node/35283

4o Rally Αλμυρός 2019: Αποτελέσματα

Οι Καμπύλης-Σταμέλος με Skoda Fabia S2000 επικράτησαν στον αγώνα που προσμετρούσε στα Κύπελλα Ασφάλτου Νοτίου και Βορείου Ελλάδας.

Αν θα έπρεπε να περιγράψουμε με μία λέξη το 4ο Rally Αλμυρός 2019, 2ο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδας και 1ο γύρο του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδας, αυτή θα ήταν χωρίς την παραμικρή αμφιβολία η λέξη πλήρης. Ένας αγώνας που διεξήχθη σε δύο ημέρες με τα 42 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα να καλύπτουν 68,19 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε 8 ειδικές έχοντας πλήθος κόσμου να τους παρακολουθεί.

Το Σάββατο το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού έφτασαν 37 πληρώματα, με τα υπόλοιπα να επιλέγουν τη χρήση Rally2 για την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα έπειτα από δύο ειδικές διαδρομές που κράτησαν στο πόδι θεατές, οδηγούς και οργάνωση λόγω της σχεδίασης τους που απαιτούσε από τα πληρώματα να κινηθούν κοντά στην τελική ταχύτητα των αυτοκινήτων τους. Την επόμενη ημέρα ξεκίνησαν από την κεντρική πλατεία του Αλμυρού για την κύρια ημέρα δράσης του αγώνα που αποτελούταν από 6 ειδικές διαδρομές, με 30 από τους εκκινήσαντες να τερματίζουν τελικά στο ίδιο σημείο, σε έναν αγώνα που είχε ελάχιστα ατυχήματα και μόλις μία καθυστέρηση της τάξεως των 30’ περίπου, για να πλυθεί ο δρόμος από λάδια που χύθηκαν λόγω μηχανικής βλάβης στον δρόμο.

Ράλλυ Αλμυρού

Στο καθαρά αγωνιστικό επίπεδο είδαμε τους Καμπύλη-Σταμέλο με Skoda Fabia S2000 να κερδίζουν τον αγώνα όντας οι τέταρτοι διαφορετικοί νικητές του αγώνα (και μάλιστα με διαφορετικό αυτοκίνητο και ανήκοντας σε διαφορετική κλάση)ακολουθούμενοι από τους για πρώτη φορά τετρακίνητους Βλάχο-Λεγαντή με Mitsubishi Lancer Evo X και τους ‘’Νικον’’-Κουζιώνη με Citroen DS3 R3T με τον οδηγό να κάνει το τρία στα τρία σε ότι αφορά το βάθρο του αγώνα στις τρεις εμφανίσεις του σε αυτόν.

Ράλλυ Αλμυρού

Στην F2 οι ‘’Νικον’’-Κουζιώνης με Citroen DS3 R3T οι τελικοί νικητές ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των Πλάγου-Ρέντη ακολουθούμενοι από τους Νίκο και Βασίλη Καραθανάση με Honda Civic Type-R Ep3 που είχαν την στιγμή τους στην δεύτερη ειδική του αγώνα και τους Μπαξεβανάκη-Κορίνθιο με ίδιο αυτοκίνητο που είδαν την καρό σημαία γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους.

Στην κατηγορία C3 τελικοί νικητές ήταν οι ‘’Νικον’’-Κουζιώνης με Citroen DS3 R3T και για το 2019 με τους Μπαξεβανάκη-Κορίνθιο Honda Civic Type-R Ep3 να ακολουθούν και τους Μπαλντούνη-Μακάριο να δείχνουν ότι δεν έχουν χάσει ίχνος ταχύτητας φέρνοντας το Ford Escort MkII μεταξύ άλλων και στην πρώτη θέση της Ε11 σε ένα αγώνα που δεν βολεύει το αγγλικό θηρίο.

Ράλλυ Αλμυρού

Στην κατηγορία C4 οι Γάτσος-Αμαραντίδου με Citroen Saxo VTS παρά την πολυετή απουσία τους έδειξαν να λύνονται από νωρίς επικρατώντας στην κατηγορία και σκαρφαλώνοντας μέχρι την έκτη θέση γενικής την ώρα που η συμμετοχή της τελευταίας στιγμής Καλαϊτζιάν –Καλογηράτου έκαναν ένα μεστό αγώνα με το Ford Puma S1600 τους να αντέχει χάρη και στην τελευταία αναβάθμιση που δέχτηκε. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι εξ αναβάσεων προερχόμενοι Πατονίδης-Καραδήμας με Citroen Saxo VTS στο πρώτο rally της αγωνιστικής τους πορείας υποσχόμενοι να επανέλθουν σε αυτό το είδος αγώνων.

Ράλλυ Αλμυρού

Στην κατηγορία C5 οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με Honda Civic Type-R EΡ3 ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, έχοντας γλιτώσει με ελάχιστες και κυρίως αισθητικές παρεμβάσεις του αυτοκινήτου στην δεύτερη ειδική του αγώνα, την ώρα που ο φονέας γιγάντων Suzuki Swift 1300 με τους Παρασκευά-Μιχαήλ έδωσε ένα ρεσιτάλ που θα μπορούσε να τους φέρει ακόμα ψηλότερα στην γενική κατάταξη αν ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής δεν τους ανάγκαζε να μην εξαντλήσουν το όριο στροφών και δύναμης του αυτοκινήτου. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Τσιτσιγιάννης-Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo VTS είδαν την καρό σημαία του αγώνα δείχνοντας να έχουν αφήσει πίσω τους τα προβλήματα που τους ταλαιπώρησαν στο παρελθόν.

Ράλλυ Αλμυρού

Τέλος στην κατηγορία C6 οι Κώστας-Μπακόπουλος με Citroen Saxo VTS ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο την πορεία τους στο κύπελλο Νοτίου Ελλάδας την ώρα που οι ‘’Pazonen’’-Κοτρώνης έφεραν για πρώτη φορά μετά το 2016 ένα αυτοκίνητο της κλάσης Α5 στο βάθρο που συμπληρώθηκε από τους Πολυχρονόπουλο-Χριστογιαννούλα με την συνοδηγό να τερματίζει για τρίτη συνεχόμενη φορά στην συγκεκριμένη θέση.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα (αρχείο pdf).

Το 4ο Rally Αλμυρός 2019 ανήκει πλέον στις στατιστικές έχοντας αποτελέσει την έναρξη του Κυπέλλου Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας και τον δεύτερο αγώνα του Κυπέλλου Ασφάλτου Βορείου Ελλάδας. Ένας αγώνας που σημαδεύτηκε από τις πολλές και ποιοτικές συμμετοχές, τις γεμάτες κόσμο ειδικές (απόρροια των συμμετεχόντων), τον εθελοντισμό ουκ ολίγων ανθρώπων που στελέχωσαν τις ειδικές και την καλή διάθεση οδηγών, συνοδηγών και μηχανικών. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί όλους τους αθλητές για την εμπιστοσύνη και ανανεώνει το ραντεβού για το ‘‘5ο Rally Αλμυρός 2019’’.

Υ.Γ. Ο ΟΜΑΘ ευχαριστεί τον κ. Δούφα Σάκη που παραχώρησε τις φωτογραφίες των Καμπύλη-Σταμέλου και "Νκον"-Κουζιώνη, και την κυρία Φιλίππα Σταυρούλα για αυτή των Γάτσου-Αμαραντίδου

[Πηγή: ΟΜΑΕ]

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.