ADAC Ράλι Γερμανίας: Ο πιο ιδιαίτερος ασφάλτινος αγώνας του θεσμού 

ADAC Ράλι Γερμανίας: Ο πιο ιδιαίτερος ασφάλτινος αγώνας του θεσμού 

Στενοί δρόμοι, ιδιαίτερες συνθήκες οδοστρώματος και η βροχή θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα. 

Με πέντε αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος το WRC μεταφέρεται από τις χωμάτινες διαδρομές της Φινλανδίας στις ασφάλτινες (και όχι μόνο) διαδρομές της Γερμανίας. 

Στενοί δρόμοι, με διαφορετικό οδόστρωμα, με άσφαλτο αλλά και τσιμεντένια κομμάτια με διαφορετική πρόσφυση, χώμα σε πολλά σημεία από τις “μπούκες” των αυτοκινήτων και βέβαια τη βρόχη που παραδοσιακά κάνει την εμφάνισή της στην περιοχή, συνθέτουν την εικόνα του πιο δύσκολου ίσως χωμάτινου αγώνα της χρονιάς. Η επιλογή ελαστικών είναι παραπάνω από καθοριστική καθώς και το στήσιμο του αυτοκινήτου που πολλές φορές χρειάζεται να αλλάξει αρκετές φορές μέσα στην ίδια μέρα αποτελούν καθοριστικό παράγοντα. 

Τέλος στη Γερμανία και σε αντίθεση με άλλους αγώνες όσοι ξεκινούν πρώτοι έχουν σημεντικό πλεονέκτημα αφού θα βρίσκουν το δρόμο καθαρό και θα είναι αυτοί που θα βγάζουν με τις “μπούκες” τα χώματα στο δρομο για τους επόμενους. 

Το κέντρο του αγώνα βρίσκεται κοντά στα σύνορα με το Bέλγιο στην πόλη Trier και το σέρβις παρκ βρίσκεται στη λίμνη Bostal όπου και θα δωθεί φέτος η πανηγυρική εκκίνηση. Η πρωτη ημέρα είναι ίδια με πέρυσι, όμως αλλαγές θα έχουμε και το Σάββατο και την Κυριακή, ενω η φημισμένη ειδική Panzerplatte θα διεξαχθεί με ανάποδη φορά. 

Από πλευράς ομάδων η Hyundai κατεβαίνει στην εκκίνηση με τους Neuville, Mikkelsen και Sordo με τον Βέλγο να θέλει οπωσδήποτε τη νίκη αν θέλει να διατηρήσει ελπίδες για τίτλο. Οι υπόλοιποι δύο βρίσκονται σε εξαιρετικά καλή φόρμα και ειδικά ο Mikkelsen έχει σημειώσει και καλά αποτελέσματα στον συγκεκριμένο αγώνα. 

Η Toyota θα παρατάξει τους Tanak, Latvala και Meeke με τον Εσθονό να σημαδεύει τη νίκη και τους άλλους δύο την αποφυγή λαθών και κακοτυχιών που τους έριξαν πίσω Ο Latvala πήγε πολύ καλά στη Φινλανδία αλλά ο Meeke πρέπει να ξεχάσει τον προηγούμενο αγώνα και να κάνει μια καλή εμφάνιση στη Γερμανία, και ως εκ τούτου θα είναι αυτός με το μεγαλύτερο άγχος.

Η Citroen κατεβαίνει στη μάχη με τους Ogier και Lappi. Ο Γάλλος έχει κερδίσει 3 φορές στη Γερμανία και είναι ένας από τους υποψήφιους για το πιο ψηλό σκαλί του βάθρου ενώ ο ομόσταυλός του πέρυσι είχε ανέβει στο βάθρο κάτι που σημαίνει ότι έχει πολύ καλές προοπτικές για τον συγκεκριμένο αγώνα. 

Στη Ford τέλος καλούνται να διαχειριστούν την απουσία του Elfyn Evans, του οποίου ο τραυματισμός στην μέση αποδείχθηκε πιο σοβαρός από ότι αρχικά νόμιζαν. Έτσι τα δύο Fiesta θα οδηγήσουν οι Suninen και Greensmith. Το αυτοκίνητο έχει εμφανιστεί άκρως ανταγωνιστικό στην άσφαλτο και απομένει να δούμε τις επιδόσεις των δύο οδηγών. 

Τέλος, για τους λάτρεις των στατιστικών να πούμε πως ο αγώνες έχει 19 ειδικές συνολικού μήκους 344,05 km με τον Loeb να είναι ο πολυνίκης (9 νίκες), τον Ogier να μετρά τρεις και τον Tanak δύο. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube