ADAC Ράλι Γερμανίας: Ο Tanak προηγείται στο τέλος της πρώτης ημέρας

Πολύ κοντά πίσω από τον Εσθονό ο Neuville - Τρίτος αλλά με μεγάλη διαφορά ο Ogier

Μάχη για δύο αποδείχθηκε η πρώτη ημέρα του Ράλι Γερμανίας με τον Tanak να τελειώνει την πρώτη ημέρα στην κορυφή της προσωρινής γενικής κατάταξης με διαφορά μόλις 2,8’’ από τον δεύτερο Neuville. Oι δυο τους έδωσαν στη διάρκεια της ημέρας σκληρή μάχη και άφησαν πίσω τους αντιπάλους τους όντας ουσιαστικά σε δικό τους αγώνα. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο τρίτος της κατάταξης Ogier  βρίσκεται στα 22,1’’ από την κορυφή και νοιώθει την ανάσα ων δύο Toyota με τον Μeeke να τον ακολουθεί στα 3,5’’ και  τον Latvlala να είναι στα 2,2’’ πίσω από τον ομόσταυλό του. 

Ο Tanak έδειξε με το καλημέρα τις προθέσεις του βάζοντας ένα δικό του ρυθμό στον αγώνα, ρυθμό που μόνο ο Neuville μπόρεσε να ακολουθήσει. Αμφότεροι άλλαξαν ρυθμίσεις μέσα στην ημέρα και ειδικά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα με αποτέλεσμα η μάχη τους να είναι στο δευτερόλεπτο. Αντίθετα o Ogier παραπονιόταν ότι το C3 δεν είναι στημένο σωστά και δυσκολευόταν ακόμη και να στρίψει όπως χαρακτηριστικά δήλωνε, με τον Γάλλο να κάνει και μερικά ανώδυνα ευτυχώς λάθη στην προσπάθειά του να πιάσει τους πρώτους. 

Πίσω από τον Ogier σε απόσταση αναπνοής οι Meeke και Latvala ακολουθούν και απειλούν τον παγκόσμιο πρωτθλητή με τον Βρετανό να οδηγεί γρήγορα αλλά προσεκτικά προσπαθώντας να αποφύγει τα καταστροφικά λάθη που τον χαρακτηρίζουν. Και οι τρεις είναι στη μάχη του βάθρου για το τρίτο σκαλί και βέβαια όλα είναι ανοικτά. Πίσω τους ο Mikkelsen που προσπαθεί να προσαρμοστεί -όπςω είπε - στον ρυθμό του αγώνα την ώρα που το άλλο Hyundai με τον Sordo βρίσκεται στην 9η θέση έχοντας χάσει ένα ολόκληρο λεπτό στην τελευταία ειδική της ημέρας. 

Στην M-Sport δεν ξεκίνησαν καλά, με τον Suninen να μένει από υδραυλικά στην πρώτη κιόλας ειδική και όλο το βάρος να πέφτει στον Greensmith, ο οποίος κινήθηκε αξιοπρεπρεπώς αλλά σε καμία περίπτωση μέσα στη μάχη των πρώτων. Ωστόσο βρέθηκε στην 8η θέση της προσωρινής κατάταξης εμπρός από τον Sordo. 

H σημερινή ημέρα είναι η πιο καθοριστική του αγώνα με το μενού να περιλαμβάνει 160 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών και βέβαια δύο περάσματα από την περίφημη ειδική Panzerplatte που εν πολλοίς μπορεί να καθορίσει και το τελικό αποτέλεσμα. 

TAGS