node/39486

Τα highlights της νέας Mercedes-Benz GLA

Υλοποιώντας σημαντικές βελτιώσεις στην έτσι κι αλλιώς πολύ πετυχημένη συνταγή της πρώτης γενιάς, η νέα GLA φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχία και έχει κάθε λόγο να το κάνει.

Η Mercedes-Benz περιγράφει με απόλυτη σαφήνεια τους κεντρικούς πυλώνες επάνω στους οποίους χτίστηκε η δεύτερη γενιά του μικρότερου SUV της: Ισχυρός χαρακτήρας, περισσότερη ευρυχωρία και κορυφαία ασφάλεια. Το DRIVE τους αναλύει, προκειμένου να αναδείξει τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν.

Με αυτοπεποίθηση
Μεγαλύτερη, δυναμική όπως πάντα και πιο κομψή από ποτέ, η νέα Mercedes-Benz GLA έχει αδιαμφισβήτητα πετύχει στο αισθητικό κομμάτι. Η σχεδιαστική γραμμή είναι καθαρή και βασίζεται στο παιχνίδι με το φως και τις σκιές για να εντυπωσιάσει, σε αντίθεση με τις ακμές του παρελθόντος.

Mercedes-Benz GLA

Ταυτόχρονα οι μυώδεις επιφάνειες και οι μικροί πρόβολοι ξεκαθαρίζουν αμέσως την ταυτότητα ενός SUV το οποίο επιπλέον είναι πολύ αεροδυναμικό, με συντελεστή Cd που ξεκινά από το 0,28. Ως γνήσιο SUV, η νέα GLA έχει αποκτήσει πιο λειτουργικό προφίλ, χάρη σε λεπτομέρειες όπως οι πόρτες που καλύπτουν τα μαρσπιέ προκειμένου να μην λερώνεσαι στο μπες-βγες, αλλά και τα πίσω φώτα που είναι χωρισμένα σε δύο μέρη. Έτσι, το αυτοκίνητο είναι ορατό στο σκοτάδι ακόμα και με την πίσω πόρτα ανοιχτή, ενώ το άνοιγμά της τελευταίας έχει γίνει μεγαλύτερο για πιο εύκολη φόρτωση.

Οικογενειακή αναβάθμιση
Εκτός την τεράστια αναβάθμιση σε απτή ποιότητα και ψηφιακή τεχνολογία, η καμπίνα της GLA έχει αναβαθμιστεί και στην ευρυχωρία. Χάρη στα 3 cm που αυξήθηκε το μεταξόνιο, υπάρχουν έως και 11,6 cm περισσότερα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ σημαντικά μεγαλύτερο είναι και το συνολικό πλάτος.

Mercedes-Benz GLA

Αισθητό είναι το όφελος και στον χώρο αποσκευών που έφτασε τα 435 lt, αποκτώντας παράλληλα στάνταρ διπλό πάτωμα και τη δυνατότητα για αυξομείωση χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα. Το τελευταίο μπορεί να έχει πλάτη που χωρίζεται είτε σε αναλογία 40:60 είτε σε 40:20:40, για να διαμορφώνεις την καμπίνα ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και να χωρούν ογκώδη αντικείμενα.

Παρατηρώντας τα πάντα, φροντίζοντας για τα πάντα
Ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στην τεχνολογία της υποβοήθησης του οδηγού, διατίθεται στη νέα GLA. Το Driving Assistance Package, όπως ονομάζεται συνολικά το σύστημα, έχει επιπρόσθετες λειτουργίες. Αυτές περιλαμβάνουν ακόμα πιο εξελιγμένη αυτόνομη οδήγηση, έλεγχο διασταυρώσεων, ακόμα και την αυτόματη δημιουργία διαδρόμου έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ακινητοποίησης σε αυτοκινητόδρομο.

Mercedes-Benz GLA

Είναι ίσως περιττό να αναφερθούν τα συστήματα που διατηρούν το αυτοκίνητο στην επιθυμητή πορεία και που ελέγχουν συνεχώς την εγρήγορση του οδηγού, αλλά και τον περιβάλλοντα χώρο. Ωστόσο είναι χρήσιμη η επισήμανση πως εξελίσσονται και βελτιώνονται διαρκώς για να αποδίδουν όλο και καλύτερα.

Ανακαλύψτε και διαμορφώστε τη δική σας Mercedes-Benz GLA στον configurator της εταιρείας ή δείτε την από κοντά σε κάποιον εξουσιοδοτημένο διανομέα.

node/39915
Jaguar F-Pace MY2020

Ελαφρύς ανασχεδιασμός για την Jaguar F-Pace

H Jaguar F-Pace αναζωογoνήθηκε με πολύ ελαφριές αλλαγές στο εξωτερικό, πιο έντονες στην καμπίνα και καινοτόμησε με εξυβριδισμό, τόσο σε απλή έκδοση όσο και επαναφορτιζόμενη.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ελαφρύς ανασχεδιασμός για την Jaguar F-Pace

Η F-Pace μπαίνει στον τέταρτο χρόνο της καριέρας της και ήρθε η ώρα για την Jaguar να αποκαλύψει την ανανέωση για το μέσο της ζωής της, η οποία φέρνει πολλά νέα χαρακτηριστικά. Παρότι η εξωτερική εικόνα της F-Pace παραμένει σχεδόν αμετάβλητη, πιο σημαντικές αλλαγές κρύβονται στην καμπίνα και ακόμα σημαντικότερες κάτω από το καπό. Η αμυδρή ανανέωση της καροσερί ήταν κάτι που περιμέναμε όμως, καθώς η Jaguar δεν είχε σοβαρό λόγο να ανασχεδιάσει το SUV της.

Έτσι, εκτός από κάποιες ήσσονος σημασίας σχεδιαστικές επεμβάσεις στους προφυλακτήρες και στα φανάρια, δεν υπάρχουν πολλά να σημειωθούν. Τα φώτα εμφανίζουν μια νέα φωτεινή «υπογραφή» σε σχήμα διπλού «J», με τεχνολογία Pixel LED. Προαιρετικά, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει υψηλότερες τεχνολογίες όπως την Premium LED που προσαρμόζει τον φωτισμό σύμφωνα με τα αντικείμενα εμπρός από το αυτοκίνητο.

Jaguar F-Pace MY2020

Στην καμπίνα αντίθετα, ο σχεδιασμός του ταμπλό, πιο οριζόντιος πλέον, αναθεωρείται ευρέως. Και πάνω απ’ όλα, η κεντρική κονσόλα, η οποία διατηρεί μεν τα φυσικά χειριστήρια για τον κλιματισμό, αλλά ενσωματώνει μια νέα, καμπύλη οθόνη HD με διαγώνιο 11,4” που ακολουθεί την καμπύλη του ταμπλό. Μία μάλλον επιτυχημένη ενσωμάτωση γι’ αυτή τη λεπτή οθόνη με το πλαίσιο μαγνησίου.

Τα περισσότερα από τα κουμπιά και τα χειριστήρια έχουν ανασχεδιαστεί με τον τρόπο που επιθυμούσε η Jaguar -παρουσία ματ μετάλλου παντού. Τα καθίσματα, επίσης, αποτέλεσαν αντικείμενο ανασχεδιασμού: Αεριζόμενα, θερμαινόμενα και με δυνατότητα μασάζ, ανάλογα με τα επίπεδα εξοπλισμού και τα έξτρα.

Jaguar F-Pace MY2020

Ο μεγαλύτερος νεωτερισμός πάντως βρίσκεται κάτω από το καπό και είναι η εμφάνιση ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης που συντίθεται από ένα 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ και ένα ηλεκτρομοτέρ 143 PS (105 kW). Συνδυασμός που αποδίδει τελικά 404 PS και 640 Nm. Με τις μπαταρίες χωρητικότητας 13,6 kWh, η Jaguar υπόσχεται 53 km ηλεκτρικής αυτονομίας. 

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση αποτελούν πλέον γενικευμένα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις της F-Pace. Έτσι, το μεσαίο SUV της Jaguar  δεν θα πωλείται πλέον με χειροκίνητο σασμάν, περιλαμβανομένου του μικρού ντίζελ.

node/39827
Peugeot 5008 MY2020

Επίσημο: Ανανεωμένο Peugeot 5008

Η επιστροφή από τις διακοπές σήμανε την ανανέωση του μεγάλου SUV της Peugeot, με το 5008 να αποκτά νέα μάσκα, νέα στοιχεία εξοπλισμού, αλλά κάτω από το καπό τα πράγματα παρέμειναν ως είχαν.

Πέμπτη, 03 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Peugeot 5008

Το 7θέσιο SUV της Peugeot υπέστη την προγραμματισμένη ανανέωσή του, απαραίτητη για την επικαιροποίηση του μοντέλου που είχε ήδη αρχίσει αν χάνει τον εμπορικό διασκελισμό του από το 2019. Φυσικά μιλάμε για την υπόλοιπη Ευρώπη και δη τη Γαλλία, μιας και στη χώρα μας το αυτοκίνητο είναι περίπου ανύπαρκτο. Προφανώς, η κρίση του Covid ήταν περίπλοκη γι’ αυτό το μοντέλο που αγωνίζεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο ενάντια στο κύριο αντίπαλό του, το Skoda Kodiaq.

Η μεγαλύτερη οπτική αλλαγή του ανανεωμένου 5008 βρίσκεται στο εμπρός μέρος. Το Sochaux έχει επανασχεδιάσει πλήρως τη μάσκα, χωρίς περίγραμμα, η οποία ενσωματώνει μοτίβα που εκτείνονται κάτω από τα φανάρια με τη μορφή πτερυγίων.

Peugeot 5008 MY2020

Ο προφυλακτήρας, που προηγουμένως ανέβαινε μέχρι τα φώτα, ανασχεδιάστηκε, κάτι που επέτρεψε πιο ογκώδη φωτιστικά σώματα, ως εκ τούτου και πιο δυναμική εμφάνιση. Οι άλλες μεγάλες καινοτομίες είναι φυσικά αυτές οι λωρίδες LED, οι οποίες ωστόσο έχουν σχήμα λίγο διαφορετικό από εκείνο των πιο μικρών μοντέλων: Πιο ίσιες και ευθύγραμμες.

Όσον αφορά τις λοιπές αισθητικές αλλαγές, σημειώστε την άφιξη νέων ζαντών 18” και ένα «Black Pack» που δίνει μια πιο επιθετική εμφάνιση στο 5008 με πολλές πινελιές μαύρου, ειδικά στην οροφή και στα φώτα.

Peugeot 5008 MY2020

Η Peugeot θέλησε να απλοποιήσει την γκάμα με λιγότερες εκδόσεις. Αλλά στην πραγματικότητα, μάλλον δεν το κατάφερε, καθώς έχουμε τρία επίπεδα (Active, Allure, GT), αλλά και τρία ενδιάμεσα επίπεδα «Pack». Αυτά και όπως αναλύονται παρακάτω είναι οι εκδόσεις που δίνει το εργοστάσιο, αλλά κάθε εθνική αντιπροσωπεία μπορεί να προχωρήσει σε λιγότερες επιλογές, ως εκ τούτου και η ελληνική.

Peugeot 5008 MY2020
Active Αλουμινένιες 17άρες ζάντες, Visibility Pack, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, διζωνικός κλιματισμός, βοήθημα παρκαρίσματος (πίσω), ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB), τρίτη σειρά διθέσιου καθίσματος. 
Active Pack Active + Mirror screen, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες, βοήθημα παρκαρίσματος και εμπρός και Vision Park 1
Allure Αλουμινένιες 18άρες ζάντες, μπάρες οροφής, φιμέ τζάμια, Pack safety Plus, σύστημα πλοήγησης με 10άρα οθόνη HD, υφασμάτινες επενδύσεις.

Peugeot 5008 MY2020

Allure Pack Allure + Πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάθισμα συνοδηγού που αναδιπλώνεται και γίνεται τραπέζι, πακέτο εσωτερικού φωτισμού και υφασμάτινες διακοσμήσεις.
GT Αλουμινένιες 18άρες ζάντες ειδικού σχεδιασμού, οροφή Black Diamond, Pack drive Assist Plus, εμπρός φώτα Full LED, επενδύσεις Alcantara.
GT Pack GT + Αλουμινένιες 19άρες ζάντες, αυτόματο άνοιγμα πέμπτης πόρτας, Pack city 2, ηχοσύστημα FOCAL, πακέτο ηλεκτρικών καθισμάτων με μασάζ.

Peugeot 5008 MY2020

Το 5008, ως ένα από τα κορυφαία μοντέλα στον κατάλογο της Peugeot, οφείλει να συγκεντρώνει τα καλύτερα από την άποψη της τεχνολογίας. Εκτός από τα συνηθισμένα βοηθήματα και στοιχεία άνεσης λοιπόν, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού (κάμερα 360°, προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας, park assist, αυτόματο άνοιγμα πίσω πόρτας, μασαζοκαθίσματα, Grip Control κ.λπ.), το 5008 έχει πλέον δυνατότητα νυχτερινής όρασης με ανίχνευση κόπωσης, cruise control με λειτουργία Stop & Go και τη τελευταία έκδοση του συστήματος AEB της εταιρείας.

Peugeot 5008 MY2020

Κάτω από το καπό δεν συντελέστηκε καμία αλλαγή. Η γκάμα είναι δομημένη γύρω από δύο βενζινοκινητήρες (1.2 Puretech 130 και 1.6 Puretech 180) και δύο πετρελαιοκινητήρες (1.5 BlueHDI 130 και 2.0 BlueHDI 180).

Σημειώστε ότι το ντίζελ των 180 ίππων διατίθεται πλέον αποκλειστικά με το 5008, καθώς το ίδιο μοτέρ καταργήθηκε από την γκάμα του άρτι ανανεωμένου 3008. Τέλος, το αυτόματο κιβώτιο EAT8 διατίθεται προαιρετικά στους κινητήρες των 130 ίππων και είναι στάνταρ και αποκλειστικό στα 180άρια μοτέρ.

Peugeot 5008 MY2020