node/36751

Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Μπορεί να σχεδιάστηκε για τις πίστες, αλλά μας ανοίγει την όρεξη για μια αντίστοιχη έκδοση δρόμου.

Η Mazda παρουσίασε το αγωνιστικό Mazda3 TCR, ομολογκαρισμένο για να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε από τα 36 πρωταθλήματα TCR στον κόσμο απέναντι στα ανταγωνιστικά VW Golf GTI TCR και Hyundai i30 N TCR.

Βασισμένο στο όχημα παραγωγής, το αγωνιστικό φορά ένα πλήρες bodykit σχεδιασμένο από το κέντρο Mazda Design America στην California.

Mazda3 TCR

Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγάλο σπλίτερ και μια επιπλέον εσοχή στο καπό. Τα φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά που καταλήγουν σε ανοίγματα, χαρίζουν στο μοντέλο επιθετική εμφάνιση ενώ καλύπτουν τα φαρδύτερα μετατρόχια και τους αγωνιστικούς τροχούς 18".

Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η τεράστια σταθερή αεροτομή με τις βάσεις της να ακουμπούν στο πίσω παρμπρίζ, ενώ ο μεγαλύτερος προφυλακτήρας φιλοξενεί μια κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης.

Mazda3 TCR

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας με απόδοση 350 PS και 490 Nm ροπής, που στροφάρει μέχρι τις 7.000 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων με paddles αλλαγής πίσω από το τιμόνι. Σύμφωνα με τη Mazda, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 241 km/h.

Το αγωνιστικό εξελίχθηκε με τη βοήθεια της Long Road Racing, η ίδια εταιρεία πίσω από το Mazda MX-5 Cup. Φορά αμορτισέρ της Bilstein (προαιρετικά Öhlins), ζάντες 18" της Rays με ελαστικά Michelin Pilot Sport και φρένα της Brembo.

Mazda

 

Το αγωνιστικό ντεμπούτο του Mazda3 TCR θα γίνει στο 4-hour Endurance Challenge στην Daytona, στις 26 Ιανουαρίου του 2020. Μέχρι τότε μπορούμε να θαυμάσουμε τις επίσημες φωτογραφίες και να ονειρευτούμε πως κάποια στιγμή η Mazda θα πειστεί να κατασκευάσει μια αντίστοιχη έκδοση δρόμου!

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39653

Νέες μειωμένες τιμές από τη Mazda

Και ειδικές προσφορές επιπλέον της μείωσης μέχρι 31 Αυγούστου - Δείτε αναλυτικό πίνακα

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Νέες μειωμένες τιμές από τη Mazda

Η Mazda ανακοίνωσε νέες μειωμένες τιμές για τα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων των Mazda3, Mazda6, MX-5, CX-30 και CX-5.

Από τις 2 Αυγούστου έχει τεθεί σε εφαρμογή ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. Ο υπολογισμός του Τέλους Ταξινόμησης γίνεται πλέον με προοδευτική φορολόγηση σε αντικατάσταση του παλαιού συστήματος, δημιουργώντας νέες χαμηλότερες τιμές για τον αγοραστή.

Στα περισσότερα μοντέλα Mazda σημειώνονται σημαντικές διαφορές τιμών έως και -1,700 ευρώ. Ειδικότερα στα μοντέλα Mazda3 & CX-30 έχουμε σημαντικές μειώσεις τιμών στις εκδόσεις Skyactiv- D (Diesel). Επιπλέον, όσοι επιλέξουν το νέο τους Mazda μέχρι και τις 31/8/2020 θα επωφεληθούν με σημαντικές προσφορές έως 3.000 ευρώ.

mazda
Στον παραπάνω πίνακα αναφέρονται ενδεικτικά κάποιες εκδόσεις που έχουν μειωμένη τιμή λόγω του νέου Τέλους Ταξινόμησης, ενώ στην τελευταία στήλη βρίσκεται το όφελος που προσφέρεται μέχρι και τις 31/8/2020. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα της Mazda καλύπτονται με 5 χρόνια εγγύηση. 

[Πηγή: Mazda]