FIAT 500X Hybrid & Tipo Hybrid: Η υβριδική άνθιση της FIAT

FIAT 500X Hybrid & Tipo Hybrid: Η υβριδική άνθιση της FIAT

Με την πεποίθηση πως για να είναι ένα αυτοκίνητο φιλικό προς το περιβάλλον θα πρέπει πρωτίστως να είναι προσιτό προς όλους, η FIAT επενδύει στον εξηλεκτρισμό των δημοφιλών της 500X και Tipo, παρουσιάζοντας δύο νέες, υβριδικές εκδόσεις.

Διαθέτοντας ήδη μία σειρά από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως τα 500 Hybrid, Panda Hybrid και 500e, ήρθε η ώρα για τη FIAT να ολοκληρώσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Και αυτός πραγματοποιείται με τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο, την προσθήκη δύο υβριδικών εκδόσεων στα 500X και Tipo

Για την ιταλική εταιρία, ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση αποτελεί μία συνειδητή επιλογή. Ο στόχος της είναι να κάνει διαθέσιμες στο ευρύ κοινό τις καινοτόμες τεχνολογίες που έχει να επιδείξει η σύγχρονη αυτοκίνηση. Ακολουθώντας μία απλή αλλά συνάμα αποδοτική λογική, η FIAT καταφέρνει να πρωτοστατεί στη βιώσιμη κινητικότητα, διατηρώντας παράλληλα το κόστος σε χαμηλά επίπεδα. 

Έτσι, το όφελος είναι πολλαπλό. Αρχικά για το περιβάλλον, καθώς τα νέα αυτά μοντέλα, τα υβριδικά 500X και Tipo, προσφέρουν μειωμένες εκπομπές CO2, κατά 11%. Ακολούθως ευνοημένος βγαίνει και ο χρήστης, αφού μπορεί πλέον να κινείται με απόλυτη άνεση και ασφάλεια, καταναλώνοντας λιγότερα καύσιμα και απολαμβάνοντας τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, ένα κορυφαίο χαρακτηριστικό για την κατηγορία των ήπια υβριδικών οχημάτων.

Το μυστικό πίσω από όλη αυτή την εξέλιξη είναι ο αρμονικός συνδυασμός ενός σύγχρονου τούρμπο τετρακύλινδρου κινητήρα, χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα BSG, ισχύος 15kW. Μέσω του τελευταίου, το αυτοκίνητο κερδίζει σε ζωντάνια και απόκριση, πράγμα που γίνεται αισθητό κάθε φορά που ο οδηγός πατάει το δεξί πεντάλ. Παράλληλα, επιτρέπει την απενεργοποίηση του θερμικού κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η αποδοτικότητα του συνόλου. 

FIAT 500X

Συνολικά, η αποδιδόμενη ισχύς ανέρχεται στους 130 ίππους ενώ η ροπή αγγίζει τα 240 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν υψηλές επιδόσεις. Και σε αυτό το τελευταίο έρχεται να θέσει ένα ακόμα λιθαράκι και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της εταιρίας. Η λειτουργία του εγγυάται πως οι αλλαγές πραγματοποιούνται γρήγορα και στο σωστό χρόνο, περιορίζοντας περαιτέρω την κατανάλωση και χαρίζοντας μία σπορτίφ νότα στο δρόμο.

Για μεν το FIAT 500X Hybrid, πέρα από το νέο, αποδοτικό σύστημα κίνησης, αποκτά ένα νέο σήμα στη μάσκα και την πόρτα του χώρου αποσκευών, ακολουθώντας τη σχεδιαστική γραμμή που εγκαινίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500. Διαθέσιμο σε τρεις τύπους αμαξώματος, Urban, Cross και Sport, μπορεί να ταιριάξει ιδανικά με κάθε χαρακτήρα. Ασχέτως εάν ο ενδιαφερόμενος δίνει έμφαση στις αστικές μετακινήσεις, στην περιπέτεια ή στο δυναμικό στιλ, υπάρχει κάτι να εκφράσει απόλυτα τη φιλοσοφία του. Χάρη στο νέο υβριδικό σύνολο, το 500X αποκτά ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο, ενώ διατηρεί ιδιαίτερα χαμηλά και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας του, τα οποία κυμαίνονται μεταξύ 83 και 100 ευρώ.

FIAT TIPO

Το FIAT Tipo Hybrid, με τη σειρά του, αποκτά πλέον ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο, ενώ πλέον απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας! Ουσιαστικά, με το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης έρχεται να αναβαθμιστεί στην πλέον αποδοτική μορφή του, ασχέτως του αμαξώματος που θα επιλέξει κανείς, Hatchback, Cross ή Station Wagon.

Τα νέα υβριδικά μοντέλα της FIAT, 500X Hybrid και Tipo Hybrid, βρίσκονται ήδη διαθέσιμα στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της εταιρίας στην Ελλάδα. Οι τιμές τους ξεκινούν από τα €24.700 για το 500Χ και €24.400 για το Tipo. Συνοδεύονται μάλιστα και από προστασία τιμής για τον πελάτη, από την παραγγελία μέχρι και την παράδοση του αυτοκινήτου!

Στα θετικά δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε επίσης την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, που καλύπτει έως και 200.000 km. Καθώς και την αντίστοιχης διάρκειας δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube