκάμα, με τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, αποδίδοντας 102, 136, 163 και 190 ίππους. Με ροπή 330 Nm για τους δύο μικρότερους, 380 Νm για τον τρίτο σε απόδοση και 440 Nm για τον ισχυρότερο. Οι τρεις μικρότεροι έχουν στάνταρ χειροκίνητο 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικό αυτόματο 9άρι για τον δεύτερο και τρίτο σε απόδοση. Σασμάν που είναι στάνταρ στον ισχυρότερο κινητήρα. Το ηλεκτρικό Vito κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων και 360 Nm, η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 60 kWh, με τη ροπή να περνά στους εμπρός τροχούς.

Από πλευράς μηκών, έχουμε μόνο το μεσαίο και το μακρύ αμάξωμα διαθέσιμο, στα 5,14 m και 5,37 m αντίστοιχα, ενώ οι εσωτερικοί χώροι φόρτωσης παραμένουν ίδιοι: Όγκος 6,0 και 6,6 m3 με το ωφέλιμο φορτίο να ανακοινώνεται στα 853 και 888 κιλά αντίστοιχα για το μεσαίο και το μακρύ. 

Η μέγιστη αυτονομία μέσα στην πόλη μπορεί να φτάσει τα 324 km, στα 302 στον αυτοκινητόδρομο, ενώ συνδυαστικά φτάνει στα 308 km. 
Το ηλεκτρικό Vito Χρειάζεται 6,5 ώρες σε wallbox AC ισχύος 11 kW, σε ταχυφορτιστή DC των 50 kW από 10% έως 80% χρειάζεται 50 λεπτά και σε 80άρη DC μόλις 35 λεπτά.

Sprinter

Sprinter
Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το Mercedes-Benz Sprinter. Έγινε πλέον 25 χρονών και όπου και να γυρίσεις το βλέμμα σου, ένα στα δύο μεσαία βαν που κυκλοφορούν φέρουν το όνομά του. Το Sprinter είναι η χαρά του αμαξοποιού καθώς είναι έτοιμο από το εργοστάσιο να δεχτεί οποιαδήποτε υπερκατασκευή. Η σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα του είναι η τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα, με τους πετρελαιοκινητήρες να παραμένουν οι γνώριμοί μας. Διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση πάνελ βαν (Α2 Standar), με την υπερυψωμένη οροφή και τους μονούς πίσω τροχούς. 

Ο μέγιστος όγκος φόρτωσης είναι στα 11 m3 και υπάρχουν δύο επιλογές μπαταρίας για το ηλεκτρικό Sprinter, στις 35 kWh και στις 47 kWh. Το ωφέλιμο φορτίο είναι στα 1.045 κιλά για τη μικρή μπαταρία και 891 κιλά για τη μεγαλύτερη. 

Ο ηλεκτροκινητήρας, εμπρός τοποθετημένος δίνει κίνηση στους αντίστοιχους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μίας σχέσης, που είναι κοινός και στις δύο περιπτώσεις μπαταριών. Αποδίδει δε, 86 kW (116 ίπποι) και 295 Nm με την αυτονομία να φτάνει στα 120 km στη μικρή μπαταρία των 35 kWh και στα 168 km στη μεγάλη των 47 kWh. Η φόρτιση για τη μικρή μπαταρία σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 80 kW μπορεί να φτάσει σε μόλις 20 λεπτά από το 10% στο 80%.

Citan

Citan
Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς σε σχέση με το πρώτης γενιάς, το CITy vAN (όλο μαζί CITAN), έχει μεγαλύτερες διαστάσεις: Μήκος 4,49 m ή 4.92 m το μακρύ, πλάτος 1,91 m, ύψος 1,83 m και μεταξόνιο 2,71 m. Μεγαλύτερος έγινε και χώρος φόρτωσης, με το κοντό μήκος στα 1,54 m (1,80 m με αναδιπλωμένο το μεταλλικό δίχτυ και το κάθισμα του συνοδηγού τραβηγμένο τέρμα εμπρός). Η μακριά έκδοση έχει μήκος φόρτωσης 1,90 m και 2,17 m αντίστοιχα, πλάτος 1,52 m (1,24 m αναμεσά στους θόλους) και ύψος 1,25 m. To εμβαδό φόρτωσης έφτασε στα 2,35 m2 ή 2,9 m2 για το μακρύ. Το φορτίο ρυμούλκησης χωρίς ή με φρένα είναι στα 750 και 1.500 κιλά αντίστοιχα και στα δύο μήκη αμαξώματος, με το CITAN να μπορεί και φιλοξενήσει πλέον δύο ευρωπαλέτες (80x120 cm).

H γκάμα των κινητήρων Euro 6d συντίθεται από δύο θερμικούς και έναν ηλεκτρικό. Οι θερμικοί είναι ένας βενζίνης 1.300 cc με 102 και 114 ίππους και ένας πετρελαίου 1.500 cc με τρείς παραλλαγές ιπποδύναμης: 75, 96 ή 116 ίπποι. Τα μοτέρ συνδυάζονται με στάνταρ 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο με τις ισχυρότερες εκδόσεις να μπορούν να συνδυαστούν και με 7άρι. 

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 122 ίππων και 245 Nm και αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία χωρητικότητας 45 kWh. Η αυτονομία του ηλεκτρικού CITAN είναι στα 285 km και μπορεί να φορτίσει σε ταχυφορτιστή DC από 10% έως το 80% σε 38 λεπτά, ενώ σε wallbox AC από 4,5 ώρες με ισχύ 11 kW ή σε 2,5 ώρες σε 22 kW.

Nissan
Interstar

Interstar
Ξεχάστε το NV400. Πλέον Interstar. Aν και εξωτερικά παραμένει ίδιο με το NV400, η κυριότερη αλλαγή αφορά στο ταμπλό στο εσωτερικό με απλές σχεδιαστικές γραμμές. Υπάρχουν πινελιές από νίκελ στους αεραγωγούς που τονίζουν την πολυτέλεια, στην κεντρική οθόνη και στο τιμόνι. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων που πλέον ενσωματώνει μια μικρή οθόνη 3,5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων. Το στοιχείο που κυριαρχεί είναι η 8ιντση οθόνη multimedia με ενσωματωμένη πλοήγηση και συνδεσιμότητα smartphone και το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι. 

Προσφέρεται σε διαφορά μήκη από 5,05 έως 6,2 m με ωφέλιμο χώρο φόρτωσης μήκους από 2,58 έως 3,73 m. Ο ωφέλιμος όγκος είναι από 8,0 έως 14,8 m3 και το αντίστοιχο φορτίο από 1.345 έως και 1.509 kg. Ένας και μοναδικός ντίζελ 2,3 lt κινεί το Interstar με 150 ίππους και 385 Nm που συνδυάζεται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Primastar 

Primastar 
Το Primastar είναι το μεσαίο βαν της γκάμας της Nissan και διατίθεται σε δύο μήκη στα 5,08 και 5,48 m και δύο διαφορετικά ύψη 2,02 m και 2,49 m, με το πλάτος στα 1,95 m. Οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης είναι 2,54 και 2,94 x 1,66 x 1,39 και 1,90 m. Με αυτές τις διαστάσεις, ο όγκος φόρτωσης διαμορφώνεται από 5,2 έως 8,6 m3 για το μακρύ με ψηλή οροφή, το μικτό βάρος από 2.955 έως 3.070 kg, ενώ το απόβαρο από 1.812 έως 1.974 kg. Το Primastar κινείται από έναν δίλιτρο ντίζελ με 150 ή 170 ίππους και συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο είτε αυτόματο κιβώτιο.

Townstar

Townstar
Το μικρό βαν Townstar κατασκευάζεται στο Maubeuge της Γαλλίας, σε δύο μήκη αμαξώματος με 4,48 και 4,91 m, και σε δύο μεταξόνια 2,72 και 3,1 m, διαθέτει μήκους από 1,80 m για το κοντό και 2,23 m για το μακρύ, που με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού φτάνει στα 3,05 και 3,48 m. Και ο όγκος φορτίου 3,9 m3. Ακόμα ένα στοιχείο που ξεχωρίζει στο νέο Townstar είναι η πλαϊνή συρόμενη πόρτα με την απουσία πλαϊνής κολόνας, προσφέροντας άνοιγμα 1,42 m. 

Η γκάμα των μοτέρ αποτελείται από δύο σύνολα: Βενζινοκινητήρας 1,3 lt Euro 6d full, με 130 ίππους και 240 Nm, με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Και ηλεκτροκινητήρας με 122 ίππους και 245 Nm. Συνδυάζεται με μπαταρία 45 kWh για αυτονομία 300 km. Η μπαταρία φορτίζει σε ταχυφορτιστή DC 40 kW 10%- 80% σε 37’. Το ωφέλιμο φορτίο του ηλεκτρικού Townstar είναι από 600 έως 800 kg και ο χώρος φόρτωσης 4,9 m3.

Opel

Combo

Combo 
Το μικρότερο βαν της Opel είναι το Combo που διατίθεται σε δύο μήκη, 4,4 και 4,75 m. Ο συνολικός όγκος φόρτωσης είναι 4,4 m3 με το ωφέλιμο φορτίο να ανέρχεται στον έναν τόνο -780 kg για το ηλεκτρικό. Αυτό το τελευταίο φορά μοτέρ 136 ίππων και 270 Nm, και μια μπαταρία 50 kWh ικανή να του δώσει αυτονομία 330 km σε μικτές διαδρομές. Φορτίζει σε wallbox 7,4 kW σε 7,5 ώρες και σε ταχυφορτιστή DC 100 kW σε 30’ για το 20%-80%. Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα βρίσκουμε το ανανεωμένο ταμπλό με τον 7ιντσο ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής 10” για συνδέσεις με smartphone ή προβολή χαρτών πλοήγησης.

Vivaro

Vivaro
Το μεσαίο βαν Vivaro διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος, 4,98 και 5,33 m. Ο όγκος φτάνει τα 6,6 m3 και το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.275 kg. Οι επιλογές κινητήρων για το 2024 είναι δύο: Ντίζελ και ηλεκτρικός. Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 120, 140 ή 180 ίππους και συνδυάζεται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, εκτός από την ισχυρότερη έκδοση που φορά αποκλειστικά 8άρι αυτόματο (προαιρετικά και στον 140άρη). 

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 PS και 270 Nm, με τη μικρή μπαταρία των 50 kWh να δίνει αυτονομία έως 224 km και η μεγαλύτερη των 75 kWh να φτάνει τα 350 km. Σε wallbox 7,4 kW φορτίζουν σε έξι ώρες και 40’ και σε 11 ώρες και 20’ αντίστοιχα, ενώ σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW χρειάζονται 38’ και 45’ αντίστοιχα από το 0 έως έως το 80%. Μάσκα Vizor και φανάρια full LED αποτελούν κοινό τόπο με το Combo, όπως και ο πίνακας οργάνων των 7” και η οθόνη αφής των 10” με δυνατότητες διασύνδεσης κινητού τηλεφώνου και προβολής πλοήγησης.

Movano

Movano
To μεγαλύτερο επαγγελματικό βαν της Opel είναι τo Movano που διατίθεται και σε εκδόσεις σασί και μεταφοράς προσωπικού. Εξωτερικά και εσωτερικά ενσωματώνει όλες εκείνες τις νεωτερικές προσθήκες που υπάρχουν στα δύο μικρότερα βαν, το Combo και το Vivaro. H γκάμα των μοτέρ είναι ένα ντίζελ 2,2 lt και ένα ηλεκτρικό. Το πρώτο διατίθεται σε τρεις εκδοχές ισχύος, με 120, 140 και 180 PS. Τα δύο πρώτα συνδυάζονται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, ενώ το 180άρι αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο -προαιρετικά και στον 140άρι. 

Το ηλεκτρικό Movano αποδίδει 272 PS και 260 ή 400 Nm. Η διαθέσιμη μπαταρία είναι μία με 110 kWh, δίνοντας πλέον αυτονομία 420 km. Η διάρκεια της φόρτισης είναι στα 55’ από 0 έως 80% σε 150 kW ταχυφορτιστή DC και σε 11 ώρες και 45’ σε wallbox ισχύος 11 kW. 

Είτε ντίζελ είτε ηλεκτρικό, το Movano μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο από 2.800 έως 3.500 kg. Με τον όγκο φόρτωσης να κυμαίνεται από τα 8 έως τα 17,3 m3, ανάλογα με την έκδοση μήκους και ύψους που θα επιλεγεί.

Peugeot

Peugeot Partner_F
Partner
Το μικρότερο επαγγελματικό της Peugeot, το Partner, ανασχεδιάστηκε εσωτερικά: Ταμπλό, τιμόνι, 7ιντσος ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη 10 αφής ιντσών για το infotainment που συνδέεται με smartphone και υποστηρίζει χάρτες πλοήγησης. Το Partner διατίθεται σε δύο μήκη: 4,40 και 4,75 m. Ο συνολικός όγκος φόρτωσης ανέρχεται στα 4,40 m3, το ωφέλιμο φορτίο στον έναν τόνο -780 kg για το ηλεκτρικό- και το ρυμουλκούμενο βάρος στα 750 kg. 

Η γκάμα των μοτέρ περιλαμβάνει δύο θερμικά και ένα ηλεκτρικό. Έτσι έχουμε ένα βενζινοκίνητο 1,2 lt με 110 PS κι ένα 1.500άρι ντίζελ με 100 και 130 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 136 ίππων και 270 Nm, με την μπαταρία 50 kWh να δίνει αυτονομία 330 km σε μικτές διαδρομές. Φορτίζει σε wallbox 7,4 kW σε 7,5 ώρες, σε wallbox 11 kW σε 5 ώρες και σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW σε 30” για το 20%-80%.

Expert

Expert
Το μεσαίο βαν Expert με πρόσφατο εξωτερικό και εσωτερικό ανασχεδιασμό, και εξοπλισμό καμπίνας διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος, 4,98 και 5,33 m. Ο συνολικός όγκος φόρτωσης φτάνει τα 6,6 m3 και το ωφέλιμο φορτίο τα 1.275 kg. Οι επιλογές όσον αφορά τους κινητήρες για το 2024 είναι δύο: Ντίζελ και ηλεκτρικό. Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας των 120 και 140 ίππων συνδυάζεται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Υπάρχει και ισχυρότερη έκδοσή του με 180 PS, αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο -προαιρετικά και στον 140αρη. 

Ο ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 136 ίππους και ροπή 270 Nm, με τη μικρή μπαταρία των 50 kWh έχει αυτονομία έως 224 km. Η μεγαλύτερη των 75 kWh φτάνει τα 350 km. Η μικρή μπαταρία φορτίζει σε 11 ώρες και 20’ σε wallbox ισχύος 7,4 kW ή θέλει 45’ για να φτάσει από 0-80% σε ταχυφορτιστή DC 100 kW. Ο αντίστοιχος χρόνος για τη μεγάλη είναι 6 ώρες και 40’, και 38’.

Boxer

Boxer
Το μεγάλο Boxer διατίθεται σε εκδόσεις βαν, σασί και μεταφοράς προσωπικού, με ανασχεδιασμένο εξωτερικό και εσωτερικό και παρόμοιο εξοπλισμό με τα μικρότερα μέλη της οικογένειας. Το θερμικό Boxer φορά μοτέρ ντίζελ 2,2 lt με 120, 140 ή 180 PS. Το πιο αδύναμο συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, το 1.400άρι με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο (έξτρα) και το 180άρι αποκλειστικά με το αυτόματο 8άρι. Το ηλεκτρικό και ισχυρότερο Boxer αποδίδει 272 PS και 260 έως 400 Nm (ανάλογα με την οδηγική ρύθμιση). Η νέα μπαταρία των 110 kWh, που δίνει αυτονομία 420 km, χρειάζεται για τη φόρτισή της 55’ για το 0-80% σε ταχυφορτιστή DC 150 kW. Για ολονύκτια φόρτιση, αρκεί ένα wallbox των 11 kW με χρόνο φόρτισης 11 ώρες και 45’.

Και οι δύο εκδόσεις, μεταφέρουν το ίδιο ωφέλιμο φορτίο: 2.800 έως 3.500 kg. Με τον όγκο φόρτωσης να διαμορφώνεται από τα 8 έως τα 17,3 m3, ανάλογα με την έκδοση μήκους και ύψους που θα επιλεγεί.

Renault

Express Van
Express Van
Μπορεί να είναι επαγγελματικό, το Renault Express Van δεν ξεφεύγει όμως από την σχεδίαση των επιβατικών. Με 4,39 m μήκος και αεροδυναμική σχεδίαση για όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση, το Express Van, αν και κόμπακτ σε μέγεθος, έχει τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία του. Με άνοιγμα φόρτωσης είτε από την κορυφαία στην κατηγορία πλαϊνή συρόμενη πόρτα των 71 cm είτε από τις δύο ασύμμετρες πίσω που, με τα κάθετα φανάρια, προσφέρουν άπλετο άνοιγμα στο διαθέσιμο όγκο φόρτωσης των 3,79 m3. Με 650 kg ωφέλιμο φορτίο, το Express Van μπορεί να ρυμουλκήσει έως 685 kg χωρίς και 1.200 kg με φρένα. 

Ο κινητήρας του Express Van είναι ο αξιόπιστος και ολιγαρκής σε καύσιμο 1.5 Blue dci με δύο αποδόσεις,75 και 95 ίππους, 220 και 240 Nm αντίστοιχα. Συνδυάζεται δε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, δίνοντας τυποποιημένη κατανάλωση από 5 lt/100 km. Με πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης ή 100.000 km, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας, τρία χρόνια εγγύηση βαφής και 12 χρόνια αντισκωριακής προστασίας, το Express Van της Renault είναι ιδανικό για τον επαγγελματία που μπορεί να αγοράσει στην καλύτερη σχέση μεγέθους/τιμής/εξοπλισμού και στην καλύτερη αναλογία μήκους καρότσας/μήκους αμαξώματος.

Τoyota

Proace City

Proace City
Το Proace City διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος, στα 4,4 και 4,7 m. Με χώρο φόρτωσης που ξεκινά στην κοντή έκδοση από τα 1,81 m μέχρι το σταθερό μεταλλικό διαχωριστικό και στα 3,09 m με το αναδιπλούμενο μεταλλικό δίχτυ -Smart Cargo όπως το ονομάζει η εταιρεία. To Proace City έχει τη δυνατότητα φόρτωσης δύο ευρωπαλετών και όγκο φόρτωσης από 3,3 έως 3,8 m3 με το Smart Cargo. Στη μακριά έκδοση, το μήκος του χώρου φόρτωσης αυξάνεται στα 2,16 m (3,44 m με το Smart Cargo), με τη χωρητικότητά να φτάνει τα 3.9 m3 -ή 4,3 m3 στο Smart Cargo. Και στα δύο μήκη, το ωφέλιμο φορτίο είναι ένας τόνος, και 1,5 τόνοι η δυνατότητα έλξης. 

Ο χώρος του οδηγού είναι σύγχρονος και με κορυφαία ποιότητα, με πολλές μικρές θήκες για μικροαντικείμενα και τη χαρακτηριστική οθόνη των 8ίντσων. Πολλά είναι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας με μερικά από αυτά όπως τα Pre-Collision System, Road Sign Assist, Lane Keep Assist, αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας προβολέων, Blind Spot Monitor, Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας… 

Η γκάμα των κινητήρων του Proace City συντίθεται από ένα ντίζελ και ένα ηλεκτρομοτέρ. Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων διατίθεται σε τρεις εκδοχές ισχύος, με 75, 100 και 130 ίππους. Με τους δύο πρώτους να συνδυάζονται με 5αρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ο δυνατότερος με αυτόματο 6άρι. 

Ο ηλεκτροκινητήρας των 100 kW (136 ίπποι), αντλεί ενέργεια από συστοιχία μπαταριών με χωρητικότητα 50 kWh που δίνει αυτονομία 275 km κατά WLTP. Ο εσωτερικός φορτιστής επιτρέπει ισχύ μέχρι 7 kW ή προαιρετικά 11. Σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW, το Proace City γεμίζει σε μόλις 30’, ενώ σε wallbox από πέντε έως 7,5 ώρες. Οι διαστάσεις του ηλεκτρικού παραμένουν ίδιες, με μόνη διαφορά στο ωφέλιμο φορτίο που μειώνεται στα 700 κιλά και στην ικανότητα ρυμούλκησης που πέφτει στα 750 κιλά.

Proace

Proace
Το Proace διατίθεται σε τρία μήκη αμαξώματος: Το Compact με 4,60 m, το Medium 4,95 m και το Long με 5,30 m. Το δε μήκος του χώρου φόρτωσης διαμορφώνεται αντίστοιχα στα 3,32, 3,67 και 4,02 m με επίσης αντίστοιχο ωφέλιμο όγκο τα 5,1, τα 5,8 και τα 6,6 m3. Το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από τα 1.000 έως 1.400 κιλά. 

Το πλάτος και το ύψος είναι ίδιο και στα τρία μήκη αμαξώματος: 1.62 m και 1.39 m.Το άνοιγμα της πλαϊνής πόρτας είναι στα 74,5 cm στη μικρή έκδοση, ενώ στης δύο μεγαλύτερες ανεβαίνει στους 93,5 πόντους. Μεγάλη είναι και η πίσω διπλή πόρτα, με άνοιγμα 180ο  ενώ το πλάτος του ανοίγματος είναι 1,28 m. Τα Proace Compact και Medium χωρούν δύο ευρωπαλέτες, ενώ το μεγαλύτερο Long παίρνει τρεις.

Το Proace έρχεται με δύο πετρελαιοκινητήρες, έναν 1,5 λίτρων με απόδοση 100 ή 120 ίππους και 270 ή 300 Nm. Μοτέρ που συνδυάζονται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ο δεύτερος ντίζελ είναι δίλιτρος με 145 άλογα και 340 Nm, και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο και paddles πίσω από το τιμόνι. 

Στο εσωτερικό, το ταμπλό είναι σύγχρονο και εργονομικό, με σκληρά πλαστικά, και την 7ιντση οθόνη του infotainment στο μέσον. Με τον λεβιέ ταχυτήτων ή τον περιστροφικό διακόπτη για το αυτόματο κιβώτιο, να αιωρείται. Η ευρύχωρη καμπίνα, με τις πολλαπλές θήκες για μικροαντικείμενα κάνει εύκολη την ζωή των τριών επιβατών. Ηλεκτρικές ευκολίες, αερόσακοι και συστήματα ασφαλείας είναι στον στάνταρ εξοπλισμό ακόμα και της βασικής έκδοσης. 

Διαθέσιμο και με ηλεκτροκινητήρα, με επιλογή μπαταρίας είτε με 50 kWh και 230 km αυτονομίας είτε με 75 kWh και 330 km. Σε ταχυφορτιστή DC 100 kW γεμίζει σε 30 λεπτά η μικρή και σε μία ώρα και 15 λεπτά η μεγάλη. Σε wallbox ισχύος 11 kW, χρειάζεται λίγο πάνω από 4,5 ώρες η μικρή και έως επτά ώρες η μεγάλη. Να επισημάνουμε ότι και τα δυο μοντέλα έχουν επιβατικές εκδόσεις (Verso), στο μεν Proace City για πέντε επιβάτες στο δε Proace έως εννέα.

Volkswagen

Caddy Van

Caddy Van
To Caddy Van βασίζεται στην πλατφόρμα του MQB του Golf VIII και διατίθεται σε δύο μήκη, με το στάνταρ και το Maxi αμάξωμα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 1,80 m (2,15 m στο Maxi), το πλάτος 1,61 m (1,23 m ανάμεσα στους θόλους) και το ύψος 1,272. Ο συνολικός ωφέλιμος όγκος φτάνει τα 3,1 και τα 3,7 m3 στο Maxi. Με αυτές τις διαστάσεις μπορεί να μεταφέρει άνετα δύο ευρωπαλέτες. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 700 kg (727kg στο Maxi) με το απόβαρο στα 800 kg. To Caddy Van κινείται από έναν δίλιτρο TDi (75, 102 και 122 ίπποι) που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι ή με αυτόματο DSG7. Την γκάμα των μοτέρ συπληρώνει ο βενζινοκιτήρας 1.5 TSI με 114 ίππους και τα ίδια σασμάν με του ντίζελ. Τους επόμενους μήνες θα υπάρξει και ένας κινητήρας TGi (φυσικό αέριο) με 130 άλογα, καθώς κι ένας plug-in hybrid (eHybrid).

Crafter

Crafter
Το Crafter είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό βαν της VW και διατίθεται τόσο σε εκδόσεις σασί όσο και σε έκδοση μεταφοράς προσωπικού. Με μήκος αμαξώματος από 5,99 έως 7,39 m. και ύψος από 2,35 έως και 2,79 m μπορεί να μεταφέρει φορτία μήκους από 3,45 έως 4,85 m, με τον ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 9,9 έως 18,4 m3. Το μεικτό βάρος είναι από 3,5 τόνους (άδεια οδήγησης B’ κατηγορίας B) έως και 5,5 τόνους (Γ’ κατηγορίας και ταχογράφος), με τα φορτία που μπορεί να μεταφέρει να είναι έως 2.920 kg. 

Η γκάμα των μοτέρ του Crafter συντίθεται από δύο συστήματα κίνησης: Δίλιτρο ντίζελ (102, 140 και 177 PS) με στάνταρ χειροκίνητο 6άρι σασμάν το μοτέρ και, προαιρετικά, αυτόματο DSG8 τα δύο ισχυρότερα. Το eCrafter κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 290 Nm, με μπαταρία 35,8 kWh. Η μέγιστη αυτονομία του είναι στα 173 km και χρειάζεται 45 λεπτά για φόρτιση από το 0 στο 80% σε ταχυφορτιστή DC 40 kW. 

Στο ηλεκτρικό Crafter o όγκος φόρτωσης διαμορφώνεται έως τα 10,7 m3 και το ωφέλιμο βάρος στα 920 kg. Ο Όμιλος VW έχει ενσωματώσει πλέον και τη MAN-NEOPLAN (και μερικώς τη Scania), με τη MAN να έχει στην γκάμα της τον βενιαμίν της στα ελαφρά φορτηγά, το MAN TGE. Η σχεδίασή του είναι ολόιδια με του VW Crafter, με τις διαστάσεις, τα βάρη και όλους τους κινητήρες, να παραμένουν πανομοιότυπα, με μόνες διαφορές διαφορετική μάσκα και σήματα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube