node/34950

41ο Ράλλυ Αχαιός: Πρώτοι οι Αναδιώτης-Μακρινός

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πάτρας (ΑΟΠ) διοργάνωσε το περασμένο Σαββατοκύριακο τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.

Το «41ο Ράλλυ Αχαιός - Falken Tyres» διοργανώθηκε το Σάββατο και την Κυριακή 13 και 14 Απριλίου με την Συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και την Υποστήριξη του Δήμου Πατρέων.

Το «41ο Ράλλυ Αχαιός - Falken Tyres» πέρασε στην ιστορία και αυτό που θα μας μείνει στην ανάμνηση, είναι το Αχαιός που τα είχε όλα. Μια πραγματικά πανηγυρική εκκίνηση με αρκετό κόσμο, μια Super Ειδική που χάραξε μια καινούργια ιστορία στους Αγώνες Ράλλυ της Ελλάδος, έναν καιρό που έπαιξε δραματικό ρόλο με τις συνεχείς αλλαγές του και μια τον συναγωνισμό στα ύψη, παρά το αμιγώς βροχερό «γήπεδο».

Το Σάββατο την σημαία εκκίνησης είδαν τα 26 πληρώματα στον Μόλο της Αγ. Νικολάου στο κέντρο της Πάτρας και αμέσως πήραν κατεύθυνση για την Super Stage της Μίνι Περιμετρικής, όπου πάνω από 3000 θεατές έκατσαν με ασφάλεια στα σημεία που είχε προβλέψει η οργάνωση. Μετά το πέρασμα όμως των Μαργαρώνη – Αφαλωνιάτη και την μηχανική βλάβη που υπέστη το πανέμορφο Peugeot 306 MAXI, η ειδική κρίθηκε ως απλή από τους άρχοντες του αγώνα, αφού πάνω από 200 m ασφάλτου ήταν γεμάτη με λάδι, κάτι που έκανε την διεξαγωγή της Ειδικής επικίνδυνη για τα υπόλοιπα πληρώματα, που όμως πρόσφεραν όσο θέαμα μπορούσαν ώστε να ευχαριστήσουν τους πάρα πολλούς θεατές.

Η μάχη την Κυριακή το πρωί ξεκίνησε από το Παμπελοποννησιακό, αφού στο προαύλιό του, φιλοξενούσε το Service Park, με τους μηχανικούς και τα πληρώματα να πονοκεφαλιάζουν για την σωστή επιλογή ελαστικών, με τον καιρό να κάνει τα δικά του. Η κατάταξη άλλαζε από Ειδική σε Ειδική με τις επαναλαμβανόμενες από δύο φορές Σελινούντα και Μάνεσι να προσφέρουν άφθονη οδηγική απόλαυση στα πληρώματα, παρά τα ακραία σε ορισμένες στιγμές καιρικά φαινόμενα, όπου η ορατότητα και η πρόσφυση ήταν κάτι που σπάνιζε.

Ράλλυ Αχαιός

Στο αγωνιστικό μέρος ξεκινώντας από την κατάταξη της γενικής οι Αναδιώτης Βασίλης – Μακρινός Εμμανουήλ με Renault Clio ήταν οι νικητές κερδίζοντας 3 από τις 5 συνολικά Ειδικές Διαδρομές. Πίσω τους για μόλις 11 δευτερόλεπτα οι «τοπικοί» Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος με Peugeot 106 S16 οι οποίοι εντυπωσίασαν για ακόμα μία φορά για την ταχύτητα και την σταθερότητά τους.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Καρπάνος Νίκος – Καρπάνος Δημήτρης με Mitsubishi EVO 10 όπου ήρθαν αντιμέτωποι με την κακή επιλογή ελαστικών, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Καραθανάσης Θανάσης – Καραθανάσης Βασίλης με Honda Civic Type R, Τζικόπουλος Παντελής – Πανταζόπουλος Παναγιώτης με Ford Escort MK2 και οι Κανδηλιώτης Βασίλης – Χασιώτης Θεοφάνης με Mitsubishi EVO 6.

Πιο αναλυτικά ξεκινώντας από την Κλάση C3 όπου φυσικά νικητές αναδείχθηκαν οι «αεροπόροι» Αναδιώτης Βασίλης – Μακρινός Εμμανουήλ με Renault Clio, ενώ οι θεαματικοί Καραθανάσης Θανάσης – Καραθανάσης Βασίλης με Honda Civic Type R ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Οι «τοπικοί» Τζικόπουλος Παντελής – Πανταζόπουλος Παναγιώτης με Ford Escort MK2 συμπλήρωσα την τριάδα της Κλάσης.

Ράλλυ Αχαιός

Στην Κλάση C4 οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος με Peugeot 106 S16, ήταν σε έναν δικό τους αγώνα, αφού στην Κλάση επικράτησαν με μεγάλη ευκολία και «κυνηγούσαν» την Γενική Κατάταξη. Η μάχη όμως για την δεύτερη και Τρίτη θέση ήταν επική ανάμεσα στους Ροιδόπουλος Χαράλαμπος – Παπανδρέου Παντελής με Peugeot 205 Rallye και Λυκοθανάσης Ανδρέας – Τσολάκης Αδάμ με Peugeot 205 Rallye, με τελικούς νικητές τους πρώτους για μόλις 1,5 δευτερόλεπτα διαφορά.

Στην Κλάση C6 επικράτησαν οι Αθανασόπουλος Παναγιώτης – Ανδριόπουλος Ανδρέας με Peugeot 106 S16 αφήνοντας στην δεύτερη θέση τους Νικολουδάκης Κλεάνθης – Μόσχος Ιωάννης με Citroen Saxo VTS και στην τρίτη τους Μπαής Γεώργιος – Χριστιάς Δημήτρης με Peugeot 106 Rallye.

Στα Ιστορικά οι Σταφυλοπάτης Μάριος – Χατζηρήγας Γιώργος με Ford Sierra Cosworth αφού έκαναν το 4 στα 4 στις πρώτες Ειδικές, με το όνομά τους να πλασάρετε πολύ ψηλά ακόμα και στην Γενική Κατάταξη, έχασαν πολύτιμο χρόνο στη τελευταία Ειδική μετά από μηχανική βλάβη, η οποία τους έριξε στην δεύτερη θέση των Ιστορικών. Πρώτοι μετά από αυτή την εξέλιξη τερμάτισαν οι Λυκάκης Ιωάννης – Καμπουρόβα Μαρία με Toyota Starlet. Στην Τρίτη θέση τερμάτισαν οι Κοφίνας Κωνσταντίνος – Πηνιώτης Κωνσταντίνος με Alfa Romeo Alfeta GTV 2.5.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα.

Χορηγός Ονομασίας : FALKEN TYRES
Χορηγός Ε.Δ. ΜΙΝΙ Περιμετρικής : PETROU CARS
Υποστηρικτές : LOUX Cola Plus and Light, AEGEAN Kolokithas, Ελαστικά – Ζάντες ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Χορηγοί Επικοινωνίας : sportin, time2rally, Εφημερίδα «Η Γνώμη», Galaxy FM 106.1, Εφημερίδα Match Axaias, automotopatras.gr, 321GO και markasport.gr

Το 41ο Ράλλυ Αχαιός – Falken Tyres έγραψε την ιστορία του και δίνει την σειρά στο 42ο με τις εορταστικές ετοιμασίες για τα 50 χρόνια του ΑΟΠ να έχουν ξεκινήσει ήδη. Για περισσότερα νέα σχετικά με το 41ο Ράλλυ Αχαιός μείνετε συντονισμένοι στο site του ΑΟΠ www.aop.gr.

[Πηγή: OMAE / Φωτογραφίες: PhotoRallyPress]

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.