node/38927

All-new Renault CAPTUR: O βασιλιάς στον θρόνο του!

Το All-new Renault CAPTUR, το επί σειρά ετών πρώτο σε πωλήσεις κόµπακτ SUV στην Ευρώπη, ήρθε να κατακτήσει και την ελληνική αγορά.

Το All-new Renault CAPTUR είναι εδώ. Το επί σειρά ετών πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη, κόµπακτ SUV, ήρθε να κατακτήσει και την ελληνική αγορά. Και να στρογγυλοκαθίσει στον θρόνο της δηµοφιλούς κατηγορίας που κερδίζει και στη χώρα µας ολοένα και περισσότερους φίλους.

Με πληθωρικές διαστάσεις και εντυπωσιακή εµφάνιση, κορυφαίους χώρους και ακόµα περισσότερη χρηστικότητα, το All-new Renault CAPTUR διαθέτει τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης, συνδεσιµότητας και ασφάλειας. Επιπλέον, η υπερπλήρης γκάµα κινητήρων µε επιλογές σε βενζίνη, υγραέριο, ντίζελ και υβριδική τεχνολογία, ισχύος έως 160 ίππους, καλύπτει κάθε ανάγκη. Είτε το ζητούµενο είναι η οικονοµική καθηµερινή µετακίνηση είτε η οδηγική απόλαυση.

Το All-new CAPTUR είναι το πρώτο µοντέλο της Renault µε υβριδικό επαναφορτιζόµενο σύστηµα κίνησης. Η έκδοση CAPTUR E-TECH Plug-in θα ξεκινήσει σύντοµα την πορεία της και στην ελληνική αγορά. Βέβαια, το All-new CAPTUR πολύ πριν σε κερδίσει µε την εξελιγµένη τεχνολογία του, θα σε κερδίσει µε την αθλητική και δυναµική σιλουέτα. Η εικόνα του εκφράζει µε τον καλύτερο τρόπο την ανανέωση και την ενίσχυση της SUV ταυτότητας του µοντέλου. Οι µεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (+11 cm) και το µακρύτερο µεταξόνιο (+ cm) έχουν ανεβάσει σε κορυφαίο επίπεδο τους χώρους της καµπίνας. Έτσι οι επιβάτες απολαµβάνουν ακόµα µεγαλύτερη άνεση, στο «Smart Cockpit» εσωτερικό του, που «υψώνει» τη σηµαία της ψηφιακής επανάστασης.

Renault

Ένας υπέροχος ψηφιακός κόσµος
Με πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της µοναδικής του αισθητικής την «αιωρούµενη» κεντρική κονσόλα, στο ταµπλό του All-new Renault CAPTUR ενσωµατώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες.

Στοιχείο-κλειδί του «Smart Cockpit» είναι η οθόνη πολυµέσων των 9,3” µε τη µεγαλύτερη επιφάνεια θέασης της κατηγορίας, που ουσιαστικά είναι ένα κανονικό τάµπλετ. Σε ψηφιακή οθόνη απεικονίζονται και οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων. Είναι έγχρωµη, µε διαστάσεις από 7” έως 10,25” και έχει τη δυνατότητα εξατοµίκευσης της απεικόνισης των πληροφοριών µε εξαιρετικά εύκολο τρόπο.

Την εµπειρία στο εσωτερικό συµπληρώνει η φιλική εργονοµία και τα υλικά κορυφαίας ποιότητας, µε µαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταµπλό, τα πάνελ, τις πόρτες και το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας. Τα 27 λίτρα αποθηκευτικών χώρων, το πορτµπαγκάζ µε συνολική χωρητικότητα 536 λίτρων και το συρόµενο πίσω κάθισµα (κατα µήκος 16 εκ.) που επιτρέπει τη διαµόρφωσή του ανάλογα µε τις ανάγκες, φέρνουν χωροταξικά το All-new Renault CAPTUR στην κορυφή της κατηγορίας.

renault

Ασφάλεια και άνεση 5 αστέρων
Τον ολοκληρωµένο χαρακτήρα του All-new Renault CAPTUR συµπληρώνουν µια σειρά από τεχνολογίες που φροντίζουν τόσο για την ασφάλεια, όσο και την άνεση των επιβατών. Την πρώτη εξασφαλίζουν αφενός η κορυφαία επίδοση πέντε αστέρων στις δοκιµές αξιολόγησης ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισµού Euro NCAP, αφετέρου η πιο πλήρης γκάµα συστηµάτων υποβοήθησης οδήγησης της κατηγορίας. Ενεργό φρενάρισµα έκτακτης ανάγκης µε αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων ακόµα και τη νύχτα, σύστηµα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα και διατήρησης της πορείας, αναγνώριση πινακίδων οδικής σήµανσης και ορίων ταχύτητας, ανήκουν όλα στον βασικό εξοπλισµό του νέου µοντέλου. Παράλληλα υπάρχει και το ενεργό cruise control που συνεργάζεται µε το σύστηµα Highway & Traffic Jam Companion, υλοποιώντας, ουσιαστικά, χαρακτηριστικά αυτόνοµης οδήγησης Επιπέδου 2 και κορυφώνοντας στο µέγιστο το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στον αυτοκινητόδροµο.

Η τεχνολογία MULTI-SENSE ανεβάζει ψηλά τον πήχη της εξατοµίκευσης, προσφέροντας τρία προγράµµατα οδήγησης (Eco, Sport, MySense), οκτώ αποχρώσεις φωτισµού της καµπίνας και τη δυνατότητα να παραµετροποιήσεις τις λειτουργίες του All-new Renault CAPTUR κατά βούληση. Επιπλέον, η πλατφόρµα πολυµέσων Renault EASY LINK είναι συµβατή µε λογισµικό Android Auto και Apple CarPlay, επιτρέποντας να είσαι πάντα δικτυωµένος και να απολαµβάνεις την αγαπηµένη σου µουσική, ακόµα και µε την ακουστική υπογραφή της BOSE.

Το All-new Renault CAPTUR καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών, από τρία χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και µπορεί να γίνει δικό σου µε τιµή που ξεκινά από τις €16.880. Και αν εκµεταλλευτείς την προσφορά λανσαρίσµατος, µπορείς να το αποκτήσεις σε έναν από τους 90 συνολικά χρωµατικούς συνδυασµούς εξατοµίκευσης, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, που ισοδυναµεί µε όφελος έως €1.000!!

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]

node/39932

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Η τέταρτη γενιά του Renault Scénic έφτασε στη χώρα μας τέσσερα χρόνια μετά από το ντεμπούτο της.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Μπορεί τα τελευταία χρόνια τα MPV να έχουν χάσει σημαντικό έδαφος στις πωλήσεις λόγω της προτίμησης του κοινού στα SUV, όμως αυτό δεν πτόησε την ελληνική αντιπροσωπεία της Renault η οποία ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του Scénic στη χώρα μας. Η τιμή του γαλλικού MPV με βαρύ όνομα στην κατηγορία των πολυμορφικών ξεκινά στην Ελλάδα από τα €28.190 στην πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Intens.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τα νέα Renault Scénic & Grand Scénic

Η πρώτη γενιά του Scénic (1996-2003) εγκαινίασε την κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών (C-MPV) ως μια πιο πρακτική έκδοση του Mégane. Η σημερινή, τέταρτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2016 με τη μορφή του πενταθέσιου Scénic και του επταθέσιου Grand Scénic που βασίζονται στην πλατφόρμα CMF C-D της συμμαχίας Renault-Nissan (όπως και τα συγγενικά Kadjar, Megane, Espace). 

Το Scénic χαρακτηρίζεται από δυναμική εμφάνιση με μυώδες αμάξωμα και τροχούς 20" (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με ελαστικά 195/55R20). Το μήκος του είναι 4.406 mm, το πλάτος 1.866 mm και το ύψος 1.653 mm. Όπως ισχύει για όλες τις γενιές του γαλλικού MPV, έμφαση δόθηκε στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία της καμπίνας, με 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό και 572 λίτρα χώρου αποσκευών. Παράλληλα έχουμε οθόνη αφής 7" στην κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το infotainment R-LINK 2. Όσον αφορά την ασφάλεια, το Scénic εξοπλίζεται με τα συστήματα Active Emergency Brake, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist και Ενημέρωσης Τήρησης Ορίων Ταχύτητας με Αναγνώριση Πινακίδων Οδικής Σήμανσης.

Renault Scenic

Το νέο Scénic έρχεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες - ένα βενζίνης και ένα diesel. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe αποδίδει 140 PS και 240 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,5" / 9,6" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 km/h ενώ η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,5-6,0 lt/100km.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 Blue dCi αποδίδει 120 PS και 300 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου EDC διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 14,2" / 12,2" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 km/h ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8-4,9 kt/100km.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα συνημμένα αρχεία.

[Πηγή: Renault]