node/38546

Εσένα ποιος τύπος του Ford Puma σου ταιριάζει;

Το ολοκαίνουργιο Ford Puma έχει ισχυρούς κινητήρες, υβριδική τεχνολογία αλλά και μια διττή προσωπικότητα που θα ικανοποιήσει τόσο τους “Sport” όσο και τους “Luxury” τύπους.

Η έλευση του νέου Ford Puma στην ελληνική αγορά ήταν όσο ηχηρή αναμέναμε, με το νέο κόμπακτ SUV να δικαιολογεί απόλυτα την προσμονή που είχε δημιουργηθεί γύρω από το όνομά του, από την πρώτη στιγμή που αντικρίσαμε τις επίσημες φωτογραφίες του στο διαδίκτυο. 

Η ξεχωριστή του εμφάνιση, η υβριδική τεχνολογία που συνδυάζεται με ισχυρούς κινητήρες της πολυβραβευμένης σειράς EcoBoost, το δυναμικό στυλ οδήγησης αλλά και μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφαλείας και όχι μόνο, υποδηλώνουν ότι το νέο Puma δεν ήρθε απλά να πρωταγωνιστήσει, αλλά να κατακτήσει τον τίτλο του «κορυφαίου» σε μια κατηγορία που κεντρίζει το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων ανθρώπων που αναζητούν το επόμενό τους αυτοκίνητο.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του υπερ-υψωμένου νέου Puma είναι προσαρμοσμένες στις σύγχρονες αστικές απαιτήσεις, ενώ η σχεδίαση ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την Ford παντρεύοντας τον δυναμισμό με την κομψότητα. Η καμπίνα από την πλευρά της, εντυπωσιάζει με την πρακτικότητα και την ποιότητα κατασκευής της, την στιγμή που το πορτμπαγκάζ είναι απλά κορυφαίο σε όρους χωρητικότητας -με 456 lt διαθέσιμα- και καινοτομίας. Για το τελευταίο ευθύνεται το MegaBox, ένας βοηθητικός αποθηκευτικός χώρος-κουτί 80 lt, που είναι αδιάβροχος και θα λύσει τα χέρια των πιο δραστήριων ανθρώπων.

Κορυφαία είναι και η μηχανολογική τεχνολογία, έτσι ώστε το νέο Puma να προσφέρει απλόχερα απόλαυση και μέγιστη οικονομία στον οδηγό του. Το αποκορύφωμά της είναι το 48βολτο υβριδικό σύστημα mHEV που αυξάνει την απόδοση, βελτιώνει τις επιδόσεις και μειώνει την κατανάλωση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του 1.0 EcoBoost, που είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις: Με 125 ή 155 PS.

Puma

Το νέο Ford Puma είναι παράλληλα εξοπλισμένο με έξυπνα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης που είναι σχεδιασμένα όχι μόνο για την προστασία του οδηγού και των επιβατών, αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου. Μερικά από αυτά είναι όπως το αυτόματο φρενάρισμα και το ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού αλλά και το Local Hazard Information, που ειδοποιεί τον οδηγό για κινδύνους ακόμα κι εάν δεν είναι άμεσα ορατοί, ανταλλάσσοντας δεδομένα με τα άλλα αυτοκίνητα και τα τοπικά δίκτυα. 

Προηγμένα συστήματα που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό όλης της γκάμας του νέου Puma. Μια γκάμα που ξεχωρίζει για την ιδιαιτερότητα να συνθέτει στην πραγματικότητα δυο ξεχωριστά μοντέλα, ικανά να ικανοποιήσουν τόσο τον τύπο που μετά από μια κουραστική μέρα στο γραφείο αναζητά λίγο μασάζ στην πλάτη, όσο και αυτόν που θα επιλέξει την διαδρομή με την λιγότερη κίνηση και τις πιο ενδιαφέρουσες καμπές.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο Puma διατίθεται στις σειρές Titanium και ST-Line ή ST-Line X με την πρώτη να εστιάζει στην πολυτέλεια και τις άλλες να έχουν ένα σαφή πιο σπορ προσανατολισμό τόσο με τον εξοπλισμό που φέρουν όσο και με τις μηχανολογικές και αισθητικές επεμβάσεις. Η έκδοση Titanium έρχεται στην χώρα μας με πλούσιο και ιδιαίτερο εξοπλισμό που μπορεί να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, φώτα LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, βάση ασύρματης φόρτισης του κινητού,  ενσωματωμένο modem για σύνδεση στο internet που επιτρέπει απομακρυσμένο έλεγχο του οχήματος, infotainment SYNC3 me οθόνη αφής 8", σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και 5 προφίλ οδήγησης (Normal, Sport, Eco, Slippery και Trail). 

Puma

Οι εκδόσεις ST-Line με την σειρά τους εξοπλίζονται, μεταξύ άλλων, με σπορ ανάρτηση και αμάξωμα που φέρει ειδικό αισθητικό πακέτο ST-Line, σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι με κοφτό κάτω μέρος, κόκκινες διακοσμητικές ραφές σε τιμόνι και λεβιέ, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, αλουμινένια πεντάλ, ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Αλλά και ρύθμιση που επιτρέπει στη χροιά του EcoBoost κινητήρα να κάνει πιο έντονη την παρουσία του στην καμπίνα.

Το νέο Ford Puma προσφέρεται με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση και είναι διαθέσιμο στην χώρα μας με τιμή που ξεκινά από τα €20.097 και μπορεί να γίνει δικό σας με τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα Ford Finance, από 0% προκαταβολή. Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσετε ποιος τύπος του ταιριάζει στο δικό σας προφίλ.
 

Advertisement

node/39946
Robert Kearns 1927-2005

DRIVE Legend: Robert Kearns 1927-2005

Σε όλη τη ζωή του, ο Kearns έκανε δόγµα του να µην οδηγεί αυτοκίνητα που εξοπλίζονταν με την εφεύρεσή του: Υαλοκαθαριστήρες µε διακοπτόµενη λειτουργία. Ήταν ένας τρόπος διαµαρτυρίας για την αδικία που ένιωθε ότι είχε υποστεί από τις αυτοκινητοβιοµηχανία.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

DRIVE Legend: Robert Kearns 1927-2005

Flash of Genius: Πιθανόν να έχετε δει την ταινία του 2008, αν και δεν σηµείωσε επιτυχία στις ελληνικές αίθουσες. Η ιστορία ενός ανθρώπου που, όπως περιγράφουν τα παιδιά του, ήταν «πεισµατάρης, αποφασιστικός, ιδιαίτερος και ακλόνητος». 

Ένας άνθρωπος που δεν πτοήθηκε από το µέγεθος και την επιρροή της Ford και της Chrysler, σέρνοντάς τις στα δικαστήρια και κερδίζοντας δύο από τις πιο γνωστές υποθέσεις διπλωµάτων ευρεσιτεχνίας κατά εταιριών.

Πατέρας µιας εφεύρεσης
Ο Kearns γεννήθηκε το 1927 στο Gary της Indiana και µεγάλωσε στο προάστιο River Rouge του Detroit. Ύστερα από το γυµνάσιο κατατάχτηκε στον Στρατό των ΗΠΑ και κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσµίου Πολέµου ήταν µέλος του Γραφείου Στρατηγικών Υπηρεσιών, το οποίο αργότερα έγινε η CIA. Ύστερα από τον πόλεµο, απέκτησε πτυχίο µηχανικού από το Πανεπιστήµιο του Detroit και το Πανεπιστήµιο της Πολιτείας του Wayne, ενώ υπηρετούσε στους Έφεδρους Πεζοναύτες. Αργότερα εργάστηκε για την Burroughs Corp. επίσης στο Detroit.

Η ιδέα για τους καθαριστήρες µε διακοπτόµενη λειτουργία του καρφώθηκε στη δεκαετία του ’50, όταν ένας φελλός σαµπάνιας χτύπησε και τραυµάτισε το αριστερό µάτι του στον µήνα του µέλιτος. Ένα ατύχηµα που ταλαιπωρούσε τον Kearns όταν οδηγούσε το αυτοκίνητό του υπό ελαφρά βροχή λόγω της συνεχούς κίνησης των µάκτρων, επιδεινώνοντας την όρασή του. «Γιατί να µην εξελίξουµε υαλοκαθαριστήρες που θα “βλεφαρίζουν”, καθαρίζοντας διακοπτόµενα το παρµπρίζ;», σκέφτηκε.

Μέχρι το 1962, η εφεύρεση της διακοπτόµενης λειτουργίας του είχε γίνει πάθος και ο Kearns εργαζόταν µέχρι το ξηµέρωµα στο υπόγειο εργαστήριό του, στο σπίτι του στο Detroit. Και τελικά τοποθέτησε την εφεύρεσή του στο οικογενειακό κονβέρτιµπλ Ford Galaxie 500. To 1967, κατέθεσε την πατέντα και πήρε δίπλωµα ευρεσιτεχνίας, ενώ ενθαρρυνόταν τόσο από τη σύζυγό του Phyllis όσο και από έναν φίλο του, προµηθευτή της Ford, να προσπαθήσει να πουλήσει την ιδέα του στο Μπλε Οβάλ.

Καθώς λοιπόν ήταν καθηγητής στο Wayne State, ο Kearns είχε µια ευκαιρία να δείξει στους µηχανικούς της Ford πώς δουλεύουν αυτοί οι καθαριστήρες. «Τον κάλεσαν ως σύµβουλο», είχε πει η Phyllis κάποια στιγµή. «Ήταν πολύ ιδεαλιστής. Νόµιζε ότι θα ήταν σπουδαίο αν µπορούσε να προµηθεύσει µε καθαριστήρες τη Ford. Νόµιζε ότι ήταν η µεγάλη αµερικανική εταιρεία και τους εµπιστευόταν. Ήταν πολύ αφελής». Η Ford δήλωσε ότι ενδιαφέρεται. «Δείξε µας πώς λειτουργούν και θα τους αγοράσουµε. Αλλά δεν αγόρασαν την εφεύρεση», είχε εξιστορήσει ο γιος του Kearns, Dennis.

Ο ίδιος δήλωσε ότι ο πατέρας του δεν πληρώθηκε για το συµβουλευτικό έργο για τους υαλοκαθαριστήρες. «Έκανε κάποια συµβουλευτική εργασία για τη Ford και αργότερα πληρώθηκε γι’ αυτό, αλλά δεν είχε καµία σχέση µε τους υαλοκαθαριστήρες».

Το 1969, υαλοκαθαριστήρες με διακοπτόμενη λειτουργία εµφανίστηκαν για πρώτη φορά σε μοντέλο της Ford. «Θυµάµαι τις κραυγές και τις φωνές του όταν το ανακάλυψε», εξιστορούσε η Phyllis.

Robert Kearns 1927-2005
Ο πραγµατικός φόβος για τις Ford και Chrysler ήταν ότι ο Kearns δεν ήθελε χρήµατα, αλλά δικαιοσύνη...


Στα δικαστήρια
Το 1976, υαλοκαθαριστήρες που χρησιµοποιούσαν έναν µηχανισµό παρόµοιο µε του Kearns εµφανίστηκαν σε µια Mercedes-Benz. Αυτή η ανακάλυψη και άλλες πιέσεις τον οδήγησαν σε ψυχολογική κατάρρευση. «Τράβηξε τον υαλοκαθαριστήρα µιας Mercedes-Benz και τον έσπασε», είπε ο Dennis.

Ο Kearns εξαφανίστηκε για µέρες. Βρέθηκε σε ένα σταθµό λεωφορείων στο Tennessee, όπου η Phyllis, ο Dennis και ο άλλος γιος του, ο Pat, τον µάζεψαν. «Τα κόκκινα µαλλιά του είχαν ασπρίσει σε λίγες µέρες… Ποτέ δεν ξαναέγινε όπως παλιά». 

Ο Kearns κατέληξε σε ψυχιατρικό νοσοκοµείο του Maryland, για αρκετό καιρό πριν επιστρέψει σπίτι του. Το 1978, ανέθεσε την υπόθεση σε µια µικρή νοµική φίρµα των προαστείων του Detroit, τη Harness, Dickey & Pierce, για να τον εκπροσωπήσει στο δικαστήριο στη δίωξη κατά της Ford.

Ύστερα από 12 χρόνια νοµικής διαµάχης, τα δικαστήρια επιδίκασαν στον Kearns $5,16 εκατ. δολάρια, ψήγµα των 300 εκατοµµυρίων που ζητούσε µε την αγωγή του. Έτσι εφεσίβαλε την πρωτόδικη απόφαση, ανεβάζοντας την αποζημίωση το φθινόπωρο του 1990 στα $10,2 εκατ.

Επί σειρά ετών, ο Kearns κατέθετε αγωγές κατά 26 αυτοκινητοβιοµηχανιών, περιλαµβανοµένης της General Motors, Γερµανών και Ιαπώνων κατασκευαστών. Μέσα από αυτό τον ένδικο «πολυβολισµό», το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ του επιδίκασε ακόµα $20 εκατ. για την αγωγή κατά της Chrysler. «Τα µισά και παραπάνω από αυτά πήγαν προς πληρωµή των δικηγόρων και των νοµικών αµοιβών», δήλωσε ο Dennis Kearns. Οι αγωγές κατά της Ford και Chrysler ήταν οι µόνες που τελικά κέρδισε ο Robert Kearns.

Η εµµονή του Kearns µε την υπόθεση αυτή και οι ατέρµονες δικαστικές διαµάχες είχαν σηµαντική επίπτωση στην οικογενειακή και εργασιακή ζωή του. Η ανέχεια δεν τον εµπόδιζε να απορρίπτει σηµαντικές επαγγελµατικές προτάσεις, ενώ ήταν διαρκώς απών για τη σύζυγό του (µε την οποία χώρισε το 1981) και τα έξι παιδιά του. Παρόλα τα εκατοµµύρια που κέρδισε τελικά, η ζωή του ήταν απλή και µετρηµένη. 

Ο Kearns που πάλευε µε τη νόσο του Alzheimer, πέθανε από καρκίνο του εγκεφάλου το 2005 σε ηλικία 77 ετών. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του οδηγούσε ένα παλιό Ford pick-up του ’78 κι ένα ακόµα παλιότερο Chrysler New Yorker του ’65, που κανένα από τα δυο τους δεν είχε διακοπτόµενη λειτουργία καθαριστήρων...

node/39924

Ford Kuga: Τώρα με έκπτωση €955 

Κάντε ένα test drive και κερδίστε χάρη στο πρόγραμμα Test Drive Bonus. 

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ford Kuga: Τώρα με έκπτωση €955 

Το νέο Ford Kuga είναι τώρα φθηνότερο χάρη στο νέο προωθητικό πρόγραμμα Test Drive Bonus που παρουσιάζει η Ford Motor Ελλάς. Εσείς δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τον Επίσημο Έμπορο Ford της προτίμησής σας, να οδηγήσετε το νέο Kuga και να ανακαλύψετε τα premium χαρακτηριστικά, τους κορυφαίους χώρους και τις τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας που προσφέρει, αλλά και να κερδίσετε επιπλέον όφελος που φτάνει έως και τα €955.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΟΥ DRIVE ΓΙΑ ΤΟ FORD KUGA

Συνεχίζοντας να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο που συνοδεύει την αγορά κάθε Kuga, η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect έρχεται να αποδείξει έμπρακτα την κορυφαία αξιοπιστία του νέου SUV της Ford και συγχρόνως την εμπιστοσύνη της ελληνικής αντιπροσωπείας στο νέο της μοντέλο, προσδίδοντας έτσι ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να απολαύσουν χωρίς έννοιες και για πολλά χρόνια ένα απόλυτα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο.

Το προνόμια δεν σταματούν εδώ, καθώς τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα FordFinance έρχονται να διασφαλίσουν την αγορά του νέου Kuga με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους, όπως το σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1%, η ελάχιστη προκαταβολή 40% και η διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 60 μήνες.

Παράδειγμα Χρηματοδότησης

Μοντέλο: Kuga Trend 1.5L 150PS M6

Ανώτατη Λιανική Τιμής Πώλησης: €25.387

Προκαταβολή 40%: €10.200

Ποσό χρηματοδότησης: €15.187

Αριθμός δόσεων: 60

Επιτόκιο 1% (πλέον εισφοράς 0,60% του Ν. 128/1975)

Έξοδα: €280

ΣΕΠΠΕ: 2,4%

Μηνιαία δόση: €263,54

[Πηγή: Ford]