node/38881

Honda Civic: Η θέα από την κορυφή

Τεχνολογικά προηγμένο, άνετο αλλά και συναρπαστικό στην οδήγηση, το νέο Civic καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις κάθε οδηγού.

Μέχρι σήμερα, πιστεύαμε ότι στα αυτοκίνητα παραγωγής γίνονται συμβιβασμοί. Όμως στην περίπτωση του νέου Honda Civic, το αποτέλεσμα είναι τόσο ολοκληρωμένο που σε αφήνει να αναρωτιέσαι αν υπήρξε κάποιος τομέας στον οποίο η εταιρία πράγματι αναγκάστηκε να συμβιβαστεί.

Το αθλητικό, μυώδες αμάξωμα του νέου Civic έχει κορυφαία αεροδυναμική και σπορ αλλά διακριτική διάθεση. Καλύπτει ένα ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο πλαίσιο με φαρδύ αποτύπωμα στο δρόμο, το οποίο ευθύνεται για τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά του. Το χαμηλό κέντρο βάρους και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων σε κάθε έκδοση, επιτρέπουν στο Civic να προσφέρει ασυναγώνιστη οδική συμπεριφορά, που υπερέχει από τον ανταγωνισμό τόσο σε απόδοση όσο και σε αίσθηση. Ταυτόχρονα όμως προσφέρει και κορυφαία άνεση, με κραδασμούς και θόρυβο να μένουν εκτός καμπίνας, όπως σε κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας του.

Το ταμπλό καλύπτεται από υλικά κορυφαίας ποιότητας. Είναι οδηγοκεντρικό και εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να χειρίζεσαι τα πάντα εύκολα εν κινήσει, και γεμάτο με πρακτικές κρυφές θήκες που μπορούν να χωρέσουν όλα τα μικροπράγματα της καθημερινότητας. Οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν άπλετο χώρο, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο (2.697 mm) και τα πολύ χαμηλά τοποθετημένα καθίσματα, ενώ κορυφαίος για την κατηγορία είναι και ο χώρος αποσκευών των 478 lt.

Honda Civic 2020 interior

Το infotainment Honda Connect νέας γενιάς με 7ιντση οθόνη αφής IPS υψηλής ευκρίνειας είναι πλούσιο σε δυνατότητες αλλά και ιδιαίτερα εύχρηστο, χάρη στα φυσικά πλήκτρα στο πλάι του. Διαθέτει θύρες USB και HDMI και προσφέρει συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Οι πιο ξεχωριστές τεχνολογίες του Civic όμως παραμένουν κρυμμένες: Πρόκειται για τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing. Το ενεργό cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα, η ενεργή διατήρηση λωρίδας, η αναγνώριση πινακίδων κ.ά. είναι στάνταρ σε ολόκληρη τη γκάμα, κάνοντας το Civic ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Κάτω από το καπό, οι διαθέσιμοι κινητήρες τούρμπο άμεσου ψεκασμού συνδυάζουν την υψηλότερη απόδοση στην κατηγορία τους με την οικονομία, τη ραφιναρισμένη λειτουργία και τη μακροζωία. Ο 1.0 Turbo αποδίδει 126 PS και εκπέμπει μόνο 110 g CO2/km (NEDC) –ή 107 όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT. Ο 1.5 Turbo προσφέρει ένα συνδυασμό χαμηλού κυβισμού, υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης που ομοιός του δεν υπάρχει στην αγορά. Χάρη στους 182 PS και στα 240 Nm, χαρίζει στο Civic επιδόσεις που δεν έχουν αντίπαλο, με 0-100 km/h σε 8,3", ενώ η κατανάλωση περιορίζεται στα 5,6 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 128 g/km.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το νέο Honda Civic είναι ένα αυτοκίνητο τεχνολογικά προηγμένο, άνετο αλλά και συναρπαστικό στην οδήγηση, που καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις κάθε οδηγού. Αυτά τα χαρακτηριστικά έρχονται να προστεθούν στην αξιοπιστία και την ποιότητα, έννοιες απόλυτα ταυτισμένες με το όνομα της Honda. Και σήμερα, έχεις κάθε λόγο να μην καθυστερήσεις την απόκτηση ενός Civic, αφού με το ισχύον προωθητικό πρόγραμμα Honda Dream Offers υπάρχει έκπτωση που φτάνει μέχρι και τις €2.100 (αναλόγως έκδοσης).

Honda Civic 2020

Πιο συγκεκριμένα, το Civic 5D 1.0 Turbo ξεκινά από τις €19.950 και το 1.5 Turbo από τις €25.850, με το μεταλλικό χρώμα να είναι στάνταρ σε κάθε περίπτωση και την εταιρία να καλύπτει και το κόστος των τελών κυκλοφορίας (σε συγκεκριμένο απόθεμα)! Ακόμα μεγαλύτερο είναι το όφελος στην περίπτωση του Civic 4D, με τιμή που ξεκινά από τις €20.900 και εκτός των τελών, καλύπτεται και από δωρεάν ασφάλιση στην έκδοση Comfort. Για επιπλέον σιγουριά, ο αγοραστής επωφελείται από την επέκταση εγγύησης στα πέντε χρόνια, αλλά και την 5ετή οδική βοήθεια του προγράμματος Honda Assist που προσφέρονται στάνταρντ σε όλη την γκάμα της Honda.

Τέλος, ενδιαφέρον έχει το πρωτοποριακό πρόγραμμα Honda Family, το οποίο έχει σκοπό να ανταμείψει τα πιστά μέλη της μεγάλης οικογένειας της Honda. Κάθε κάτοχος κάποιου μοντέλου της εταιρίας, με την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου Honda εξασφαλίζει δωρεάν ασφαλιστική κάλυψη για ένα χρόνο στον ίδιο, αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο μέλος της οικογένειάς του (έως β’ βαθμού) θέλει να αποκτήσει ένα νέο Honda.

Μάθετε ακόμα περισσότερα για το νέο Honda Civic, εδώ.

node/39661

Ford Puma: Ιδανικός σύντροφος για καλοκαιρινές αποδράσεις

Ένα από τα πιο φρέσκα και ξεχωριστά B-SUV της αγοράς που συνδυάζει πρακτικότητα, τεχνολογία, μοντέρνα εμφάνιση αλλά και δυναμική οδική συμπεριφορά.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma: Ιδανικός σύντροφος για καλοκαιρινές αποδράσεις

Στην εποχή του social distancing η ανάγκη να αποδράσουμε από το κλεινόν άστυ γίνεται πιο επιτακτική, ιδιαίτερα εν μέσω καλοκαιριού που οι παραλίες της Αττικής - και όχι μόνο - μας καλούν να τις επισκεφθούμε. Σκεφτήκαμε λοιπόν ποιο όχημα θα ήταν το πιο ταιριαστό για μια βόλτα σαν και αυτή, και καταλήξαμε στο νέο Ford Puma, ένα από τα πιο φρέσκα και ξεχωριστά B-SUV της αγοράς που συνδυάζει πρακτικότητα, τεχνολογία, μοντέρνα εμφάνιση αλλά και δυναμική οδική συμπεριφορά - ώστε να απολαύσουμε και τη διαδρομή προς το Σούνιο.

Το Puma το γνωρίσαμε ως δίπορτο κουπέ στα τέλη της δεκαετίας του ‘90. Από τότε όμως οι εποχές έχουν αλλάξει όπως και οι ανάγκες των αγοραστών που ζητούν SUV - και όχι αδίκως. Παρόλα αυτά οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Ford κατάφεραν να αποφύγουν τους συμβιβασμούς, δημιουργώντας ένα όχημα που συνδυάζει το δυναμισμό και τη νεανικότητα ενός κουπέ με τους χώρους και την αυξημένη πρακτικότητα ενός σύγχρονου B-SUV.

Ford Puma ST-Line

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Ιδιαίτερα στην έκδοση ST-Line X με τις εντυπωσιακές ζάντες 18”, τους σπορ προφυλακτήρες, τα φρύδια των θόλων και τα μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, το Puma μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών. Εξάλλου, το μυώδες αμάξωμα με τη μεγάλη γρίλια, τα μοντέρνα φώτα LED πάνω στα φτερά και την έντονη κλίση της οροφής, είναι στοιχεία που παραπέμπουν περισσότερο σε κουπέ παρά σε SUV - όπως και οι καταβολές του ονόματος του.

Αφού λοιπόν περιεργαστήκαμε την εξωτερική σχεδίαση η οποία κέρδισε τα θετικά σχόλια των περαστικών, μπήκαμε στην ευρύχωρη καμπίνα. Τα πατήματα των μαρσπιέ με την επιγραφή ST-Line, η μαύρη επένδυση της οροφής και οι κόκκινες λεπτομέρειες σε ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι και καθίσματα, αποκαλύπτουν με το καλημέρα πως μιλάμε για μια σπορ έκδοση. Η γνώριμη από το Fiesta και πολύ εύχρηστη οθόνη αφής 8” με το infotainment SYNC 3 δεσπόζει στην κορυφή του ταμπλό, και συνδυάζεται αρμονικά με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”. Αυτός σε υποδέχεται με το προφίλ ενός πούμα, ενώ τα ψηφιακά όργανα αλλάζουν χρώμα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail).

Ford Puma ST-Line

Ως θιασώτες της οδήγησης, οφείλουμε να επιλέξουμε τη λειτουργία Sport που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού, βαραίνει ελαφρώς το εξαιρετικό σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι, ενισχύει τον ήχο και εντείνει τη λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Μέχρι να βγούμε στην παραλιακή, τα στοιχεία που εκτιμήσαμε ήταν η εξαιρετική ηχομόνωση, το ταχύτατο και ουσιαστικά μη αντιληπτό από τον οδηγό σύστημα start-stop (χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ 48V), η αποδοτική λειτουργία του κλιματισμού και το φανταστικό ηχοσύστημα B&O με τον καθαρό ήχο και το βαθύ μπάσο που έπαιζε τα αγαπημένα μας τραγούδια. Επιπλέον, για να μην αδειάζει η μπαταρία του smartphone που συνδέεται με το infotainment, υπάρχουν 2 θύρες USB και ειδική θήκη στη βάση της κεντρικής κονσόλας που υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση. Όσο για τους πίσω επιβάτες, παρά την έντονη κλίση της οροφής εξωτερικά, άτομα με ύψος 1,84 μπορούν να βολευτούν άνετα και σε ταξίδι.

Η διαδρομή που επιλέξαμε δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς εκτός από τον τελικό προορισμό που είναι τα καθαρά νερά του Αιγαίου, για εμάς είναι εξίσου σημαντικό και το ταξίδι. Αντίθετα με αυτό που θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο με SUV αμάξωμα, το Puma έχει ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, ενώ το κράτημα είναι υποδειγματικό για την κατηγορία όπως και η αμεσότητα του τιμονιού. Ένα βαθύ πάτημα στο γκάζι φανερώνει πως οι 155 PS και τα 240 Nm του ήπια υβριδικού μοτέρ 1.0 EcoBoost είναι αρκετά για να χαρίσουν στον οδηγό στιγμές ψυχικής ανάτασης, ειδικά όταν συνδυάζονται με τον ενισχυμένο ήχο στο πρόγραμμα Sport. Σχόλια του τύπου «αυτό στρίβει καλά» από τους συνεπιβάτες είναι αναμενόμενα, όπως αρμόζει σε κάθε μοντέλο που έχει δεχθεί τις περιποιήσεις της Ford Performance. Με το Ford Puma φτάσαμε στο Σούνιο χωρίς να το καταλάβουμε και αν η ώρα δεν ήταν προχωρημένη μάλλον το «συμβούλιο» θα αποφάσιζε επέκταση του δρομολογίου σε ακόμα πιο μακρινά μέρη - γιατί απλά δεν θέλεις να σηκωθείς από τη θέση του οδηγού.

Ford Puma ST-Line

Αυτή η αίσθηση ενισχύθηκε όταν ανοίξαμε το πορτ παγκάζ των 402 lt, το οποίο έμοιαζε σχεδόν άδειο με τα λιγοστά backpack. Η καλύτερη έκπληξη όμως κρυβόταν κάτω από το αφαιρούμενο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Μιλάμε φυσικά για το MegaBox - ένα βοηθητικό αποθηκευτικό χώρο 80 lt που είναι αδιάβροχος και έχει τάπα αποστράγγισης για εύκολο πλύσιμο. Αυτό το χαρακτηριστικό ξεχωρίζει το Puma από τον ανταγωνισμό και το καθιστά ακόμα πιο ταιριαστό σύντροφο για ανθρώπους με δραστήριο τρόπο ζωής που αγαπούν το κολύμπι, την ποδηλασία ή το ψάρεμα, καθώς μπορούν να αποθηκεύσουν εκεί τα βρεγμένα ρούχα, τα μαγιό, τα λασπωμένα παπούτσια ή τα χρησιμοποιημένα εργαλεία τους χωρίς το άγχος να λερώσουν την καμπίνα. Υπάρχουν επίσης και αυτοί που - όπως και εμείς - θέλουν απλά να χαλαρώσουν δίπλα στη θάλασσα, οπότε θα χρησιμοποιήσουν το Megabox για κάτι διαφορετικό. Πάγος, μη αλκοολούχα ποτά και αναψυκτικά, μετατρέπουν το πορτμπαγκάζ του Puma σε πραγματικό mini bar και μας δροσίζουν κάτω από τον ζεστό ήλιο.

Απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα μετά από το κολύμπι στη θάλασσα, τα φώτα LED του Puma που σε υποδέχονται κατά το ξεκλείδωμα σου θυμίζουν γιατί το επέλεξες. Μπορεί να έχεις περάσει αρκετές ώρες στην παραλία όμως ο δρόμος της επιστροφής φαντάζει εξίσου απολαυστικός μέσα στο πιο ενδιαφέρον οδηγικά B-SUV της αγοράς. Που χωρά όλους σου τους φίλους και όλα σου τα όνειρα, ενώ παράλληλα δείχνει τόσο όμορφο που χαίρεσαι να σε βλέπουν να το οδηγείς.

Advertisement

node/39630

Θα επιστρέψει το Honda CR-Z;

H αίτηση της Honda για τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος ανοίγει τη συζήτηση γύρω από πιθανό διάδοχο του μοντέλου.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Θα επιστρέψει το Honda CR-Z;

Όπως αποκάλυψε το Motor Trend, η Honda κατοχύρωσε το όνομα CR-Z στις ΗΠΑ δίνοντας τροφή στις φήμες για πιθανή χρήση του σε κάποιο νέο μοντέλο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Motor1, η ιαπωνική εταιρεία διατηρούσε τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος CR-Z μέχρι το 2017 στην Αμερική, δηλαδή ένα χρόνο μετά από το τέλος της παραγωγής του CR-Z, ενώ δεν έχει καταθέσει ακόμα αντίστοιχη αίτηση για την αγορά της Ευρώπης.

Η έκδοση παραγωγής του CR-Z έκανε πρεμιέρα το 2010, μετά από τα αντίστοιχα πρωτότυπα του 2007 και του 2009, ως ένα υβριδικό τρίθυρο μικρομεσαίο με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το CR-X (1983-1991). Το μοντέλο φορούσε ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα απέδιδε αρχικά 124 PS και στη συνέχεια 137 PS. Η παραγωγή του ολοκληρώθηκε το 2016 και έκτοτε δεν έχουν υπάρξει πληροφορίες για κάποιο αντικαταστάτη.

Δεδομένης της κατάστασης στην αγορά, οι πιθανότητες η Honda να ετοιμάζει νέο μοντέλο στην κατηγορία των τρίθυρων μικρομεσαίων χάτσμπακ είναι ελάχιστες, όμως το όνομα θα μπορούσε να επιστρέψει σε άλλη μορφή. Χωρίς να υπάρχουν επίσημες πληροφορίες ή ενδείξεις για κάτι τέτοιο, η Honda θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το όνομα CR-Z σε κάποιο κουπε-crossover, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ford που έδωσε το όνομα Puma (πρώην κουπέ σουπερμίνι) στο νέο της B-SUV. Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα η εταιρεία να κατοχύρωσε το όνομα απλά ως μια διαδικασία ρουτίνας που γίνεται συχνά για παλαιότερα μοντέλα.