node/36284

ADAC Ράλι Γερμανίας: Ο πιο ιδιαίτερος ασφάλτινος αγώνας του θεσμού 

Στενοί δρόμοι, ιδιαίτερες συνθήκες οδοστρώματος και η βροχή θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα. 

Με πέντε αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος το WRC μεταφέρεται από τις χωμάτινες διαδρομές της Φινλανδίας στις ασφάλτινες (και όχι μόνο) διαδρομές της Γερμανίας. 

Στενοί δρόμοι, με διαφορετικό οδόστρωμα, με άσφαλτο αλλά και τσιμεντένια κομμάτια με διαφορετική πρόσφυση, χώμα σε πολλά σημεία από τις “μπούκες” των αυτοκινήτων και βέβαια τη βρόχη που παραδοσιακά κάνει την εμφάνισή της στην περιοχή, συνθέτουν την εικόνα του πιο δύσκολου ίσως χωμάτινου αγώνα της χρονιάς. Η επιλογή ελαστικών είναι παραπάνω από καθοριστική καθώς και το στήσιμο του αυτοκινήτου που πολλές φορές χρειάζεται να αλλάξει αρκετές φορές μέσα στην ίδια μέρα αποτελούν καθοριστικό παράγοντα. 

Τέλος στη Γερμανία και σε αντίθεση με άλλους αγώνες όσοι ξεκινούν πρώτοι έχουν σημεντικό πλεονέκτημα αφού θα βρίσκουν το δρόμο καθαρό και θα είναι αυτοί που θα βγάζουν με τις “μπούκες” τα χώματα στο δρομο για τους επόμενους. 

Το κέντρο του αγώνα βρίσκεται κοντά στα σύνορα με το Bέλγιο στην πόλη Trier και το σέρβις παρκ βρίσκεται στη λίμνη Bostal όπου και θα δωθεί φέτος η πανηγυρική εκκίνηση. Η πρωτη ημέρα είναι ίδια με πέρυσι, όμως αλλαγές θα έχουμε και το Σάββατο και την Κυριακή, ενω η φημισμένη ειδική Panzerplatte θα διεξαχθεί με ανάποδη φορά. 

Από πλευράς ομάδων η Hyundai κατεβαίνει στην εκκίνηση με τους Neuville, Mikkelsen και Sordo με τον Βέλγο να θέλει οπωσδήποτε τη νίκη αν θέλει να διατηρήσει ελπίδες για τίτλο. Οι υπόλοιποι δύο βρίσκονται σε εξαιρετικά καλή φόρμα και ειδικά ο Mikkelsen έχει σημειώσει και καλά αποτελέσματα στον συγκεκριμένο αγώνα. 

Η Toyota θα παρατάξει τους Tanak, Latvala και Meeke με τον Εσθονό να σημαδεύει τη νίκη και τους άλλους δύο την αποφυγή λαθών και κακοτυχιών που τους έριξαν πίσω Ο Latvala πήγε πολύ καλά στη Φινλανδία αλλά ο Meeke πρέπει να ξεχάσει τον προηγούμενο αγώνα και να κάνει μια καλή εμφάνιση στη Γερμανία, και ως εκ τούτου θα είναι αυτός με το μεγαλύτερο άγχος.

Η Citroen κατεβαίνει στη μάχη με τους Ogier και Lappi. Ο Γάλλος έχει κερδίσει 3 φορές στη Γερμανία και είναι ένας από τους υποψήφιους για το πιο ψηλό σκαλί του βάθρου ενώ ο ομόσταυλός του πέρυσι είχε ανέβει στο βάθρο κάτι που σημαίνει ότι έχει πολύ καλές προοπτικές για τον συγκεκριμένο αγώνα. 

Στη Ford τέλος καλούνται να διαχειριστούν την απουσία του Elfyn Evans, του οποίου ο τραυματισμός στην μέση αποδείχθηκε πιο σοβαρός από ότι αρχικά νόμιζαν. Έτσι τα δύο Fiesta θα οδηγήσουν οι Suninen και Greensmith. Το αυτοκίνητο έχει εμφανιστεί άκρως ανταγωνιστικό στην άσφαλτο και απομένει να δούμε τις επιδόσεις των δύο οδηγών. 

Τέλος, για τους λάτρεις των στατιστικών να πούμε πως ο αγώνες έχει 19 ειδικές συνολικού μήκους 344,05 km με τον Loeb να είναι ο πολυνίκης (9 νίκες), τον Ogier να μετρά τρεις και τον Tanak δύο. 

TAGS
node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]