node/35150

Honda CR-V Hybrid: Τεχνολογία αιχμής για οικονομία και επιδόσεις

Με την έξυπνη τεχνολογία μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου το νέο Honda CR-V Hybrid θα σας κάνει να ξεγράψετε τη λέξη «ντίζελ» από το λεξιλόγιό σας.

Σε μια εποχή που τα ντίζελ αυτοκίνητα μπαίνουν στο κάδρο της αμφισβήτησης, η Honda κοιτάει μπροστά και με το σύστημα intelligent Multi-Mode Drive system (i-MMD) του νέου Honda CR-V Hybrid παρέχει ευκολία στην οδήγηση και απόλαυση στην καθημερινή μετακίνηση. Συνδυάζοντας παράλληλα τις εξαιρετικές επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, που θα ζήλευαν πολλά SUV της αγοράς.

Η υβριδική έκδοση του CR-V κινείται με τη βοήθεια ενός ισχυρού και αποδοτικού κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων i-VTEC (145 PS) ο οποίος συνεργάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 184 PS και 315 Nm ροπής. Παράλληλα, η κατανάλωση διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με την μέση τιμή της στα 6,9 lt/100km για την προσθιοκίνητη έκδοση και στα 7,3 lt/100km για την τετρακίνητη. Αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 156 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (166 g/km για το τετρακίνητο) συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και στο χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας. 

Το υβριδικό σύστημα κίνησης i-MMD παρέχει τη βέλτιστη ισχύ ανάλογα με τις συνθήκες, αλλάζοντας αυτόματα ανάμεσα στις λειτουργίες Electric Drive (αμιγώς ηλεκτρική), Hybrid Drive (υβριδική) και Engine Drive (κινητήρας βενζίνης). 

Honda CR-V Hybrid

Η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία Electric Drive χρησιμοποιείται συνήθως κατά την επιτάχυνση από στάση ή κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες. Σε αυτήν, ο ηλεκτροκινητήρας κινεί αθόρυβα το αμάξωμα παίρνοντας ενέργεια από την μπαταρία, έχοντας ως αποτέλεσμα μηδενικούς ρύπους. Ο οδηγός μπορεί να κλειδώσει αυτή τη λειτουργία πατώντας το κουμπί EV που δίνει έως και 2 km ηλεκτρικής αυτονομίας. 

Στην υβριδική λειτουργία Hybrid Drive που χρησιμοποιείται συχνότερα σε μεσαίες ταχύτητες, ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί ως γεννήτρια παραγωγής ενέργειας και ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους τροχούς, διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση. 

Τέλος, στη λειτουργία Engine Drive που χρησιμοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες, την κίνηση του αυτοκινήτου αναλαμβάνει αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας, ο οποίος παράλληλα φορτίζει την μπαταρία. Επιπλέον, κατά την κύλιση και το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Μέσω τρισδιάστατων γραφικών στην οθόνη Driver Information Interface, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενημερωθεί για τα επίπεδα ενέργειας αλλά και για το ποιος κινητήρας κινεί τους τροχούς. Για ακόμα καλύτερη απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού και πιο δυναμική οδήγηση σε όλες τις λειτουργίες, υπάρχει το πλήκτρο Sport, που με την ενεργοποίησή του ξεδιπλώνει τις δυναμικές επιδόσεις του ιαπωνικού SUV.

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]

node/39438

Νέες μειωμένες τιμές για το Honda CR-V Hybrid [video]

Δείτε το νέο τιμοκατάλογο του υβριδικού CR-V όπως ανακοίνωσε η Honda.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Νέες μειωμένες τιμές για το Honda CR-V Hybrid [video]

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda, ανακοίνωσε νέες, χαμηλότερες τιμές για το CR-V Hybrid, δίνοντας ένα κίνητρο για την επιλογή της υβριδικής έκδοσης του SUV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Honda CR-V Hybrid AWD [video]

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CR-V Hybrid με τεχνολογία i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive system), αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, μια υπολογιστική μονάδα και έναν 2.0 i-VTEC που συνδέεται με τους τροχούς μόνο «on demand» με μετάδοση μιας σχέσης και ένα σετ συμπλεκτών. Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 184 PS και ο βενζινοκινητήρας 145 PS επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,8" για την προσθιοκίνητη έκδοση και σε 9,2" για το AWD, ενώ η η τελική ταχύτητα είναι 180 km/h. Το προσθιοκίνητο CR-V Hybrid πετυχαίνει συνδυασμένες εκπομπές CO2 120 g/km (126 g/km για το AWD) και μέση κατανάλωση 5,3 lt/100km (5,5 lt/100km) σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων NEDC.

Στα πλαίσια των αλλαγών που παρατηρούνται στη βιομηχανία του αυτοκινήτου με νέες τάσεις και τεχνολογίες, η Honda προβλέπει πως μέχρι το 2030 η εξέλιξη θα επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό, την αυτοματοποίηση και τις υπηρεσίες. Περιβαλλοντικά θέματα, όπως η κλιματική αλλαγή επιταχύνουν τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων. Ευθυγραμμισμένο με το electric vision της Honda για το 2030, και την επιθυμία της να βελτιώσει το περιβάλλον κυρίως σε πολυσύχναστες αστικές περιοχές, το CR-V Hybrid είναι στρατηγικής σημασίας για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει.

Το ηλεκτρικό όραμα λοιπόν της Honda όπως και η στροφή του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της Honda εν όψει του εξηλεκτρισμού των ευρωπαϊκών μοντέλων ευρείας κυκλοφορίας της μάρκας έως το 2022, οδήγησε τη Honda να μειώσει αισθητά την τιμή του CR-V Hybrid, που πλέον ξεκινά από 39.990€ για την έκδοση Comfort 2.0 Hybrid CVT 2WD.

Αναλυτικά, οι νέες τιμές του CR-V Hybrid στον παρακάτω πίνακα:

Μοντέλο Τιμή
CR-V COMFORT 2.0 HYBRID CVT 2WD €39.990
CR-V ELEGANCE 2.0 HYBRID CVT 2WD €42.990
CR-V ELEGANCE 2.0 HYBRID CVT AWD €44.990

 

[Πηγή: Honda]