Πόσο hi-tech μπορεί να είναι ένα C-SUV;

Πόσο hi-tech μπορεί να είναι ένα C-SUV;

Η Renault απαντά υπερθετικά στο εν λόγω ερώτημα με το κορυφαίο από πλευράς τεχνολογίας Austral.

Το All-New Renault Austral στοχεύει να καταστήσει τη μάρκα «σημείο αναφοράς» σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία, την καθαρή ενέργεια και τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Και είναι ξεκάθαρο πως μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι ένας άξιος εκπρόσωπος αυτής της νέας φιλοσοφίας. 

Το Austral είναι το πρώτο μοντέλο που πατάει στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMF-CD, την οποία ακολουθούν μια σειρά από πλεονεκτήματα και τεχνολογίες. Πρόκειται για την πιο σύγχρονη πλατφόρμα που υπάρχει στις τάξεις της Renault.

Austral  

Πέρα από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις της γκάμας, στο All-New Renault Austral τα φώτα πέφτουν πάνω στην Full Hybrid E-TECH η οποία προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, οδηγική απόλαυση και φυσικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ρύπους. 

Το σύνολο αποτελείται από έναν νέο τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 lt που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 68 PS, μπαταρία ιόντων λιθίου 400V χωρητικότητας 1,7 kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode, με 15 διαφορετικούς συνδυασμούς. Η συνολική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 200 ίππους που εγγυώνται πολύ ζωηρές επιταχύνσεις.

Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 4,6 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 105 gr/km, καθιστώντας έτσι το All-New Renault Austral ένα από τα πιο οικονομικά υβριδικά C-SUV της αγοράς.

Η κορυφαία εκδοχή του εφοδιάζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (οι υπόλοιπες έχουν ημιάκαμπτο άξονα), η οποία μπορεί να υποστηρίξει και το προαιρετικό σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης τρίτης γενιάς 4CONTROL Advanced.

To Austral με το σύστημα τετραδιεύθυνσης επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 m, κάτι που σημαίνει ότι σε αστικό περιβάλλον είναι το ίδιο ευέλικτο με ένα αυτοκίνητο πόλης!

Austral

Τα οφέλη όμως του συστήματος 4CONTROL Advanced δεν περιορίζονται στην ευελιξία εντός πόλης. Κατά την οδήγηση σε δρόμο με στροφές με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 1° προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς προκειμένου να κάνουν το αυτοκίνητο απόλυτα σταθερό. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενεργοποιητή διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, ο οποίος λειτουργεί με βάση τις πληροφορίες που συλλέγει από το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).

Όταν δε οι τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, μπορούν να έχουν γωνία έως και 5°, τιμή σημαντικά μεγαλύτερη από τις 3,5° που μπορούσε να πετύχει το σύστημα της προηγούμενης γενιάς.

Τα συστήματα 4CONTROL Advanced και MULTI-SENSE συμβάλλουν επίσης στην πλήρη εξατομίκευση της αίσθησης οδήγησης του All-New Renault Austral, προσφέροντας μια διαδραστική, ευχάριστη αλλά ποιοτική εμπειρία.

Austral

Η τεχνολογία MULTI-SENSE Advanced περιλαμβάνει τρία προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης: Eco, Comfort και Sport. Το τέταρτο πρόγραμμα ονομάζεται Perso και δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα ελεύθερης διαμόρφωσης σε κάθε ρύθμιση. Αξίζει να σημειωθεί πως στο προαιρετικό Extended Grip Pack υπάρχουν δύο επιπλέον προγράμματα, τα Snow και All roads που είναι ειδικά μελετημένα για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Ο οδηγός μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξει το επιλεγμένο πρόγραμμα είτε χειροκίνητα, είτε μέσω φωνητικής εντολής στο Google Assistant, έτσι ώστε η δέσμευση της Renault για ένα τεχνολογικά κορυφαίο μοντέλο να γίνεται πράξη αδιάκοπα σε πραγματικές συνθήκες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube