Κορυφαία άνεση με τη δύναμη της παράδοσης για το Renault MEGANE

Από μια εταιρεία με την παράδοση της Renault στην άνεση, είναι βέβαιο ότι κάθε μετακίνηση γίνεται απόλαυση.

Φτιαγμένο από ανθρώπους που κατέχουν άριστα τη γαλλική τεχνογνωσία στην άνεση, το νέο Renault MEGANE δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου από μεγαλύτερη κατηγορία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι μηχανικοί δεν θεώρησαν απαραίτητο να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που είναι περίπλοκα, ακριβά και βαριά. Ωστόσο, η ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο απορροφούν με κορυφαίο τρόπο τις ανωμαλίες του δρόμου. Το αποτέλεσμα είναι να απομονώνονται πλήρως οι κραδασμοί από την καμπίνα των επιβατών, προσφέροντας κορυφαίο επίπεδο άνεσης για την κατηγορία που συμπληρώνεται από αντίστοιχου επιπέδου ποιότητα κύλισης.

Τα ηχομονωτικά υλικά είναι διαλεγμένα με κριτήριο την υψηλή απόδοση και είναι τοποθετημένα εκεί που πρέπει, έτσι ώστε ο θόρυβος από το δρόμο και την αεροδυναμική να μένει μακριά από τα αυτιά των επιβατών. Το συνολικό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα είναι από τα χαμηλότερα στην κατηγορία, χωρίς να παίζει ρόλο εάν κάτω από το καπό υπάρχει κινητήρας βενζίνης ή πετρελαίου.

Ωστόσο, η συνολική άνεση στη χρήση του νέου MEGANE δεν προκύπτει μόνο από την ανάρτηση. Αρχίζει να φαίνεται μόλις το πλησιάσεις, αφού τα εμπρός φώτα ημέρας ανάβουν μαζί με τα πίσω LED, οι πλευρικοί καθρέφτες ανοίγουν και η οθόνη multimedia σε υποδέχεται. Το ξεκλείδωμα είναι πανεύκολη υπόθεση αφού αρκεί να αγγίξεις τη χειρολαβή της πόρτας με την κάρτα-κλειδί στην τσέπη σου, ενώ η θέση οδήγησης είναι υποδειγματικά σχεδιασμένη και το κάθισμα στηρίζει άψογα όλους τους σωματότυπους.

renault

Παράλληλα, οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα είναι άφθονοι, με το κεντρικό υποβραχιόνιο να χωράει 3 lt και το ντουλαπάκι του συνοδηγού άλλα 7,4 lt, ενώ υπάρχουν και αρκετοί ρευματοδότες. Επιπλέον, όλα τα χειριστήρια είναι μελετημένα με άξονα την ευκολία και την εργονομία ενώ σύγχρονοι αυτοματισμοί, όπως το Easy Park Assist, αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου έως και το βάσανο που ονομάζεται παρκάρισμα. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να χειρίζεται τα πεντάλ και να εμπιστευθεί το αυτοκίνητο.

Το κερασάκι πάντως δεν είναι άλλο από το ηχοσύστημα της Bose. Είναι σχεδιασμένο ειδικά για το MEGANE και διαθέτει ένα μεγάλο κεντρικό ηχείο στο εμπρός μέρος, άλλα οκτώ στο υπόλοιπο της καμπίνας και ένα subwoofer που βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ. Με αυτό τον τρόπο, κάθε νότα αποδίδεται με κορυφαία πιστότητα που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό ακροατή, για να απολαμβάνει την αγαπημένη του μουσική κάθε στιγμή.

Γνωρίστε τα πάντα για το νέο Renault Megane