node/38365

5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το νέο Ford Puma!

Το νέο crossover της Ford προσεγγίζει την κατηγορία με τρόπο που ταράζει τα νερά.

Το νέο Ford Puma δείχνει τον δρόμο στην πρακτικότητα, στην οικονομία και στην ενσωμάτωση κορυφαίων τεχνολογιών στην καθημερινότητα του οδηγού. Και αυτές είναι οι πέντε συνιστώσες που συνθέτουν το κορυφαίο crossover της κατηγορίας.

Το πρώτο υβριδικό της Ford
Πρεσβευτής του εξηλεκτρισμού στην γκάμα της Ford, το νέο Puma επιδίδει για διαπιστευτήριο τη νέα έκδοση του πολυβραβευμένου κινητήρα 1.0 EcoBoost, ενισχυμένη με ένα 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα για βελτίωση των επιδόσεων και μείωση της κατανάλωσης. Ο κινητήρας είναι διαθέσιμος σε έκδοση με 125 PS και 210 Nm, αλλά και στην ισχυρότερη των 155 PS και 240 Nm, με τις εκπομπές CΟ2 να ξεκινούν από τα 96 g/km -κατά NEDC).

Puma

Μικρό σε μέγεθος, μεγάλο σε χώρους
Με μήκος 4,2 m, το νέου Ford Puma ελίσσεται με μαεστρία στην πόλη και κάνει το παρκάρισμα παιχνιδάκι. Ταυτόχρονα όμως, η καμπίνα του σε εντυπωσιάζει σε την ευρυχωρία και την πρακτικότητά της, μεταφέροντας με χαρακτηριστική άνεση έως και πέντε ενήλικους επιβάτες. Και δεν τελειώσαμε! Το Puma διαθέτει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας, με χωρητικότητα 456 lt. Πρακτικότητα όμως και στο πορτμπαγκάζ σημαίνει το αδιάβροχο και εύκολα καθαριζόμενο MegaBox, ένας χώρος 80 lt με τάπα αποστράγγισης για να πλένεται με το λάστιχο και ιδανικός για να μεταφέρεις ό,τι δεν θέλεις να λερώσει τη μοκέτα.

Puma

Οδική συμπεριφορά για κάθε περίσταση
Γνήσιο crossover, το νέο Ford Puma στρίβει με τη δυναμική οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα του Μπλε Οβάλ, συνδυάζοντας την με ικανή απόσταση από το έδαφος. Μίγμα που δίνει νέα διάσταση στην πρακτικότητα της μετακίνησης, μέσα κι έξω από την άσφαλτο. Για μέγιστη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες δε, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, αλλά και Local Hazard Information: Προειδοποιεί τον οδηγό για κινδύνους ακόμα κι εάν αυτοί δεν είναι ορατοί, ανταλλάσσοντας δεδομένα με άλλα αυτοκίνητα και τα τοπικά δίκτυα.

Ψηφιακό περιβάλλον
Στο εργονομικά σχεδιασμένο ταμπλό του Ford Puma κυριαρχεί η ψηφιακή τεχνολογία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3” και εντυπωσιακά γραφικά συνδυάζεται με οθόνη αφής 8” στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με δορυφορική πλοήγηση, υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση του smartphone μέσω Bluetooth ενώ υπάρχει και ειδικός χώρος για ασύρματη φόρτιση των συσκευών και δύο θύρες USB. Επιπλέον, η έκδοση ST Line X εξοπλίζεται με το κορυφαίο ηχοσύστημα B&Ο με δέκα ηχεία.

Puma

Με οκτώ χρόνια εγγύηση
Η Ford Motor Hellas ήδη διαθέτει το νέο Ford Puma στην ελληνική αγορά στις εκδόσεις Titanium και ST-Line X. Η τιμή του κορυφαίου μικρού crossover ξεκινά από τις €20.097 και συνοδεύεται από την 8ετή εγγύηση Ford Protech. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στις εκθέσεις Ford και στο www.ford.gr.

Advertisement
node/39946
Robert Kearns 1927-2005

DRIVE Legend: Robert Kearns 1927-2005

Σε όλη τη ζωή του, ο Kearns έκανε δόγµα του να µην οδηγεί αυτοκίνητα που εξοπλίζονταν με την εφεύρεσή του: Υαλοκαθαριστήρες µε διακοπτόµενη λειτουργία. Ήταν ένας τρόπος διαµαρτυρίας για την αδικία που ένιωθε ότι είχε υποστεί από τις αυτοκινητοβιοµηχανία.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

DRIVE Legend: Robert Kearns 1927-2005

Flash of Genius: Πιθανόν να έχετε δει την ταινία του 2008, αν και δεν σηµείωσε επιτυχία στις ελληνικές αίθουσες. Η ιστορία ενός ανθρώπου που, όπως περιγράφουν τα παιδιά του, ήταν «πεισµατάρης, αποφασιστικός, ιδιαίτερος και ακλόνητος». 

Ένας άνθρωπος που δεν πτοήθηκε από το µέγεθος και την επιρροή της Ford και της Chrysler, σέρνοντάς τις στα δικαστήρια και κερδίζοντας δύο από τις πιο γνωστές υποθέσεις διπλωµάτων ευρεσιτεχνίας κατά εταιριών.

Πατέρας µιας εφεύρεσης
Ο Kearns γεννήθηκε το 1927 στο Gary της Indiana και µεγάλωσε στο προάστιο River Rouge του Detroit. Ύστερα από το γυµνάσιο κατατάχτηκε στον Στρατό των ΗΠΑ και κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσµίου Πολέµου ήταν µέλος του Γραφείου Στρατηγικών Υπηρεσιών, το οποίο αργότερα έγινε η CIA. Ύστερα από τον πόλεµο, απέκτησε πτυχίο µηχανικού από το Πανεπιστήµιο του Detroit και το Πανεπιστήµιο της Πολιτείας του Wayne, ενώ υπηρετούσε στους Έφεδρους Πεζοναύτες. Αργότερα εργάστηκε για την Burroughs Corp. επίσης στο Detroit.

Η ιδέα για τους καθαριστήρες µε διακοπτόµενη λειτουργία του καρφώθηκε στη δεκαετία του ’50, όταν ένας φελλός σαµπάνιας χτύπησε και τραυµάτισε το αριστερό µάτι του στον µήνα του µέλιτος. Ένα ατύχηµα που ταλαιπωρούσε τον Kearns όταν οδηγούσε το αυτοκίνητό του υπό ελαφρά βροχή λόγω της συνεχούς κίνησης των µάκτρων, επιδεινώνοντας την όρασή του. «Γιατί να µην εξελίξουµε υαλοκαθαριστήρες που θα “βλεφαρίζουν”, καθαρίζοντας διακοπτόµενα το παρµπρίζ;», σκέφτηκε.

Μέχρι το 1962, η εφεύρεση της διακοπτόµενης λειτουργίας του είχε γίνει πάθος και ο Kearns εργαζόταν µέχρι το ξηµέρωµα στο υπόγειο εργαστήριό του, στο σπίτι του στο Detroit. Και τελικά τοποθέτησε την εφεύρεσή του στο οικογενειακό κονβέρτιµπλ Ford Galaxie 500. To 1967, κατέθεσε την πατέντα και πήρε δίπλωµα ευρεσιτεχνίας, ενώ ενθαρρυνόταν τόσο από τη σύζυγό του Phyllis όσο και από έναν φίλο του, προµηθευτή της Ford, να προσπαθήσει να πουλήσει την ιδέα του στο Μπλε Οβάλ.

Καθώς λοιπόν ήταν καθηγητής στο Wayne State, ο Kearns είχε µια ευκαιρία να δείξει στους µηχανικούς της Ford πώς δουλεύουν αυτοί οι καθαριστήρες. «Τον κάλεσαν ως σύµβουλο», είχε πει η Phyllis κάποια στιγµή. «Ήταν πολύ ιδεαλιστής. Νόµιζε ότι θα ήταν σπουδαίο αν µπορούσε να προµηθεύσει µε καθαριστήρες τη Ford. Νόµιζε ότι ήταν η µεγάλη αµερικανική εταιρεία και τους εµπιστευόταν. Ήταν πολύ αφελής». Η Ford δήλωσε ότι ενδιαφέρεται. «Δείξε µας πώς λειτουργούν και θα τους αγοράσουµε. Αλλά δεν αγόρασαν την εφεύρεση», είχε εξιστορήσει ο γιος του Kearns, Dennis.

Ο ίδιος δήλωσε ότι ο πατέρας του δεν πληρώθηκε για το συµβουλευτικό έργο για τους υαλοκαθαριστήρες. «Έκανε κάποια συµβουλευτική εργασία για τη Ford και αργότερα πληρώθηκε γι’ αυτό, αλλά δεν είχε καµία σχέση µε τους υαλοκαθαριστήρες».

Το 1969, υαλοκαθαριστήρες με διακοπτόμενη λειτουργία εµφανίστηκαν για πρώτη φορά σε μοντέλο της Ford. «Θυµάµαι τις κραυγές και τις φωνές του όταν το ανακάλυψε», εξιστορούσε η Phyllis.

Robert Kearns 1927-2005
Ο πραγµατικός φόβος για τις Ford και Chrysler ήταν ότι ο Kearns δεν ήθελε χρήµατα, αλλά δικαιοσύνη...


Στα δικαστήρια
Το 1976, υαλοκαθαριστήρες που χρησιµοποιούσαν έναν µηχανισµό παρόµοιο µε του Kearns εµφανίστηκαν σε µια Mercedes-Benz. Αυτή η ανακάλυψη και άλλες πιέσεις τον οδήγησαν σε ψυχολογική κατάρρευση. «Τράβηξε τον υαλοκαθαριστήρα µιας Mercedes-Benz και τον έσπασε», είπε ο Dennis.

Ο Kearns εξαφανίστηκε για µέρες. Βρέθηκε σε ένα σταθµό λεωφορείων στο Tennessee, όπου η Phyllis, ο Dennis και ο άλλος γιος του, ο Pat, τον µάζεψαν. «Τα κόκκινα µαλλιά του είχαν ασπρίσει σε λίγες µέρες… Ποτέ δεν ξαναέγινε όπως παλιά». 

Ο Kearns κατέληξε σε ψυχιατρικό νοσοκοµείο του Maryland, για αρκετό καιρό πριν επιστρέψει σπίτι του. Το 1978, ανέθεσε την υπόθεση σε µια µικρή νοµική φίρµα των προαστείων του Detroit, τη Harness, Dickey & Pierce, για να τον εκπροσωπήσει στο δικαστήριο στη δίωξη κατά της Ford.

Ύστερα από 12 χρόνια νοµικής διαµάχης, τα δικαστήρια επιδίκασαν στον Kearns $5,16 εκατ. δολάρια, ψήγµα των 300 εκατοµµυρίων που ζητούσε µε την αγωγή του. Έτσι εφεσίβαλε την πρωτόδικη απόφαση, ανεβάζοντας την αποζημίωση το φθινόπωρο του 1990 στα $10,2 εκατ.

Επί σειρά ετών, ο Kearns κατέθετε αγωγές κατά 26 αυτοκινητοβιοµηχανιών, περιλαµβανοµένης της General Motors, Γερµανών και Ιαπώνων κατασκευαστών. Μέσα από αυτό τον ένδικο «πολυβολισµό», το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ του επιδίκασε ακόµα $20 εκατ. για την αγωγή κατά της Chrysler. «Τα µισά και παραπάνω από αυτά πήγαν προς πληρωµή των δικηγόρων και των νοµικών αµοιβών», δήλωσε ο Dennis Kearns. Οι αγωγές κατά της Ford και Chrysler ήταν οι µόνες που τελικά κέρδισε ο Robert Kearns.

Η εµµονή του Kearns µε την υπόθεση αυτή και οι ατέρµονες δικαστικές διαµάχες είχαν σηµαντική επίπτωση στην οικογενειακή και εργασιακή ζωή του. Η ανέχεια δεν τον εµπόδιζε να απορρίπτει σηµαντικές επαγγελµατικές προτάσεις, ενώ ήταν διαρκώς απών για τη σύζυγό του (µε την οποία χώρισε το 1981) και τα έξι παιδιά του. Παρόλα τα εκατοµµύρια που κέρδισε τελικά, η ζωή του ήταν απλή και µετρηµένη. 

Ο Kearns που πάλευε µε τη νόσο του Alzheimer, πέθανε από καρκίνο του εγκεφάλου το 2005 σε ηλικία 77 ετών. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του οδηγούσε ένα παλιό Ford pick-up του ’78 κι ένα ακόµα παλιότερο Chrysler New Yorker του ’65, που κανένα από τα δυο τους δεν είχε διακοπτόµενη λειτουργία καθαριστήρων...

node/39924

Ford Kuga: Τώρα με έκπτωση €955 

Κάντε ένα test drive και κερδίστε χάρη στο πρόγραμμα Test Drive Bonus. 

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ford Kuga: Τώρα με έκπτωση €955 

Το νέο Ford Kuga είναι τώρα φθηνότερο χάρη στο νέο προωθητικό πρόγραμμα Test Drive Bonus που παρουσιάζει η Ford Motor Ελλάς. Εσείς δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τον Επίσημο Έμπορο Ford της προτίμησής σας, να οδηγήσετε το νέο Kuga και να ανακαλύψετε τα premium χαρακτηριστικά, τους κορυφαίους χώρους και τις τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας που προσφέρει, αλλά και να κερδίσετε επιπλέον όφελος που φτάνει έως και τα €955.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΟΥ DRIVE ΓΙΑ ΤΟ FORD KUGA

Συνεχίζοντας να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο που συνοδεύει την αγορά κάθε Kuga, η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect έρχεται να αποδείξει έμπρακτα την κορυφαία αξιοπιστία του νέου SUV της Ford και συγχρόνως την εμπιστοσύνη της ελληνικής αντιπροσωπείας στο νέο της μοντέλο, προσδίδοντας έτσι ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να απολαύσουν χωρίς έννοιες και για πολλά χρόνια ένα απόλυτα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο.

Το προνόμια δεν σταματούν εδώ, καθώς τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα FordFinance έρχονται να διασφαλίσουν την αγορά του νέου Kuga με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους, όπως το σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1%, η ελάχιστη προκαταβολή 40% και η διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 60 μήνες.

Παράδειγμα Χρηματοδότησης

Μοντέλο: Kuga Trend 1.5L 150PS M6

Ανώτατη Λιανική Τιμής Πώλησης: €25.387

Προκαταβολή 40%: €10.200

Ποσό χρηματοδότησης: €15.187

Αριθμός δόσεων: 60

Επιτόκιο 1% (πλέον εισφοράς 0,60% του Ν. 128/1975)

Έξοδα: €280

ΣΕΠΠΕ: 2,4%

Μηνιαία δόση: €263,54

[Πηγή: Ford]