node/38057

Alfa Romeo Stelvio: Νέα γκάμα 2020 από €57.000

Για το μοντέλο του 2020, η Stelvio νοικοκυρεύει την γκάμα της, με λιγότερες εκδόσεις εξοπλισμού. Επιπλέον, το SUV Alfa Romeo επωφελείται νέου, πιο σύγχρονου εξοπλισμού.

Όπως η Giulia, έτσι και η Stelvio εγκαινιάζει το 2020 με μια πλήρως ανασχεδιασμένη γκάμα και απλοποίηση των εκδόσεων. Αφήνοντας κατά μέρος τη σπορ Quadrifoglio, ο αριθμός τους εκδόσεων θα περιορίζεται στις τρεις -για την υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς στην Ελλάδα ήταν δύο. Η ανανέωση επωφελείται επίσης από μια εμπλουτισμένη στάνταρ λίστα εξοπλισμού που καλύπτει τα τεχνολογικά κενά συνδεσιμότητας και επικοινωνίας του ιταλικού SUV, ιδίως με μια νέα οθόνη αφής και ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2

Η επιλογή σε μοτέρ
Κάτω από το καπό της Stelvio δεν υπάρχουν αλλαγές. Έτσι, στους βενζινοκινητήρες η μοναδική δίλιτρη επιλογή αφορά δύο εκδόσεις ισχύος: 200 και 280 PS. Και τα δύο συνδυάζονται με τετρακίνηση Q4 και αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Στους ντίζελ, η επιλογή πάλι είναι μία με τον 2.2 Turbo. H ελληνική αντιπροσωπεία και εδώ επέλεξε μόνο την έκδοση των 190 PS (υπάρχει και σε 160 και 210 PS), η οποία διατίθεται τόσο σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση.

Τα αναλυτικά στοιχεία των νέων εκδόσεων αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα, επίσημα από την ελληνική αντιπροσωπεία.

 

node/39127

Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Το νέο ηλεκτρικό B-SUV της Alfa Romeo θα εμπλουτίσει τη γκάμα δίπλα στις Tonale και Stelvio.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Σύμφωνα με το Autocar, η Alfa Romeo ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα για το 2022, το οποίο θα είναι το τρίτο SUV της γκάμα της δίπλα στην επερχόμενη έκδοση παραγωγής της Tonale (C-SUV) και την μεγαλύτερη Stelvio (D-SUV).

Η νέα Alfa Romeo θα ανήκει στην κατηγορία premium B-SUV και πιθανότατα θα μοιράζεται την ηλεκτρική πλατφόρμα eCMP του ομίλου PSA με τα DS 3 Crossback E-Tense, Peugeot e-2008 και Opel Mokka-e. Να θυμίσουμε πως σε αυτά τα μοντέλα ένας ηλεκτροκινητήρας 136 PS κινεί τον εμπρός άξονα, και μια μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh χαρίζει αυτονομία 330-340 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Παρόλα αυτά, η στόχευση της Alfa Romeo στις επιδόσεις, θα οδηγήσει σε πιο επιθετικό στήσιμο του μοντέλου και διαφορές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, η ηλεκτρική Alfa θα έχει τεχνητό ήχο ο οποίος δεν θα προσομοιώνει ένα θερμικό μοτέρα όμως θα έχει στόχο να ενισχύει το συναίσθημα του οδηγού όποτε αυτός το επιλέγει.

Εκπρόσωπος της Alfa Romeo δήλωσε στο Autocar: «Όταν κυκλοφορήσαμε τις Giulia και Stelvio, μας αναγνώρισαν ως μια σπορ φίρμα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα. Προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε ότι τα μοντέλα μας δεν είναι μόνο σπορ αλλά μπορούν επίσης να οδηγηθούν και με ένα άνετο τρόπο - κάτι που παλαιότερα οι πελάτες δεν θα περίμεναν από την Alfa Romeo - έτσι ώστε να απευθυνθούμε σε μεγαλύτερη δεξαμενή πελατών.»

«Όσον αφορά το ηλεκτρικό μοντέλο, θα μείνουμε πιστοί στον σπορ χαρακτήρα της Alfa Romeo και θα χρησιμοποιήσουμε τους ηλεκτροκινητήρες με έμφαση στις επιδόσεις. Η κατηγορία B-Segment είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή όσον αφορά την αυτονομία και τη χρήση, και το δίκτυο φορτιστών θα έχει επίσης βελτιωθεί μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου.»

Σχετικά με την εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού B-SUV, ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Θα σεβαστούμε το αίσθημα της οικογενειακής σχεδιαστικής ταυτότητας - έχουμε μερικά κοινά στοιχεία σε ολόκληρη τη γκάμα - όμως δεν θέλουμε να κάνουμε copy paste στα μοντέλα μας, γιατί κάθε κατηγορία έχει τη δική της προσωπικότητα, και οι πελάτες μας είναι διαφορετικοί σε ηλικία και προσδοκίες.»

Η κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού μοντέλου σε μια ανερχόμενη κατηγορία θα βοηθήσει την Alfa Romeo να αυξήσει τις πωλήσεις της με στόχο τις 400.000 μονάδες το χρόνο, βελτιώνοντας παράλληλα τον μέσο όρο εκπομπών CO2. Ενδεικτικό είναι πως το 2019 η ιταλική φίρμα πούλησε στην Ευρώπη 54.365 αυτοκίνητα, μια μείωση άνω του 50% σε σχέση με το 2018.

*Η εικόνα είναι ψηφιακά επεξεργασμένη κατά προσέγγιση, καθώς δεν έχουμε ακόμα στοιχεία για το πως θα μοιάζει το ηλεκτρικό B-SUV.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39099

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Η νέα πρόταση χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Mercedes-Benz ονομάζεται Welcome Tomorrow –γιατί τα καλύτερα είναι μπροστά μας!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Η ελευθερία να πάμε όπου θέλουμε, οι αφορμές να γιορτάσουμε ξανά, η δυνατότητα να ονειρευτούμε, η ευκαιρία να νιώσουμε και πάλι την αίσθηση του ανοιχτού δρόμου… Γι’ αυτό η Mercedes-Benz καλωσορίζει το αύριο με το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow!  

Το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow περιλαμβάνει δύο νέες χρηματοδοτικές προτάσεις που προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες, με στόχο να απαντήσει στο όποιο αίσθημα οικονομικής ανασφάλειας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Η πρώτη πρόταση Drive Now Pay Later εξασφαλίζει άτοκη περίοδο χάριτος 6 μηνών και άνεση προγραμματισμού, αφού προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να αποκτήσει το νέο του αυτοκίνητο σήμερα, με την 1η δόση να πρέπει να πληρωθεί έξι μήνες μετά. Το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει από τις 8 Ιουνίου 2020.

Η δεύτερη πρόταση είναι η FLEXPayment, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλή μηνιαία δόση για τον 1ο χρόνο, ενώ παράλληλα προσφέρει δωρεάν συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης δύο ετών πέραν της διετούς εργοστασιακής, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.

Τα χρηματοδοτικά προγράμματα Welcome Tomorrow αφορούν ιδιώτες, ελευθέρους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ή επικοινωνήστε με έναν πωλητή από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

[Δελτίο Τύπου Mercedes-Benz]

TAGS