node/36303

ADAC Ράλι Γερμανίας: Αδιαφιλονίκητος νικητής ο Tanak - Η Τoyota έκανε το “1-2-3”

Ο Εσθονός επιβεβαίωσε την κλάση του βάζοντας πλώρη για το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Κάποιος να τον σταματήσει! Ο λόγος για τον Tanak που και στη Γερμανία πήρε μια εμφαντική νίκη αφού ουδείς από τους διώκτες του μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του στις τρεις μέρες ενός από τους πιο ιδιαίτερους ασφάλτινους αγώνες του θεσμού. Την ίδια στιγμή η Toyota έκανε το “1-2-3” με τους Meeke και Latvala να συμπληρώνουν το βάθρο, με τον Makinen να πανηγυρίζει δίκαια σαν τρελός. 

Ο Εσθονός από την πρώτη ημέρα τέθηκε επικεφαλής του αγώνα και παρά το γεγονός ότι πιέστηκε από τον Neuville διατήρησε και τη ψυχραιμία και την ταχύτητά του και όταν χθες ο Βέλγος εξαιτίας ενός σκασμένου ελαστικού εγκατέλειψε τη μάχη για την πρωτιά, ο Tanak ήλεγξε το παιχνίδι και κατάφερε να σημειώσει την τρίτη συνεχόμενη φετινή του νίκη και την πέμπτη συνολικά μάσα στη χρονιά και έτσι μπήκε επικεφαλής του πρωταθλήματος με διαφορά 22 βαθμών από τον δεύτερο Neuville. Από την άλλη η Toyota με το τριπλό βάθρο είναι πλέον δεύτερη στους κατασκευαστές με μόλις 8 βαθμούς από την Hyundai. Eξαιρετική η εμφάνιση του Meeke που πέτυχε το πρώτο του βάθρο με την ομάδα του Makinen και εξίσου καλή αυτή του Latvala που κατετάγη τρίτος, παρά το γεγονός ότι πιέστηκε σήμερα από έναν πολύ γρήγορο και σταθερό Sordo. 

O Neuville έφυγε από τη Γερμανία με τους βαθμούς της power stage και αυτούς της 5ης θέσης και τώρα πλέον πρέπει στους εναπομείναντες αγώνες, αν θέλει να χτυπήσει τίτλο να διικδικεί νίκες, την ώρα που ο Tanak σημαδεύει καλά πλασσαρισματα στην τελική κατάταξη. Αντίθετα ο Mikkelsen σήμερα δεν ήταν ανταγωνιστικός και έχασε μια θέση από τον Lappi,  αλλά κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Ogier. 

Στη Citroen πρέπει γρήγορα να βρουν το “αντίδοτο” καθώς τα αποτελέσματά τους δεν είναι και τα καλύτερα κάτι που παραδέχτηκε και Pierre Boudar που εμφανίστηκε απολογούμενος προς τους οδηγούς του. 

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Gus Greensmith και Takamoto Katsuta με το Ford Fiesta WRC και το Toyota Yaris WRC, αντίστοιχα. 

Επόμενος αγώνας το ράλι Τουρκίας στις 12-15 Σεπτεμβρίου, σε σκληρές χωμάτινες επιφάνειες. 

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.