node/36150

Με τα Bridgestone DriveGuard δεν σε πιάνει λάστιχο ποτέ!

Η Bridgestone με τη νέα τεχνολογία DriveGuard, βγάζει τον οδηγό από την δύσκολη θέση της άμεσης ακινητοποίησης του οχήματός του και βάζει τον γρύλο στο μουσείο!

Σχεδιασμένη για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα, η πρωτοποριακή τεχνολογία των ελαστικών DriveGuard της Bridgestone σας επιτρέπει να διατηρήσετε τον έλεγχο, αφού τρυπήσει το ελαστικό σας και να συνεχίσετε να οδηγείτε για 80 km με ταχύτητα έως 80 km/h, έως ότου φτάσετε με ασφάλεια στον σταθμό επισκευής ή αντικατάστασης των ελαστικών σας.

Χάρη στην υψηλής τεχνολογίας κατοχυρωμένη πατέντα σχεδίασης, με πτερύγια ψύξης αέρα (Cooling Fin), τα ελαστικά Bridgestone DriveGuard ανακατανέμουν τη θερμότητα και την τριβή αφού τρυπήσουν, έτσι ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να οδηγείτε μετά από πλήρη απώλεια της πίεσης του αέρα.

Δεν έχει σημασία αν ένα αιχμηρό κομμάτι γυαλιού κόψει το άκρο ή ένα μυτερό καρφί τρυπήσει το κεντρικό πέλμα, όποια ζημιά και αν προκληθεί τα ελαστικά Bridgestone DriveGuard σας βοηθούν να συνεχίσετε να οδηγείτε για 80 km με ταχύτητα έως 80 km/h.

Ταυτόχρονα, τα ελαστικά DriveGuard, με νέα σχεδίαση πέλματος και νέα πρωτοποριακά υλικά , πετυχαίνουν την υψηλότερη βαθμολογία στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ προσφέρουν πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στο στεγνό.

Τα καινοτόμα ελαστικά DriveGuard δεν απευθύνονται σε συγκεκριμένα μοντέλα εταιριών αλλά μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε επιβατικό όχημα που διαθέτει σύστημα ειδοποίησης απώλειας πίεσης ελαστικών (TPMS). Οι κάτοχοι αυτοκινήτων τα οποία δεν διαθέτουν εγκατεστημένο από το εργοστάσιο σύστημα TPMS, μπορούν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου ελαστικού, αγοράζοντας και τοποθετώντας στο αυτοκίνητό τους ένα σύστημα TPMS από αυτά που διατίθενται στο εμπόριο.

Με όλα τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας των ελαστικών Run-flat, χωρίς όμως τα βασικά μειονεκτήματά τους και με δεδομένη την δυνατότητα τοποθέτησή τους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα, δεν υπάρχει πλέον λόγος ανησυχίας.

Μάθετε περισσότερα για τα ελαστικά DriveGuard εδώ!
 

bridgestone
 

node/39425

Πως μπορείς να βελτιώσεις την ποιότητα του αέρα στην καμπίνα του αυτοκινήτου;

Η ποιότητα του αέρα που αναπνέουµε στο αυτοκίνητο εξαρτάται από το φίλτρο καµπίνας που χρησιµοποιούµε. Και όσοι υποφέρουν από αλλεργίες, έχουν έναν παραπάνω λόγο να το προσέξουν.

Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πως μπορείς να βελτιώσεις την ποιότητα του αέρα στην καμπίνα του αυτοκινήτου;

Για όσους ταλαιπωρούνται από αλλεργίες, η άνοιξη σίγουρα δεν είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου. Οι αλλεργίες είναι το τέταρτο σηµαντικότερο χρόνιο νόσηµα στον κόσµο και, παρότι δεν είναι εύκολο να θεραπευτείς από αυτές, µπορείς να περιορίσεις τις συνέπειές τους. Τουλάχιστον όταν βρίσκεσαι στο αυτοκίνητο.

Το φίλτρο καµπίνας που φροντίζει για την ποιότητα του αέρα στο αυτοκίνητο µπορεί να χρησιµοποιηθεί ως όπλο για την προστασία από τα συµπτώµατα των αλλεργιών. Το νέο φίλτρο καµπίνας FreciousPlus της Mann-Filter πετυχαίνει ακριβώς αυτό. Ας δούµε πώς ακριβώς λειτουργεί:

Τα αλλεργιογόνα είναι πρωτεΐνες τις οποίες ο οργανισµός κάποιων ανθρώπων αντιµετωπίζει ως ξένο σώµα και ενεργοποιεί µηχανισµούς, όπως ο βήχας, το φτέρνισµα και η ρινική καταρροή για να τις αποβάλει. Οι κόκκοι γύρης, στους οποίους περιέχονται αλλεργιογόνα, είναι αρκετά µεγάλοι έτσι ώστε να κατακρατούνται αποτελεσµατικά και από τα συµβατικά φίλτρα καµπίνας. Όµως η υγρασία και οι αλλαγές θερµοκρασίας καταστρέφουν το περίβληµα του κόκκου και επιτρέπουν την απελευθέρωση των αλλεργιογόνων, τα οποία διαπερνούν τα συµβατικά φίλτρα. Μόνο οι πολυφαινόλες µπορούν να τα σταµατήσουν, κάποιες ουσίες που σχηµατίζουν δεσµούς µε τις πρωτεΐνες. Έτσι, τα φίλτρα µε πολυφαινόλες συγκεντρώνουν πάνω τους τα διαφυγόντα αλλεργιογόνα και τα κρατούν εκεί. 

Επιπλέον έχουν αντιµικροβιακή προστασία, έτσι ώστε να αποτρέπεται η αποσύνθεση των πολυφαινολών και να µένουν εκτός καµπίνας τα µόρια µούχλας και τα βακτήρια που κυκλοφορούν στην ατµόσφαιρα. Το ίδιο συµβαίνει και µε τα µικροσωµατίδια.

Στην πράξη, το φίλτρο µε πολυφαινόλες FreciousPlus της Mann-Filter έχει επιβεβαιώσει την αποτελεσµατικότητά του στις δοκιµές του ανεξάρτητου γερµανικού περιβαλλοντικού οργανισµού bifa Umweltinstitut GmbH. Η επίδοσή του ήταν άνω του 98% σε αντιαλλεργική και αντιµικροβιακή προστασία.

MANN

node/39402

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Το σύστημα Tyre Damage Monitoring System εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Microsoft με στόχο να ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Η Bridgestone ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία Tyre Damage Monitoring System σε συνεργασία με την Microsoft, η οποία παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση των ελαστικών καθώς το όχημα κινείται, με στόχο να προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανές τεχνικές βλάβες, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ.Βρετανία, το 30% των τροχαίων ατυχημάτων έχουν να κάνουν με τεχνικές βλάβες. Όπως αναφέρει η Bridgestone, οι βλάβες στα ελαστικά μπορεί να έχουν να κάνουν με απώλεια πίεσης, κόπωση, ανομοιόμορφη φθορά και τραυματισμό της γόμας από λακούβες, κακοτεχνίες ή κοφτερά αντικείμενα που βρίσκονται στο οδόστρωμα.

Τα συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών που υποχρεωτικά ανήκουν στον εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων από το 2012, δίνουν μια εικόνα για την κατάσταση του ελαστικού, ενώ η σωστή συντήρηση τους αποτρέπει πιθανά προβλήματα. Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τρόπος να αντιληφθεί ο οδηγός τον τραυματισμό του ελαστικού από αντικείμενα καθώς βρίσκεται σε κίνηση - κάτι που έρχεται να λύσει το Tyre Damage Monitoring System.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), λαμβάνοντας δεδομένα από αισθητήρες που ήδη υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Μέσω αλγορίθμων, είναι δυνατή η παρακολούθηση της κατάστασης της επιφάνειας του ελαστικού, με τον οδηγό να λαμβάνει προειδοποιητικό μήνυμα αμέσως μετά από μια πιθανή βλάβη. Επιπλέον, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει την τοποθεσία όπου παρατηρήθηκε η βλάβη, δημιουργώντας μια βάση δεδομένων που θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμη στις τοπικές αρχές που είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση δρόμων, αλλά και για τα υπόλοιπα οχήματα που περνούν από το συγκεκριμένο σημείο.

Το Tyre Damage Monitoring System είναι ήδη διαθέσιμο για τους στόλους οχημάτων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), ενώ δεν είναι απίθανο να δούμε κάτι παρόμοιο και στα επιβατικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

[Πηγή: Bridgestone]