node/39957

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Οι Ι. Παπαδημητρίου-Γ. Πολυζώης με Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις ειδικές του αγώνα, σε δύσκολες και μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει τελικά μόνο την Ειδική Διαδρομή Δίβρη, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών που έθεσαν εκτός αγώνα την Ε.Δ. Μοσχοκαρυά, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και την σπαζοκεφαλιά της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών.

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης με Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι περσινοί πρωταθλητές Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5, οι οποίοι παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά. Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Skoda Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας με Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.

Στην έκτη θέση βρέθηκε το βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret-Thomas Walbrecq Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις  χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer EVO IX, κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους Ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με Skoda Fabia R5, ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι "IAIN'-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γεώργιο Κότσαλη με Mitsubishi Lancer EVO IX, να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι "BACKO"-Άρης Ιαβέρης με Ford Fiesta 1.6, συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Οδήγησαν με στρατηγική αποφεύγοντας λάθη που έκαναν οι υπόλοιποι διεκδικητές της κατηγορίας και ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος. Πίσω τους και πάλι οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γεώργιος Βασιλάκης με Ford Fiesta ST, οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνος δείχνοντας τις αρετές του αυτοκινήτου. Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα από την Λαμία, Αθανάσιος  Τσάκαλος- Σπυρίδων Τσέλιος με Toyota Yaris 3Door (NCP10). Οι τελευταίοι με την άριστη γνώση των ειδικών διαδρομών σε συνδυασμό με την ταχύτητα τους πέτυχαν το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα.

Για την κατηγορία των 4x4, οι Ευάγγελος Μπερσής-Παναγιώτης Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.

Fabia R5

Το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στάθηκε άτυχο για κάποια από τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, 27 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Στην πρώτη ειδική διαδρομή "Δίβρη Ι", οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Δημήτρης Νίκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν έξοδο, με τους Βασίλειο Ντέρμα-Ελένη Παρασκευοπούλου με Opel Ascona 200 να τίθενται εκτός αγώνα από μηχανική βλάβη. Οι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, τέθηκαν εκτός μάχης από μηχανική βλάβη στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ". Ομοίως και οι Γεώργιος Κυρίτσης-Κωνσταντίνος Γώγος με Subaru Impreza 555, που αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου με Ford Escort RS200, και Δημήτριος Κούγιας-Βασίλειος Κούγιας με Peugeot 206 RC, αντιμετώπισαν και αυτοί μηχανικά προβλήματα στην ίδια ειδική διαδρομή.

Οι "PAZONEN"-Απόστολος Κοτρώνης με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Γεώργιος Ντότσικας με Toyota Yaris 3Door (NCP10), στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ", αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα ενώ ήταν στις πρώτες θέσεις της F2 και τέθηκαν εκτός αγώνα. Οι Νικόλαος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματκού με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Λάμπρος Κωτσαδάμ-Ηρακλής Ζήκας με Toyota Starlet 3Door EP91, δεν κατάφεραν στην ίδια ειδική διαδρομή να αποφύγουν τα μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης - Skoda Fabia R5
" Είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα που σημειώσαμε στις πολύ δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες του αγώνα. Εμείς προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη καθώς το παραμικρό λάθος μπορούσε να κοστίσει και να μας θέσει εκτός αγώνα. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε σε σημεία που έπρεπε. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στην Οργανωτική Επιτροπή που σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες πραγματοποίησε με επιτυχία τον αγώνα."

Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου - Skoda Fabia R5
" Για εμάς ήταν ένας δύσκολος αγώνας καθώς είχαμε κλαταρισμένα ελαστικά στην πρώτη και δεύτερη ειδική διαδρομή. Δεν μπορέσαμε να κινηθούμε στον ρυθμό του Γιάννη(Παπαδημητρίου), αλλά είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι ότι τερματίσαμε σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα."

Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης - Skoda Fabia R5
" Ακόμη ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς παρά την μικρή εμπειρία μας σε αυτές τις συνθήκες. Στην τελευταία ειδική διαδρομή κάναμε ένα λάθος και χάσαμε πολύτιμο χρόνο και στην συνέχεια αρκεστήκαμε στην τρίτη θέση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε στους επόμενους αγώνες."

Κατηγορία Ν
Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος - Mitsubishi Lancer EVO X
" Δύσκολος και απαιτητικός αγώνας για όλους, εμείς κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα και μπορέσαμε να τερματίσουμε αρκετά ψηλά στην γενική κατάταξη. Το σημαντικότερο είναι πως καταφέραμε και αυξήσαμε την διαφορά στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι αγώνες, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο."

Κατηγορία F2
"BACKO"-Άρης Ιαβέρης - Ford Fiesta 1.6
" Είμαστε τρομερά χαρούμενοι καθώς δεν περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν σε αυτήν την θέση μετά το τέλος του αγώνα. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη και κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Τελικά αυτό απέδωσε και βρεθήκαμε στην πρώτη θέση. Είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για εμάς."

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Α.Λ.Α.Λ.]

node/40248

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Άνοιξαν οι συμμετοχές για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που αυτή τη φορά θα περιλαμβάνει και το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές Οκτωβρίου, με τους οδηγούς να δηλώνουν «παρών» και να ανεβάζουν το θερμόμετρο στα ύψη, παρά την αναγκαστική απουσία θεατών από τις κερκίδες. Σήμερα, η σκέψη όλων ταξιδεύει ήδη στο Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, όταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα διοργανώσει τον 2ο αγώνα του θεσμού. Παράλληλα, αυτή θα είναι και η 2η συνάντηση για το έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge.

Στην πίστα των Μεγάρων θα βρεθούν λοιπόν στα μέσα Νοεμβρίου τα αγωνιστικά των ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, τα όμορφα και πάντα εντυπωσιακά Ιστορικά, καθώς και τα Skoda Fabia του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Τις κατηγορίες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα πλαισιώσουν εκείνες του Hellenic Time Trial Challenge: Stock, Sport και Extreme, με τις επιπλέον κλάσεις Clio Cup, Legends Cup και Crosskart Cup.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της ΟΜΑΕ (http://www.e-omae-epa.gr/) μέχρι την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, τόσο για τις κατηγορίες των αγώνων Ταχύτητας όσο και για το HTTC. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θα διοργανώσει τον αγώνα σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει ορίσει η ΟΜΑΕ, μεριμνώντας για την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων σε αυτόν. Για την αποφυγή διάδοσης της πανδημίας, δεν επιτρέπεται η παρουσία θεατών.

Ιστορικά

Υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι: Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Επιπλέον, το ξενοδοχείο IL Desto Studios – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι (20 km από την πίστα) προσφέρει στους αγωνιζόμενους την προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο, με δώρο μία ακόμη διανυκτέρευση την Παρασκευή. Για κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

[Δελτίο Τύπου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40247

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Στο «βουνό των Κενταύρων» κρίθηκε το πρωτάθλημα ράλλυ ασφάλτου, το οποίο κατέκτησαν οι Αναπολιοτάκης–Τσιούκας με Ford Fiesta R5.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας ήταν οι νικητές του 38ου Ράλλυ Κένταυρος. Το έμπειρο πλήρωμα του Ford Fiesta R5 έφτασε στην νίκη, η οποία τους εξασφάλισε και μαθηματικά το τρίτο συνεχόμενο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου.

Στη δεύτερη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι νικητές της δικίνητης F2 κατηγορίας καθώς και της κλάσης C3 όπου συμμετείχαν, Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με Peugeot 306. Οι Κρητικοί, πρωταθλητές ασφάλτου F2 2019, κατάφεραν με τη νίκη στο βουνό των Κενταύρων να διατηρήσουν το Πρωταθληματικό τίτλο τους, για δεύτερη διαδοχική χρονιά.

Στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Πλάγος -Αλκιβιάδης Ρέντης, με Honda Civic Type R. Οι πρωταθλητές F2 2018, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ κατάφεραν να σημειώσουν και τον ταχύτερο χρόνο στην Αλυκόπετρα, που αποτελούσε την Powerstage του αγώνα και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που "κατέβηκε" τα 6 λεπτά της διαδρομής.

Χωρίς να απειληθούν αλλά και να απειλήσουν, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση γενικής. Οι «αναβασάκηδες» Κωνσταντίνος Καρλιώτης - Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo επιβεβαίωσαν την ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου, και κατάφεραν με το 1600αρι Citroen Saxo τους να τερματίσουν στη πέμπτη θέση της γενικής ενώ παράλληλα επικράτησαν στη κλάση C5 όπου συμμετείχαν και συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας F2.

Ktistakis

Στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ράλλυ Κένταυρος, οι Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI, τερμάτισαν στην έκτη θέση γενικής έπειτα από ωραία μάχη που έδωσαν με το Mitsubishi Lancer του έτερου "φτερουγάτου γιατρού" Ποσειδώνα Γορίτσα και Αποστόλη Σπύρου που ήταν έβδομοι.

Μια ανάσα μακριά τους, με διαφορά μόλις 7 δεκάτων ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση οι Γιάννης Νικολιδάκης - Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ακολούθησαν τους Καρλιώτη-Ανάγνου στο βάθρο της κλάσης C6. Οι Βασίλης Καραβασίλης - Μαρία Κυρλαγκίτση με Honda Civic Typer R, ανέβηκαν στο βάθρο της C3 μαζί με τους προαναφερθέντες Κτιστάκηδες και Πλάγο-Ρέντη ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια τους στην ένατη θέση γενικής. Τη πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γαλάνης - Χρήστος Θεοφανίδης με Renault Clio.

Οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης, μπορεί να ολοκλήρωσαν στην ενδέκατη θέση γενικής, παρόλαυτα ανέβηκαν στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάση C5 και με το αποτέλεσμα αυτό κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον τίτλο των Κυπελλούχων Ράλλυ Ασφάλτου C5. Από τα 32 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο 38ο Ράλλυ Κένταυρος το βράδυ του Σαββάτου, 25 κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Αρκετά πληρώματα στάθηκαν άτυχα, μεταξύ των οποίων: Οι πρωτοπόροι της πρώτης ημέρας, Χρήστος Αυγερόπουλος - Στράτος Γιαβάσης που είχαν έξοδο με τo Skoda Fabia R5 τους. Οι πρωταθλητες ράλλυ ασφάλτου F2 2014, Βασίλης Αναδιώτης - Μανώλης Μακρινος λόγω μηχανικού προβλήματος στο Renault Clio τους. Οι Γιάννης Κακεπάκης - Θοδωρής Μακράκης από προβλήματα "νεότητας" στα ηλεκτρικά του νέου τους Citroen C2 S1600. Οι Νίκος Κομνός - Νίκος Κόντος από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο Citroen Saxo τους, μετά από έξοδο. Καθώς και οι Καρακατσάνης-Βούλγαρης με Toyota Celica, Αθανασούλας - Μπασιούκας με Peugeot 208 R2, και Κουτσούκος - Αράπης με Toyota Starlet.

Ραντεβού στο Πήλιο το 2021, Covid επιτρέποντος, για το 39ο Ράλλυ Κένταυρος.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]