node/39539

Για μεταχειρισμένο FIAT Panda, στο δίκτυο Σφακιανάκης Επιλογές

Η αναζήτηση για ένα σύγχρονο, πρακτικό και οικονομικό στην αγορά και τη χρήση μικρό μεταχειρισμένο, εύκολα καταλήγει στο FIAT Panda.

Η μακρά παράδοση της ιταλικής φίρμας στα αυτοκίνητα πόλης έχει οδηγήσει αρκετούς να παραδεχτούν πως «κανένας δεν φτιάχνει μικρά αυτοκίνητα όπως η FIAT». Ανεξάρτητα από το αν αυτός ο ισχυρισμός ισχύει καθολικά ή όχι, το τελευταίο FIAT Panda σίγουρα αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για όσους ψάχνουν ένα μικρό και οικονομικό, αλλά πολύ ικανό μεταχειρισμένο.

Το ξεχωριστό αμάξωμα του FIAT Panda, που συνδυάζει το πρακτικό σχήμα με τις στιλάτες λεπτομέρειες, κρύβει μια προσεγμένη καμπίνα, με ανθεκτικά υλικά καλής ποιότητας και πολύ πρακτικές λύσεις, όπως το ράφι εμπρός από το συνοδηγό. Ο οδηγός κάθεται ψηλά, κι έχει καλή ορατότητα και το λεβιέ ταχυτήτων σε ιδανική θέση. Τέσσερις ενήλικοι θα χωρέσουν μαζί με μπόλικες αποσκευές για τα δεδομένα της κατηγορίας (225 lt), μόνο που οι πίσω ίσως αναζητήσουν λίγο περισσότερο χώρο για τα γόνατα.

Ωστόσο, το στοιχείο που διαφοροποιεί το FIAT Panda σε σχέση με κάθε άλλο μίνι, είναι η ιδιαίτερα πληθωρική γκάμα του, αφού περιλαμβάνει εκδόσεις με τρεις διαφορετικούς τύπους καυσίμου: Βενζίνη, ντίζελ και CNG. Τη βάση της γκάμας ορίζει ένας 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.200 cc με 69 PS, ενώ περισσότερη δύναμη προσφέρει ο δικύλινδρος 0.9 TwinAir, που χάρη στο τούρμπο και την προηγμένη τεχνολογία του αποδίδει 85 PS.

Αυτό το μοτέρ δέχτηκε και τις κατάλληλες επεμβάσεις για να μπορεί να καταναλώνει φυσικό αέριο, οπότε εφοδιάζει το Panda CNG. Σε αυτή την περίπτωση η απόδοση φτάνει τους 80 PS και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 97 g/km, ενώ το κόστος κίνησης πλησιάζει τα €3/100 km. Όσοι προτιμούν τη λύση του ντίζελ, θα ικανοποιηθούν απόλυτα από το Panda 1.3 MultiJet, το οποίο χαρακτηρίζεται από την άφθονη ροπή, ανεξάρτητα αν πρόκειται για την έκδοση των 75 ή των 95 PS.

Τα περισσότερα FIAT Panda έχουν χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, όμως ο κινητήρας TwinAir προσφέρεται και σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Dualogic, για αυξημένη ευκολία οδήγησης. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην αγορά υπάρχουν και πολλά Panda 4x4, με κινητήρα MultiJet ή TwinAir, τα οποία στα προτερήματα του μοντέλου προσθέτουν την πιο άνετη ανάρτηση και την ικανότητα να φτάσει αρκετά μακρύτερα από εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

FIAT Panda

Αυτό που μένει είναι να αποφασίσει ο αγοραστής ποιο μεταχειρισμένο Panda είναι το πιο κατάλληλο για εκείνον, μέσα από αυτή την τεράστια γκάμα εκδόσεων. Έχει μεγαλύτερη σημασία η ασυναγώνιστη οικονομία ενός Panda CNG, το ξεκούραστο και οικονομικό ταξίδι ενός Panda MultiJet, το οδηγικό νεύρο ενός Panda TwinAir, η ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου ενός Panda 4x4 ή η χαμηλότερη τιμή αγοράς ενός Panda 1.2;

Χάρη στη μεγάλη απήχηση που είχαν όλες οι εκδόσεις του FIAT Panda, μπορούν να βρεθούν σε ικανή ποσότητα στην αγορά μεταχειρισμένου. Όπως διαπιστώνουμε με μια επίσκεψη στη σελίδα Σφακιανάκης Επιλογές, υπάρχουν FIAT Panda ενός έτους, με τιμή που ξεκινά από τις €8.450 και με πολλά προνόμια.

Στην κατηγορία Almost New μπορούμε να βρούμε ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, με ημερομηνία έκδοσης 1ης άδειας κάτω των 18 μηνών. Αυτά αποτελούν σημαντικές ευκαιρίες αγοράς, αφού στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν χρησιμοποιηθεί για 6-18 μήνες, έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα, η τιμή τους είναι ιδιαίτερα ελκυστική σε σχέση με την αγορά καινούριου και –το σημαντικότερο όλων– έχουν πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης εν ισχύ, που ανάλογα με την μάρκα μπορεί να έχει διάρκεια 2-5 χρόνια.

Αξίζει να αναφερθεί πως το δίκτυο Σφακιανάκης Επιλογές αποτελεί το μεγαλύτερο και πλέον οργανωμένο δίκτυο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Ελλάδα, με 17 συνολικά σημεία πώλησης. Ποτέ άλλοτε η απόκτηση ενός πρακτικά καινούργιου, σύγχρονου μικρού μεταχειρισμένου, δεν ήταν τόσο εύκολη.

FIAT Panda

node/39780

Μεταχειρισμένο: Ford Focus, 2011 έως 2018

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς Ford Focus παραμένει ένα ικανό και ευχάριστο στην οδήγηση μικρό οικογενειακό.

Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Ford Focus, 2011 έως 2018

Όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Ford Focus το 1998, αμέσως καθιερώθηκε ως το μικρό οικογενειακό για τους ενθουσιώδεις οδηγούς. Ήταν πρακτικό και καλά εξοπλισμένο και, σε συνδυασμό με την φήμη της Ford για την κατασκευή αυτοκινήτων που έχουν καλή σχέση τιμής προς αξία, σύντομα έγινε ένα από τα δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του.

Το ίδιο συνέβη και με τις επόμενες γενιές του μοντέλου. Παρά το γεγονός ότι έχουν βαρύνει και είναι κατασκευαστικά πιο πολύπλοκες, έχουν διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα. Η τρίτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2011 και εξακολουθεί να θεωρείται ένα από τα κορυφαία στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας, κουβαλώντας παράλληλα τεχνολογία που οι δύο προηγούμενες γενιές του δεν μπορούσαν καν να φανταστούν.

Το Ford Focus Mk3 διέθετε μία μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Στην αρχή της καριέρας του, η γκάμα πετρελαίου ξεκινούσε με τον 1.6 TDCi σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 95 ή 115 ίππους, ενώ η βενζινοκίνητη διέθετε τον 1.6 Ti-VCT με 105 ή 125 ίππους. Το 2012 ο 1.6 Ti-VCT αντικαταστάθηκε από τον 3κύλινδρο 1.0 EcoBoost με 100 ή 125 ίππους. Εκείνη την εποχή επικρατούσε μια δυσπιστία για την ικανότητα του μικρού βενζινοκινητήρα να κινεί ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά αποδείχθηκε ικανός για το μέγεθος του Focus και με καλή ποιότητα λειτουργίας. Η γκάμα κινητήρων ολοκληρώνεται με τον 4κύλινδρο 1.6 EcoBoost με 150 ίππους ή 182 ίππους, εκδόσεις που ναι μεν προσφέρουν ταιριάζουν καλύτερα στο μέγεθος Focus, αλλά ανεβάζουν και την κατανάλωση.

Ford Focus MTX DRIVE 2

Η αισθητική ανανέωση του 2014 έφερε και αλλαγές στους κινητήρες, με τον 1.6 EcoBoost να γίνεται 1.5, χωρίς αλλαγή στην ισχύ, και τον 1.6 TDCi να αντικαθίσταται από τον καινούριο 1.5 TDCi σε τρεις εκδόσεις ισχύος: με 95, 105 ή 120 ίππους. Η ενδιάμεση έκδοση με τους 105 ίππους αφορά την έκδοση Econetic που δοκιμάζουμε σε αυτές τις σελίδες, διαθέτοντας παράλληλα χαμηλωμένη ανάρτηση και πιο μακριά κλιμάκωση στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Αρκετά ήταν και τα επίπεδα εξοπλισμού, με όλα τα Focus να διαθέτουν κλιματισμό, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, θύρες USB και Aux, πολυλειτουργικό τιμόνι, ηχοσύστημα Ford Sync, Ford MyKey, Door Edge Protectors και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Όσο βέβαια ανεβαίνουμε σε εξοπλισμό συναντάμε χαρακτηριστικά όπως αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενο παρμπρίζ, ζάντες αλουμινίου κ.ά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το Focus MK3 θα εκτιμήσεις την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση που συνδυάζει το υψηλό επίπεδο άνεσης με τη σπορ συμπεριφορά στη γρήγορη οδήγηση. Με την ενίσχυση της ακαμψίας του εμπρός μέρους που έφερε η ανανέωση, το τιμόνι προσφέρει περισσότερη ακρίβεια, και όλα τα χειριστήρια έχουν αυτή την «καλολαδωμένη» αίσθηση που κάνει τα μοντέλα της Ford τόσο ευχάριστα στον δρόμο. Ψάχνοντας για ψεγάδια σημειώνουμε μόνο τον μεγάλο κύκλο στροφής που ίσως δυσκολέψει όσους κινούνται συχνά στα στενά της πόλης. Οι πιο απαιτητικοί θα ήθελαν και τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP, όμως το σύστημα δεν είναι ιδιαίτερα παρεμβατικό οπότε σπάνια ενοχλεί.

Ford Focus MTX DRIVE 4

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι ογκώδης στο κέντρο της και τα πλήκτρα του ηχοσυστήματος παραπέμπουν σε κινητό τηλέφωνο παλαιότερης γενιάς. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ένα μίγμα μαλακών και σκληρών καλής ποιότητας, με την συναρμογή να είναι ακόμα καλύτερη.

Στο Focus τρίτης γενιάς οι ψηλότεροι οδηγοί θα ήθελαν να κάθονται λίγο πιο χαμηλά, ενώ το ύψος του καθίσματος του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται σε καμία έκδοση. Το σημαντικότερο μειονέκτημα του εσωτερικού του είναι οι χώροι. Ο χώρος για το κεφάλι των πίσω είναι επαρκής, αλλά όχι και εκείνος για τα πόδια τους. Η ύπαρξη ρεζέρβας ανάγκης περιορίζει τον χώρο αποσκευών στα 316 lt, αλλά στο μάτι δείχνει μεγαλύτερος και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2012), το Focus απέσπασε πέντε αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και ενεργό σύστημα φρεναρίσματος μέχρι τα 50 km/h.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Το Ford Focus είναι από τα δημοφιλή μικρά οικογενειακά στη χώρα μας, με την τρίτη γενιά του μοντέλου να μην αποτελεί εξαίρεση. Αυτό μεταφράζεται σε πληθώρα επιλογών στην αγορά μεταχειρισμένου. Υπάρχουν όλες οι εκδόσεις κινητήρα, με την πλειονότητα να αφορά αυτές με χειροκίνητο κιβώτιο.

Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, το Focus MK3 απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο χρόνια, με το κόστος να κυμαίνεται σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα.

Ford Focus MTX DRIVE 11

Πώς είναι σήμερα;
To μεταχειρισμένο Ford Focus που δοκιμάζουμε είναι ανανεωμένο μοντέλο του 2015 (12ος/2015). Ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 105 ίππους (έκδοση Econetic) και χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουργία για μοτέρ του είδους. Η ροπή των 270 Nm εξασφαλίζει μεστό τράβηγμα από νωρίς, με το πεντάλ του γκαζιού να έχει καλή απόκριση. Ο ολικός χιλιομετρητής γράφει κάτι λιγότερο από 94.000 km, γεγονός που μαρτυρά ότι πρώτος του ιδιοκτήτης πραγματοποιούσε κατά μέσο όρο 23.000 km.

Παρά τα τόσα χιλιόμετρα, η ανάρτηση εξακολουθεί να ελέγχει σωστά το 5θυρο Focus, ενώ παρόμοια καλή εικόνα παρουσίαζαν και τα φρένα. Επιπλέον, το σύστημα Active City Stop που επεμβαίνει μέχρι τα 50 km/h, εξακολουθεί να λειτουργεί υποδειγματικά.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει πληθώρα Focus όλων των εκδόσεων, με τις περισσότερες επιλογές να διαθέτουν καλό εξοπλισμό.

Υπάρχουν αυτοκίνητα με τιμή εκκίνησης τις €6.800, με τα πιο φρέσκα και ανανεωμένα να φτάνουν και τις 20.000. Για ένα από τα πρώτα ανανεωμένα του 2014-2015 με πραγματοποιημένα όλα του τα service και προσεγμένη εικόνα, υπολογίστε από €10.000 και πάνω.

Ford Focus MTX DRIVE 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα πρώτα αυτοκίνητα αυτής της γενιάς με τον 1.0 EcoBoost αντιμετώπιζαν πρόβλημα διαρροής ψυκτικού με αποτέλεσμα η Ford να προχωρήσει σε αντικατάσταση των κολάρων του συστήματος. Ακόμα, βεβαιωθείτε για την καλή λειτουργία του συμπλέκτη και του λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Θα πρέπει να πραγματοποιεί ομαλές αλλαγές και να μην έχει διαρροές.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Ford Focus που δοκιμάζουμε είναι σε άριστη κατάσταση, με τα πλαστικά που το αποτελούν και τις ταπετσαρίες (ειδικά πίσω) να δείχνουν σαν καινούρια. Μόνο η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού μαρτυρά τα χιλιόμετρα που κουβαλάει. Όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν όμορφη αίσθηση, σαν καινούριου, ενώ τα Door Edge Protectors λειτουργούν στην εντέλεια και συνεχίζουν να προστατεύουν από μικροεπαφές.

Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση είναι και όλα τα μονωτικά πλαστικά στο πλαίσιο των θυρών και των παραθύρων. Το ηχοσύστημα εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά και η οθόνη του έχει κρατήσει τη ζωντάνια της.

Τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στο αμάξωμα δεν έχουν ξεβάψει και τα φώτα εμπρός και πίσω δεν δείχνουν σημάδια γήρανσης.

Ford Focus MTX DRIVE 8

Ανάρτηση-Τροχοί
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε είχε 16άρηδες ατσάλινους τροχούς με επώνυμα λάστιχα που έχουν ακόμα αρκετή ζωή. Τα αμορτισέρ δεν μαρτυρούν τα κοντά 94.000 km (!) -απόδειξη αλλαγής δεν βρέθηκε στο ιστορικό του- και εξακολουθούν να προσφέρουν άνεση χωρίς να θορυβούν.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Ο λεβιές στο 6άρι κιβώτιο της έκδοσης διατηρεί την ευκολία επιλογής σχέσης και το μαλακό πεντάλ του συμπλέκτη δείχνει ότι ο δίσκος έχει ακόμα «ψωμί».

Το τιμόνι έχει διατηρήσει την πλούσια αίσθηση κατά την οδήγηση και η υποβοήθηση δεν κάνει θόρυβο.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα είναι πολύ καθαρός και παρόμοια πολύ καλή εικόνα παρουσιάζει και ο 1.5 TDCi των 105 ίππων. Λειτουργεί σωστά, είναι ευδιάθετος για στροφάρισμα και στις κρύες εκκινήσεις δεν κάνει θόρυβο ούτε διαφοροποιείται η ποιότητα λειτουργίας του.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39770

Αποστάτες τροχών: Ο σωστός τρόπος [video]

Ο πιο εύκολος και ανέξοδος τρόπος αύξησης του μετατροχίου του αυτοκινήτου είναι οι αποστάτες τροχών. Και εδώ θα βρεις τους καλύτερους.

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Αποστάτες τροχών: Ο σωστός τρόπος [video]

Οι αποστάτες τροχών είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας καλής ιδέας που μπορεί στην πράξη να αποδειχθεί προβληματική. Η πρόχειρη κατασκευή πολλών αποστατών οδηγεί σε προβλήματα σταθερότητας και συμπεριφοράς που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του οδηγού και των άλλων χρηστών του δρόμου. Ευτυχώς όμως, σήμερα υπάρχουν στην αγορά αποστάτες που προσφέρουν ποιότητα, εφαρμογή και απόδοση εργοστασιακού επιπέδου σε πολύ προσιτό κόστος, από την ST Suspensions.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Οι αποστάτες τροχών είναι μεταλλικά, συνήθως αλουμινένια εξαρτήματα που τοποθετούνται ανάμεσα στα άκρα και στις ζάντες του αυτοκινήτου. Ο σκοπός τους είναι να βγάλουν τους τροχούς πιο «έξω». Αυτό μπορεί να είναι επιθυμητό είτε για πρακτικούς λόγους, όπως το να μη βρίσκουν οι ακτίνες των ζαντών στις δαγκάνες των φρένων, είτε για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου χάρη στην αύξηση του μετατροχίου (η απόσταση μεταξύ των δύο απέναντι τροχών), είτε απλώς για λόγους εμφάνισης. Όλοι δεν προτιμούμε να βλέπουμε ένα αυτοκίνητο με φαρδύ «πάτημα»;

Επιπλέον, σε βελτιωμένα αυτοκίνητα με χαμηλότερη ανάρτηση, διαφορετικά φτερά κ.λπ. οι αποστάτες αποτελούν μια καλή λύση για τον έγκαιρο εντοπισμό χωροταξικών προβλημάτων. Πριν ξοδέψεις μια περιουσία για ένα σετ ζαντών το οποίο τελικά ίσως βρίσκει στα φτερά του αυτοκινήτου σου, μπορείς να δοκιμάσεις ένα σετ αποστατών που να φέρνει τους τροχούς στο ίδιο σημείο. Το πάχος του αποστάτη επηρεάζει το offset του τροχού, οπότε τοποθετώντας, για παράδειγμα, έναν αποστάτη πάχους 10 mm μέσα από μια ζάντα με ΕΤ45, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο με το να τοποθετούσες μια ζάντα με ΕΤ35.

Αυτή είναι η θεωρία. Ποια είναι όμως η καλύτερη λύση στην πράξη;

ST DZX


ST Suspensions DZX & AZX

Η απόλυτη λύση για αλουμινένιους αποστάτες κορυφαίας ποιότητας, που συνδυάζουν το μεγαλύτερο όφελος σε δυναμική συμπεριφορά με τη μέγιστη ασφάλεια και την ευκολία τοποθέτησης, παρέχεται από την ST Suspensions.

Χάρη στην πρωτοποριακή, «modular» μορφή τους, οι νέοι αποστάτες DΖΧ και ΑΖΧ της ST προσαρμόζονται με ευκολία σε όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς εξασφαλίζοντας τέλεια εφαρμογή, χάρη στα ειδικά κέντρα πολυαμιδίου που ταιριάζουν ακριβώς σε κάθε μοντέλο. Το κωνικό σχήμα της εσωτερικής πλευράς του αποστάτη συγκρατεί σε ένα σώμα το κέντρο πολυαμιδίου και τη ζάντα, εξαφανίζοντας έτσι κάθε πιθανότητα για εμφάνιση τζόγου και ασάφειας στο τιμόνι. Αυτά είναι προβλήματα που ταλαιπωρούν συχνά όσους χρησιμοποιούν αποστάτες υποδεέστερης ποιότητας, και εκτός από ενοχλητικά μπορούν να γίνουν και επικίνδυνα.

Οι αποστάτες DZX αποτελούν την πιο προσιτή και εύκολη στην τοποθέτηση λύση, για συνολική αύξηση του μετατροχίου έως 50 mm. Είναι διαθέσιμοι με πάχος από 5 έως 25 mm σε βήματα των 2,5 mm, για την ικανοποίηση κάθε ανάγκης με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια για την περίσταση. Τα πολλαπλά και διαφορετικού μεγέθους ανοίγματα τους επιτρέπουν να τοποθετηθούν με την ίδια ευκολία σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, με καρέ από 4x98 έως 6x132, χωρίς καμία άλλη επέμβαση, απλώς επιλέγοντας το κατάλληλο κέντρο πολυαμιδίου για το σωστό πάτημα της ζάντας.


Για ακόμη μεγαλύτερες απαιτήσεις η ST Suspensions διαθέτει τους αποστάτες ΑΖΧ, με διπλό σύστημα ασφάλισης. Ο κάθε αποστάτης στερεώνεται στο άκρο του αυτοκινήτου με τα εργοστασιακά μπουλόνια ή μπουζόνια/παξιμάδια, και στη συνέχεια η ζάντα βιδώνει πάνω του με ένα άλλο, ίδιο σετ που περιλαμβάνεται στο κιτ της ST. Έτσι το σύνολο είναι πιο άκαμπτο και πιο ανθεκτικό στις καταπονήσεις, επιτρέποντας την περαιτέρω αύξηση του πάχους με ασφάλεια. Οι αποστάτες DZX έχουν πάχος από 20 έως 35 mm, σε βήματα των 5 mm, κάτι που αντιστοιχεί σε αύξηση μετατροχίου κατά 40-70 mm. Διατίθενται για αυτοκίνητα με 5μπούλονα άκρα, με καρέ από 5x108 έως 5x127, πάντα σε συνδυασμό με το κατάλληλο κέντρο για κάθε περίπτωση.


Μάθε περισσότερα για τους αποστάτες και βρες τους ιδανικούς για το δικό σου αυτοκίνητο και τις δικές σου ανάγκες, σε τιμή που ξεκινά από τα €49, μπαίνοντας στo site www.st-suspensions.gr ή με ένα τηλέφωνο στο 2105907406.

TAGS