node/37456

4ος Αγώνας Ταχύτητας: Στην πίστα 102 οδηγοί!

Τριψήφιος αριθμός οδηγών θα δώσει το «παρών» στο φινάλε του Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του HTTC, το ερχόμενο ΣΚ.

Στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα βρεθούν ξανά όλα τα αγωνιστικά supercars της Formula Saloon, για πρώτη φορά μετά από τον 1ο αγώνα του Πρωταθλήματος, τον περασμένο Μάρτιο. Δίπλα στον «Samino», που πρωταγωνιστεί με μια Lamborghini Huracan Super Trofeo σε κάθε αγώνα του θεσμού, θα βρεθεί και πάλι ο Π. Σολδάτος με τη δική του, πρόσφατα αναβαθμισμένη Huracan. Μαζί τους και ο Π. Ηλιόπουλος, με την Ferrari 458 Challenge που κοσμεί τις ελληνικές Αναβάσεις, αλλά και ο «Korny» με μια Porsche 911 GT3 Cup, θα φέρουν την ατμόσφαιρα ενός αγώνα GT στα Μέγαρα.

Η πολυπληθέστερη κατηγορία αυτού του Σαββατοκύριακου πάντως θα είναι η Ομάδα Ν, με 19 συμμετοχές. Ο έντονος και υγιής συναγωνισμός των προηγούμενων αγώνων στην κλάση Ν2 προσέλκυσε κι άλλους οδηγούς τέτοιων Peugeot 106 και Citroen Saxo, από Ράλλυ και Αναβάσεις. Έτσι, η Ν2 συγκεντρώνει αυτή τη φορά 16 συμμετοχές (!), παρότι ο Ε. Καίσαρ που έχει κατακτήσει ήδη το αντίστοιχο Κύπελλο, δεν συμμετέχει. Σε αυτό τον αγώνα θα κριθεί όμως το Πρωτάθλημα της Ομάδας Ν, μεταξύ των Κ. Κάκου και Β. Κοκλάνη, με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι ισοβαθμούν.

Τα 11 αυτοκίνητα που απαρτίζουν την Ομάδα Α χωρίζονται σε τρία γκρουπ με ξεχωριστό ενδιαφέρον, πέρα από τις μάχες που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ όλων εντός πίστας. Στην κλάση Α6, δίπλα στους Χ. Μπουροθανασόπουλο (Honda Civic SiR) και Γ. Παπαδόπουλο (Peugeot 206 XS) θα βρεθούν άλλοι 3 οδηγοί με Peugeot 106. Αντίστοιχα, στην Α7 ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Λ. Λεοντόπουλος (Honda Civic Type R) θα έχει να αντιμετωπίσει τον Β. Σταγιά (Citroen Saxo VTS), αλλά και τους Μ. Φωτεινό (Peugeot 106 S16) και Ε. Αλεξανδρή (Peugeot 206 RC). Σε αυτό τον αγώνα, αντίπαλος του Π. Ευθυμίου με το Ford Escort RS Cosworth της κλάσης Α8 θα είναι ο Γ. Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Omada N-A

Ακόμη 11 αγωνιστικά αποτελούν την Ομάδα Ε. Ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo VTS E11) προηγείται στη βαθμολογία, όμως με πολύ μικρή διαφορά πίσω του και με ελπίδες για τον τίτλο ακολουθούν οι Χ. Κύρτσιος (Citroen AX Sport E10), Γ. Μαραβέλιας (BMW 318iS E11), Η. Τσαγγαράς (Opel Astra F GSi E11) και Δ. Ρηγόπουλος (Opel City 2.0 E11). Στον αγώνα θα βρίσκονται κι άλλοι απειλητικοί συνδυασμοί, όπως ο Ε. Καλκούνος με BMW M3 2.3 E30 E12 και ο Ν. Καραθανάσης με Opel Astra F GSI E11. Στα Ιστορικά, ο Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth 4x4) χρειάζεται μόνο να τερματίσει μέσα στους βαθμούς για να κατακτήσει τον τίτλο. Τη δική τους μάχη θα έχουν οι Δ. Σκεπασιανός (Ford Escort RS2000) και Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C 1.9 GTE), για τη 2η θέση του Πρωταθλήματος αλλά και για την 1η για την Κατηγορία 3. Συνολικά, στην πίστα θα βρεθούν αυτό το Σαββατοκύριακο 13 όμορφα Ιστορικά.

Στον πολύ ανταγωνιστικό θεσμό του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda, μπορεί ο φετινός τίτλος να ανήκει ήδη στον Ι. Χαραλαμπόπουλο, όμως τίποτα δεν έχει κριθεί στην κατηγορία των Νέων (για οδηγούς κάτω των 30 ετών), την οποία διεκδικεί και ο Σ. Γαλεράκης. Ούτε σε εκείνη των οδηγών άνω των 30, όπου ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σ. Κουκέας νιώθει καυτή την ανάσα του «Le Man». Τα συνολικά 11 Skoda Fabia που θα βρεθούν στα Μέγαρα υπόσχονται γενναίες μάχες, όπως μας έχουν συνηθίσει.

Eniaio

Στο έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge θα αγωνιστούν 31 οδηγοί. Στη νορμάλ κατηγορία Stock , ο Δ. Δημολάς (Audi TTS), έχοντας χτίσει μια διαφορά 18 πόντων από τον βασικό του αντίπαλο «0+» (Lotus Elise 111S), είναι έτοιμος να πανηγυρίσει την κατάκτηση της 1ης θέσης.  Με αγωνία περιμένουμε όμως και την εξέλιξη των αγώνων της Sport, εκεί όπου αντίστοιχα θα κριθεί η πρωτιά μεταξύ των Σ. Σταύρου (Peugeot 106) και Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5), με τη διαφορά τους σήμερα να βρίσκεται στους 16 πόντους.

Τις περισσότερες συμμετοχές του HTTC, και συγκεκριμένα 17, συγκεντρώνει η κατηγορία Extreme, με πολλές καινούργιες παρουσίες και σε αυτό τον αγώνα. Για το καλύτερο θα προσπαθήσουν 4 οδηγοί με μονοθέσια U.S. Legend Cars από την ομάδα Fanny Flutters, αλλά και 4 πρωταγωνιστές των αγώνων Dirt Games: Οι Π. Αποστόλου, Ε. Καρανικόλας, Ε. Σωτήρχος και Ι. Χεκιμιάν, που θα φορέσουν σλικ λάστιχα στα φορμουλάκια τους για την περίσταση. Σε αυτό τον αγώνα θα κριθεί και ο τίτλος μεταξύ των γνώριμων πρωταγωνιστών της κατηγορίας, Μ. Γεωργιάδη (Toyota MR2) και Δ. Γαζέτα (Subaru Impreza WRX STi), ενώ το αποτέλεσμα μπορεί να επηρεάσει η επίδοση δύο συνδυασμών γνωστών από το χώρο των Αναβάσεων, του Π. Παρθένη (Mitsubishi Lancer Evo IX GPX) και του Ν. Κατράνη (Custom Mini 1.000).

Δείτε πιο κάτω την αναλυτική λίστα συμμετοχών και το πρόγραμμα του διημέρου.

HTTC Extreme

Την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου θα διοργανωθεί από το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων το καθιερωμένο pre-race trackday, ενώ την ίδια μέρα στο χώρο των pits θα πραγματοποιηθεί ο υποχρεωτικός για όλους Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος. Οι ομάδες θα μπορούν να διαμορφώσουν το χώρο τους στα pits και να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους να διανυκτερεύσουν στην πίστα. Ο αγώνας αυτού του Σαββατοκύριακου αποτελεί τον τελευταίο γύρο της Super Season 2018-2019, του θεσμού που θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αλλά και του HTTC. Οι νικητές θα κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα του 2020.

Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και πραγματοποιείται χάρη στην υποστήριξη των εταιριών Skag, Puma, Under Armour, Λουξ, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Το ξενοδοχείο IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα διαμονής σε απόσταση 20 km από την πίστα, στην προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο για το Σάββατο, ενώ με κάθε κράτηση προσφέρει και μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση για την Παρασκευή. (Για κρατήσεις: 6932428989, 2105770879.

Το εισιτήριο για τους θεατές είναι €5 και ισχύει για όλο το διήμερο. Όσοι βρεθούν στην πίστα για τις δοκιμές του Σαββάτου θα πρέπει να κρατήσουν το εισιτήριό τους για να μπουν με το ίδιο και την Κυριακή. Σας περιμένουμε στην πίστα!

Race Banner

Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.