node/37389

4ος Αγώνας Ταχύτητας στις 7-8 Δεκεμβρίου

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Δεκεμβρίου το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα φιλοξενήσει τον τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019.

Η φετινή αγωνιστική χρονιά θα κλείσει με τον 4ο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 και το Hellenic Time Trial Challenge 2019 στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, το Σαββατοκύριακο 7-8 Δεκεμβρίου.

Ο έντονος συναγωνισμός είναι εγγυημένος, αφού η τελική κατάταξη στις περισσότερες από τις κατηγορίες του αναγεννημένου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 θα καθοριστεί από όσα θα συμβούν σε αυτή την τελευταία συνάντηση του θεσμού, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Εκεί θα δώσουν το «παρών» τα θηρία της Formula Saloon, τα πολλά και διαφορετικά αγωνιστικά των Ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα Skoda Fabia του πολύ ανταγωνιστικού ΣΟΑΑ Ενιαίου και τα πολύ εντυπωσιακά Ιστορικά. Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένονται και οι κόντρες για τις κατηγορίες Stock, Sport και Extreme του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 2019.

Ο αγώνας αυτός είναι ο τελευταίος για τη Super Season 2018-2019 και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας, με τους νικητές να κερδίζουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα του 2020 –κάτι που ισχύει τόσο για τους οδηγούς του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, όσο και για εκείνους του HTTC. Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ.

Η δήλωση συμμετοχής πρέπει να κατατεθεί μέχρι την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου και γίνεται αποκλειστικά μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων της ΟΜΑΕ, στο http://www.e-omae-epa.gr/, τόσο για τους αγώνες ταχύτητας όσο και για το HTTC. Μαζί με το παρόν δελτίο τύπου επισυνάπτονται οι Συμπληρωματικοί Κανονισμοί για τους δύο θεσμούς. Για διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής και για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τη λέσχη.

Πριν από το Σαββατοκύριακο του αγώνα, την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί στην πίστα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος, ο οποίος είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα. Οι ομάδες θα μπορούν από την Παρασκευή να διαμορφώσουν το χώρο τους στα pits και να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους να διανυκτερεύσουν στην πίστα.

Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί με την υποστήριξη των εταιριών Skag, Puma, Under Armour, Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Παράλληλα, το ξενοδοχείο IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου θα προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να μείνουν σε απόσταση 20 km από την πίστα, στο Αλεποχώρι, στην προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο. Με κάθε κράτηση προσφέρεται και μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση για την Παρασκευή. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

Η αντίστροφη μέτρηση για το απολαυστικό Σαββατοκύριακο που θα κλείσει την αγωνιστική χρονιά, έχει αρχίσει!

4 PPT Race 2019 Banner

Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.