node/35040

Φόρμουλα 1 και Στοίχημα

Τι πρέπει να ξέρουμε και ποιες καταστάσεις μπορούμε να εκμεταλλευτούμε, ώστε να ποντάρουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην Φόρμουλα 1;

Όπως έχει σαν άθλημα τους δικούς του φανατικούς φίλους, οι οποίοι ενδεχομένως να μην ασχολούνται με τίποτα άλλο, έτσι συμβαίνει και στο στοίχημα. Φόρμουλα 1 και Στοίχημα λοιπόν, μία σχέση ιδιαίτερη, ειδικά για τους παίκτες που ποντάρουν σε αυτήν και στα μεγάλα Γκραν Πρι. Είναι μία κατηγορία παικτών στοιχήματος που παίζει σχεδόν αποκλειστικά στη Φόρμουλα 1 και δεν ασχολείται με τίποτα άλλο. Άλλωστε υπάρχουν πολλοί bookmakers, όπως πχ η Sportingbet, που προσφέρουν το κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού προς στοιχηματισμό.

Κάθε αγώνας εξιτάρει τον κόσμο και οι τζίροι στις στοιχηματικές πλατφόρμες παίρνουν φωτιά. Μεγάλες μάχες, τερματισμοί θρίλερ, δύσκολα και δυσάρεστα ατυχήματα, απρόβλεπτα στα πιτ στοπ, βεντέτες οδηγών και αλληλεγγύη μεταξύ ομόσταβλων (οδηγών που ανήκουν στην ίδια εταιρεία). Τα πάντα μπορούν να συμβούν και τα πάντα παίζουν ρόλο σε μία κούρσα. Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να ξέρουμε και ποιες καταστάσεις μπορούμε να εκμεταλλευτούμε, ώστε να ποντάρουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να «παντρέψουμε» Φόρμουλα 1 και Στοίχημα.
 

Οι αγορές στη Φόρμουλα 1
Οι βασικές αγορές έχουν να κάνουν κυρίως με τους οδηγούς και με τις κατασκευάστριες εταιρείες. Ποιος θα κερδίσει το κάθε Γκραν Πρι και τι αυτοκίνητο θα οδηγεί. Εκεί οι τζίροι εκτινάσσονται. Επίσης η Φόρμουλα είναι ένα άθλημα που στις δύο συγκεκριμένες κατηγορίες παίρνει μεγάλα πονταρίσματα και στο μακροχρόνιο στοίχημα για κατάκτηση. 

Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλες αγορές οι οποίες είναι οι εξής:
●    Πρώτος οδηγός που θα αποσυρθεί 
●    Τερματισμός στους Βαθμούς
●    Τερματισμός στην Πρώτη 6άδα
●    Πρώτη Εγκατάλειψη Κατασκευαστή
●    Τερματισμός στο Πόντιουμ
●    Θέση Εκκίνησης του Νικητή
●    Αριθμός Καταταγμένων Οδηγών
●    Αυτοκίνητο Ασφαλείας
●    Διαφορά Νίκης
●    Εθνικότητα Νικητή


Σημαντικοί παράγοντες για Φόρμουλα 1 και Στοίχημα
Είναι αρκετά πράγματα που πρέπει να ξέρετε και να εξετάσετε πριν ποντάρετε σε κάποιο Γκραν Πρι. Το στοίχημα θέλει γνώση γενικότερα. Αυτό ισχύει -και με το παραπάνω- μάλιστα στη Φόρμουλα 1. Ας δούμε λοιπόν κάποια βασικά στοιχεία που επηρεάζουν τις αποδόσεις, αλλά και το ποντάρισμα-επιλογή σας:

Θέση εκκίνησης
Παίζει εξέχοντα ρόλο. Η Φόρμουλα 1 δεν είναι Moto GP. Οι προσπεράσεις δεν είναι εύκολες, γι' αυτό συμβαίνουν σχετικά σπάνια. Αυτό σημαίνει ότι η θέση που θα ξεκινήσει κάθε αμάξι παίζει σημαντικό ρόλο. Να πούμε μόνο ένα παράδειγμα. Στην πίστα της Μόντσα, όποιος ξεκινήσει πρώτος, κερδίζει την κούρσα σε ποσοστό 80% τα τελευταία χρόνια. Το ποσοστό είναι ασύλληπτο. Είναι τέτοια η φύση της πίστας που δεν επιτρέπει πολλές προσπεράσεις, οπότε...

Τακτική εταιρείας
Παίζει τεράστιο ρόλο. Ο κάθε οδηγός ανήκει και σε μία εταιρεία. Ας πούμε στη Μερσέντες για παράδειγμα. Έχει δύο οδηγούς. Κάποιον υπολογίζει ως τον ισχυρότερο. Μόλις τα πράγματα ξεκαθαρίσουν μετά τα πρώτα Γκραν Πρι, αναγκαστικά αυτός που έχει μείνει δεύτερος από την ίδια εταιρεία, κάνει «αβάντες» στον πρώτο με όποιον τρόπο του ζητηθεί από το τιμ. Αυτό βέβαια καμιά φορά δημιουργεί και ευτράπελα. 

Ελαστικά και καιρικές συνθήκες
Αμφότερα έχουν τη δική τους μεγάλη σημασία και δρουν συνδυαστικά, ή αν προτιμάτε αλληλεξαρτώμενα. Το τι ελαστικά θα φορέσει κάθε μονοθέσιο έχει να κάνει με τη μορφή της πίστας αλλά και με τον καιρό. Άλλα μπαίνουν σε βροχή, αλλά σε ξηρό μέρος με ηλιοφάνεια. Και το θέμα είναι πως συμπεριφέρεται κάθε αμάξι με τον ανάλογο τύπο ελαστικού. 

Η σημασία των δοκιμαστικών
Κι εδώ φαίνονται αρκετά πράγματα. Τα δοκιμαστικά βγάζουν τη θέση εκκίνησης, τον ταχύτερο γύρο και γενικά αρκετά πράγματα. Τόσο για την κατάσταση του οδηγού όσο και του αυτοκινήτου. Είναι πολύ σημαντικό αν σκοπεύετε να ποντάρετε στο Γκραν Πρι, να έχετε παρακολουθήσει με τα ίδια σας τα μάτια τα δοκιμαστικά και να μην διαβάσετε απλά νούμερα. Πέραν αυτού και μόνο ότι από αυτά εξαρτάται από ποια θέση θα ξεκινήσει κάθε οδηγός, αρκεί από μόνο του για να του δώσει τεράστια σημασία. 

Το στοίχημα στη Φόρμουλα 1 είναι πολύ συναρπαστικό, αρκεί να ποντάρετε έχοντας αρκετές γνώσεις, με καθαρό μυαλό, σύνεση και σωστή πληροφορία.

TAGS
node/39142

Νέο Ford Kuga: Πολυπρόσωπο και πολυπράγμον

Στη νέα γενιά του, το Ford Kuga πολλαπλασιάζει τις προσωπικότητές του, προσφέροντας τόσο σε επίπεδο εμφάνισης όσο και κινητήρων πληθώρα επιλογών. Ακόμα και γι’ αυτούς που θέλουν να διαβούν την πύλη του εξηλεκτρισμού.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Ford Kuga: Πολυπρόσωπο και πολυπράγμον

Η ολοκαίνουργια γενιά του Ford Kuga έφτασε στην ελληνική αγορά συνδυάζοντας premium χαρακτήρα, κορυφαία τεχνολογία συνδεσιμότητας και ασφάλειας, ευρύχωρη καμπίνα και μια πλούσια γκάμα με plug-in hybrid, ήπια υβριδικές, βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Το νέο Kuga εμπλουτίζει την γκάμα SUV της Ford δίπλα στα αναγνωρισμένα EcoSport και Puma. Kαι αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Η νέα γενιά του δημοφιλούς Ford διακρίνεται για την πολύπλευρη προσωπικότητα και τη φινετσάτη εμφάνιση, δίνοντάς σου αρχικά την εντύπωση ότι έχεις να κάνεις με ένα κόμπακτ αυτοκίνητο. Κι όμως, το νέο Kuga είναι σχεδόν εννέα πόντους μακρύτερο! Αυτό μεταφράζεται σε άφθονους χώρους στην 5θέσια καμπίνα, με κορυφαίο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία, χάρη στα συρόμενα πίσω καθίσματα και την έξυπνη εταζέρα. 

Εκτός από την ευρυχωρία και την premium αίσθηση, η καμπίνα του νέου Kuga χαρακτηρίζεται από πρωτοποριακές τεχνολογίες συνδεσιμότητας. Και είναι εξοπλισμένο με το πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης «Ford Co-Pilot 360» που παρέχει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2. Είναι γνωστό άλλωστε, πως ο συνδυασμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας έχει χαρίσει στο νέο Kuga βαθμολογία πέντε αστέρων στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP.

Ο πολύπλευρος χαρακτήρας του νέου Kuga φανερώνεται από την ανάγνωση κιόλας της γκάμας των κινητήρων. Το νέο SUV είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford. Αποτελεί δε το πρώτο μοντέλο του Μπλε Οβάλ που θα προσφέρεται με επαναφορτιζόμενη υβριδική (PHEV), ήπια υβριδική (mHEV) και αυτοφορτιζόμενη υβριδική (FHEV) τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τις εκδόσεις με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost 150 PS και τους κορυφαίους σε οικονομία πετρελαιοκινητήρες 1.5L EcoBlue 120 PS και 2.0L EcoBlue 190 PS, το Kuga διατίθεται ως ήπια υβριδικό (mHEV) με τον 2.0L EcoBlue Hybrid και απόδοση 150 PS και ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό (PHEV) με τον 2.5L Duratec και απόδοση 225 PS.

kuga

Η τελευταία έκδοση μάλιστα προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και 72 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Χρήση που περιορίζει τη μέση κατανάλωση σε μόλις 1,2 lt/100 km και με τις εκπομπές CO2 να ξεκινούν από τα 26 g/km (μετρήσεις NEDC). Επιπλέον, μέσα στο 2020, η γκάμα του νέου Kuga της Ford θα εμπλουτιστεί περαιτέρω από νέες, αυτοφορτιζόμενες υβριδικές (FHEV) εκδόσεις. Τα κινητήρια σύνολα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, αυτόματο οκτώ σχέσεων ή αυτόματο με διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης (CVT), με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.

Το νέο Ford Kuga είναι διαθέσιμο ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τις €26.272. Ο υποψήφιος αγοραστής πέρα από την πλούσια γκάμα κινητήρων έχει να επιλέξει και μεταξύ πέντε επιπέδων εξοπλισμού. Τα Trend, Titanium, ST-Line, ST-LineX και Vignale προσαρμόζουν το ολοκαίνουργιο Kuga σύμφωνα με τις ανάγκες και τη βούληση του ιδιοκτήτη του. Χάρη στον επίσημο configurator της εταιρείας μπορείτε και εσείς να διαμορφώσετε online το δικό σας Kuga πατώντας εδώ. Στο τέλος της διαδικασίας θα έχετε πρόσβαση σε ένα μοναδικό, προσωπικό κωδικό αυτοκινήτου, τον οποίο μπορείτε να δώσετε στον Επίσημο Έμπορο Ford της επιλογής σας για περισσότερες πληροφορίες.

Το ολοκαίνουργιο Kuga της Ford προσφέρεται με 5ετή εγγύηση και προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης “MyKuga” που εξασφαλίζει τους πιο ευνοϊκούς όρους αποπληρωμής, με  μηνιαία δόση από €191, είτε  με προκαταβολή από 0%, επιτόκιο από 1%, το οποίο προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες σας.

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS