node/39336

Νέο Hyundai KΟΝΑ Hybrid 1.6 141 PS

Κορυφαία υβριδική τεχνολογία, αυτόματο κιβώτιο, ισχύς 141 ίππων, κατανάλωση μόλις 3,9 lt/100 km και πολυβραβευμένη σχεδίαση.

Το πιο πολυβραβευμένο SUV για τη σχεδίασή του, με τέσσερις διακρίσεις από διαφορετικούς διεθνείς σχεδιαστικούς θεσμούς, ενσωματώνει μια κορυφαία υβριδική τεχνολογία. 

Το ΚΟΝΑ Hybrid υιοθετεί τη διεθνώς αναγνωρισμένη τεχνολογία του iONIQ και έχει αποσπάσει τον τίτλο του «Car of the Year» σε πολλές βορειοευρωπαϊκές αγορές.

Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κατανάλωση μόλις 3,9 lt/100 km, συνδυαστική ισχύς 141 ίππων και ροπή 265 Nm, εξαιρετικά υψηλή για τα δεδομένα της υβριδικής τεχνολογίας, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που κάνουν το KΟΝΑ Hybrid να ξεχωρίζει.

κονα1

Πέντε λόγοι που το ΚΟΝΑ Hybrid είναι το πλήρως υβριδικό κόμπακτ SUV με την απολαυστικότερη εμπειρία οδήγησης:
1. Συνδυάζει την πλήρως υβριδική τεχνολογία αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6-DCT, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει αρμονική, φυσική και ζωντανή οδηγική συμπεριφορά σε ένα πλήρως υβριδικό όχημα.
2. Διαθέτει στάνταρ χειριστήρια σειριακής αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, για να ικανοποιεί και τις σπορ ανησυχίες του οδηγού.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της Hyundai στην Ελλάδα - Τιμές, εκδόσεις, εξοπλισμός, τεχνικά χαρακτηριστικά

3. Προσφέρει πλούσια συνδυαστική ροπή 265 Nm, πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της πλήρως υβριδικής κατηγορίας, για εξαιρετικές ρεπρίζ.
4. Αποδίδει συνδυαστική ισχύ 141 ίππων, αξιοποιώντας κινητήρα μόλις 1,6 lt με λειτουργία στον κύκλο Atkinson.
5. Είναι άνετο στο δρόμο και ξεκούραστο στο ταξίδι χάρη στις προηγμένες τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης, αλλά και με την κορυφαία πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

κονα2

Πέντε λόγοι που η προηγμένη τεχνολογία του ΚΟΝΑ Hybrid προσφέρει την πιο ξένοιαστη και οικονομική λύση στην πόλη αλλά και εκτός:
1. 45% χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης σε σχέση με τους μικρούς κινητήρες τούρμπο, όπου το KONA Hybrid ενεργοποιεί εκτεταμένα την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση.
2. Πλήρως αυτοφορτιζόμενο, απαλλάσσει τον οδηγό του από το άγχος της φόρτισης. 
3. Η μπαταρία του είναι τελευταίας τεχνολογίας ιόντων λιθίου με υψηλή αξιοπιστία, ενώ καλύπτεται από την κορυφαία στην κατηγορία Εργοστασιακή Πανευρωπαϊκή Εγγύηση 8 ετών.
4. Οικονομική τακτική συντήρηση (στο επίπεδο μικρού βενζινοκίνητου) με ελαχιστοποιημένο κόστος κυκλοφορίας αλλά και καταπόνησης από φθορές στα φρένα.
5. Προνοητική εξοικονόμηση καυσίμου, χάρη στις τεχνολογίες ECO-DAS που αξιοποιούν εκ των προτέρων επικείμενες ανηφορικές ή κατηφορικές κλίσεις, για αποδοτικότερη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας του ΚΟΝΑ Hybrid. 

[Πηγή Δελτίο Τύπου Hyundai]

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]