node/39641

5 λόγοι για να κάνεις δικό σου το νέο Renault Clio

Το νέο Renault CLIO δεν είναι τυχαία το No1 σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη. Παρουσιάζουμε τους 5 βασικούς λόγους που το κάνουν να υπερέχει

Το νέο Renault CLIO 5ης γενιάς, είναι πιο ολοκληρωµένο από ποτέ, εξελίσσοντας το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό µοτίβο που το ανέδειξε και διατηρώντας τον απαράµιλλό οδηγικό χαρακτήρα που κάνει κάθε Renault να ξεχωρίζει. Παράλληλα, φέρνει επανάσταση στους τοµείς της ποιότητας, της τεχνολογίας, της άνεσης και της ασφάλειας.

Renault Clio

1.Signature σχεδίαση
Η εικόνα του νέου Renault CLIO είναι µοντέρνα και αιχµηρή, αναδεικνύοντας τον δυναµικό του χαρακτήρα. Η προσοχή στη λεπτοµέρεια σχεδίασης τονίζει τον εκλεπτυσµένο χαρακτήρα του γαλλικού best seller, ενώ οι έντονα ανάγλυφες επιφάνειες, τα full LED, “C” shaped φωτιστικά και οι κρυφές πίσω χειρολαβές, το κάνουν να ξεχωρίζει.

Renault Clio

2. «Smart» cockpit
Με προσεκτικά διαλεγµένα υλικά, οδηγοκεντρική σχεδίαση και κορυφαίο χώρο αποσκευών (391 lt), το εσωτερικό του νέου CLIO είναι υποδειγµατικό. Οι  επιλογές εξοπλισµού και οι δυνατότητες εξατοµίκευσης είναι απεριόριστες, συµβάλλοντας στη µοναδική, high tech αίσθηση που αποκοµίζουν οδηγός και επιβάτες. Ο full ψηφιακός πίνακας οργάνων (έως 10,25”) και η έγχρωµη οθόνη αφής, µε σχεδίαση τύπου tablet, για το infotainment (έως 9,3”), προσφέρουν τη µεγαλύτερη επιφάνεια θέασης πληροφοριών στην κατηγορία. 

Μάθε τα πάντα για το νέο Renault CLIO 5ης γενιάς

Renault Clio

3. Πλήρης και σύγχρονη γκάµα κινητήρων
Η γκάµα κινητήρων του νέου CLIO εξασφαλίζει υψηλή απόδοση και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Η απόδοση των κινητήρων βενζίνης (1.0 & 1.3 TCe) φτάνει τους 130 ίππους, ενώ o κινητήρας diesel (1.5 Blue dCi) αποδίδει µέχρι και 115 ίππους. Άλλωστε, το νέο CLIO είναι το µόνο µοντέλο της κατηγορίας µε εργοστασιακό σύστηµα κίνησης διπλού καυσίµου (βενζίνης / LPG), για ασυναγώνιστη αυτονοµία και µέγιστη οικονοµία. Μέσα στη χρονιά, θα παρουσιαστεί και η full υβριδική έκδοση E-TECH των 140 ίππων. 

Renault Clio

4. Νέα πλατφόρµα - εξελιγµένη δοµή
Η νέα, σπονδυλωτή πλατφόρµα CMF-B, στην οποία βασίζεται το νέο CLIO, συνδυάζει το χαµηλό βάρος µε την κορυφαία στιβαρότητα. Από την άλλη, η ρύθµιση της ανάρτησης και η απόκριση από το σύστηµα διεύθυνσης εξασφαλίζουν άνεση µε κορυφαίο κράτηµα, βάζοντας τον οδηγό στον επίκεντρο κάθε διαδροµής, εντός και εκτός αστικού ιστού.

Renault Clio

5. Best in Class ασφάλεια
Το νέο Renault CLIO συνεχίζει την παράδοση της γαλλικής εταιρείας στον τοµέα της ασφάλειας, ως το 22ο µοντέλο της µε διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισµό Euro NCAP, αλλά και ως το Best in Class µοντέλο της κατηγορίας, σε βαθµολογία αξιολόγησης της ασφάλειας ενήλικων επιβατών, παιδιών, πεζών και αποτελεσµατικότητας των συστηµάτων ασφαλείας. Η επιτυχία αυτή του νέου CLIO βασίζεται στη στιβαρή κατασκευή του, καθώς και στην πληθώρα συστηµάτων υποβοήθησης της οδήγησης που είναι διαθέσιµα στο βασικό εξοπλισµό όλων των εκδόσεών του.

node/39932

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Η τέταρτη γενιά του Renault Scénic έφτασε στη χώρα μας τέσσερα χρόνια μετά από το ντεμπούτο της.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Μπορεί τα τελευταία χρόνια τα MPV να έχουν χάσει σημαντικό έδαφος στις πωλήσεις λόγω της προτίμησης του κοινού στα SUV, όμως αυτό δεν πτόησε την ελληνική αντιπροσωπεία της Renault η οποία ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του Scénic στη χώρα μας. Η τιμή του γαλλικού MPV με βαρύ όνομα στην κατηγορία των πολυμορφικών ξεκινά στην Ελλάδα από τα €28.190 στην πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Intens.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τα νέα Renault Scénic & Grand Scénic

Η πρώτη γενιά του Scénic (1996-2003) εγκαινίασε την κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών (C-MPV) ως μια πιο πρακτική έκδοση του Mégane. Η σημερινή, τέταρτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2016 με τη μορφή του πενταθέσιου Scénic και του επταθέσιου Grand Scénic που βασίζονται στην πλατφόρμα CMF C-D της συμμαχίας Renault-Nissan (όπως και τα συγγενικά Kadjar, Megane, Espace). 

Το Scénic χαρακτηρίζεται από δυναμική εμφάνιση με μυώδες αμάξωμα και τροχούς 20" (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με ελαστικά 195/55R20). Το μήκος του είναι 4.406 mm, το πλάτος 1.866 mm και το ύψος 1.653 mm. Όπως ισχύει για όλες τις γενιές του γαλλικού MPV, έμφαση δόθηκε στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία της καμπίνας, με 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό και 572 λίτρα χώρου αποσκευών. Παράλληλα έχουμε οθόνη αφής 7" στην κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το infotainment R-LINK 2. Όσον αφορά την ασφάλεια, το Scénic εξοπλίζεται με τα συστήματα Active Emergency Brake, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist και Ενημέρωσης Τήρησης Ορίων Ταχύτητας με Αναγνώριση Πινακίδων Οδικής Σήμανσης.

Renault Scenic

Το νέο Scénic έρχεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες - ένα βενζίνης και ένα diesel. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe αποδίδει 140 PS και 240 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,5" / 9,6" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 km/h ενώ η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,5-6,0 lt/100km.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 Blue dCi αποδίδει 120 PS και 300 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου EDC διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 14,2" / 12,2" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 km/h ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8-4,9 kt/100km.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα συνημμένα αρχεία.

[Πηγή: Renault]

node/39851

Η Renault εξασφαλίζει το μέλλον της Alpine

Νέος επικεφαλής της γαλλικής φίρμας σπορ μοντέλων ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος Renault Sport Racing.

Σάββατο, 05 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η Renault εξασφαλίζει το μέλλον της Alpine

Η Renault επιβεβαίωσε πως έχει συμπεριλάβει την Alpine σε περίοπτη θέση στο νέο στρατηγικό της πλάνο, εξασφαλίζοντας ουσιαστικά το μέλλον της μετά από τις φήμες για κατάργησή λόγω του επερχόμενου κλεισίματος του εργοστασίου στη Dieppe όπου παράγεται η Alpine A110 και του γενικότερου τριετούς προγράμματος περικοπών της γαλλικής φίρμας.

Πιο συγκεκριμένα, το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες - την Renault, την Dacia, την Alpine και μια νέα εταιρεία New Mobility.

Όπως δήλωσε ο CEO της Renault, Luca de Meo: «Η εταιρεία χρειάζεται να αλλάξει το παιχνίδι της και να κινηθεί από την αναζήτηση όγκου πωλήσεων σε αναζήτηση αξίας και κερδοφορίας. Η οργάνωση γύρω από τέσσερις ισχυρές φίρμες με κοινή εκμετάλευση πόρων θα μπορούσε να κάνει εφικτό το να δουλεύουμε με πιο απλό τρόπο, περισσότερο προσανατολισμένοι στις αγορές και τους πελάτες μας, με ομαδικό πνεύμα, αναζητώντας το καλύτερο εφικτό αποτέλεσμα».

Υπεύθυνος για την Renault είναι ο ίδιος ο Luca de Meo (πρώην CEO της SEAT). Αντίστοιχα, επικεφαλής της Dacia είναι ο Denis le Vot (υπεύθυνος πωλήσεων και marketing στην Renault) και στο τιμόνι του New Mobility θα βρεθεί η Clotilde Delbos (αναπληρώτρια CEO και CFO της Renault).

Η μεγάλη είδηση όμως είναι ο νέος υπεύθυνος της Alpine που δεν είναι άλλος από τον Cyril Abiteboul, τον άνθρωπο που ηγείται του αγωνιστικού τμήματος Renault Sport Racing και αποτέλεσε πρόσωπο-κλειδί για την επιστροφή της Renault στη Formula 1. Αυτή η εξέλιξη έχει πυροδοτήσει φήμες πως τα μονοθέσια της Renault μπορεί από του χρόνου να ντυθούν στα χρώματα της Alpine.

Περισσότερες πληροφορίες για τη νέα εποχή της Alpine αναμένεται να μάθουμε αργότερα μέσα στο 2020, αν και όπως έχουμε γράψει τους προηγούμενους μήνες είναι πολύ πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα σπορ μοντέλων.

[Πηγή: Autocar]