24 Ώρες Le Mans: Του βγήκαν τα μάτια του Alonso

24 Ώρες Le Mans: Του βγήκαν τα μάτια του Alonso

Ο Fernando Alonso παρακολούθησε ατέλειωτες ώρες on board πλάνων στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για το Le Mans.

Ο Fernando Alonso αποκάλυψε ότι είδε περισσότερες από 16 ώρες on board πλάνων από τον 24ωρο αγώνα του 2017 και συγκεκριμένα από την #8 Toyota TS050 Hybrid των Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima με τους οποίους θα μοιραστεί φέτος ένα ίδιο αυτοκίνητο.

«Είδα ό,τι υλικό υπήρχε διαθέσιμο σε video, τον γύρο του Kamui Kobayashi από τις κατατακτήριες, τα πάντα…» δήλωσε ο Alonso ο οποίος προετοιμάζεται για τον 24ωρο αγώνα στο Le Mans. Ο Ισπανός είχε δηλώσει ότι είχε επίσης δει ολόκληρο τον 6ωρο αγώνα στο Σπα, πριν κάνει το νικηφόρο ντεμπούτο του στο WEC με την Toyota στη συγκεκριμένη πίστα πριν λίγες εβδομάδες. Ο 36χρονος πλέον Alonso δείχνει επιμονή και επιμέλεια rookie στην προετοιμασία του και θεωρεί ότι δεν θα μπορούσε να έχει κάνει τίποτα περισσότερο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Toyota δοκιμάζει γύρους με το αγωνιστικό της για το Le Mans με... τρεις τροχούς

«Σίγουρα όταν φτάσεις στην πίστα τα πράγματα είναι διαφορετικά, γιατί βλέπεις τις κλίσεις που δεν μπορεί να σου δώσει ο προσομοιωτής. Η διαφορά ταχύτητας σε σχέση με τα αυτοκίνητα των πιο αργών κατηγοριών και η εξοικείωση με το κυκλοφοριακό είναι κάτι που αποκτάς μόνο με αρκετούς γύρους στην πίστα». Ο Alonso θα ήθελε να έχει περισσότερο χρόνο από τους πιο έμπειρους teammates του, αλλά το πρόγραμμα είναι μοιρασμένο.

Η μόνη φορά που ο Alonso είχε οδηγήσει το Circuit de la Sarthe ήταν στο Le Mans του 2014, στο οποίο είχε κληθεί να δώσει την εκκίνηση. Τότε είχε οδηγήσει μια Ferrari 512M του 1970: «Ήταν ένας πολύ δύσκολος γύρος γιατί δεν ήξερα που πήγαινα. Τα πρώτα δύο λεπτά οδηγείς σε τεράστιες ευθείες χωρίς κερκίδες. Δεν ήξερα αν ήμουν στην πίστα ή αν είχα κατά λάθος βγει στον βοηθητικό δρόμο».

Παρά την απειρία του πάντως, η προετοιμασία φαίνεται πως αποδίδει. Ο Alonso ήταν σήμερα ο ταχύτερος με διαφορά περίπου 4 δέκατα στην πρώτη περίοδο δοκιμών ενόψει του Le Mans την άλλη βδομάδα, με την #8 Toyota TS050 Hybrid. Ο χρόνος του Alonso στα 3’21”΄468 άφησε στην 2η θέση το #3 Rebellion-Gibson, ένα μη υβριδικό πρωτότυπο ιδιωτικής ομάδας, το οποίο κινήθηκε στο 3’21”828, τρία δέκατα ταχύτερα από την δεύτερη Toyota. Το σκέλος διεκόπη πρόωρα όταν η έξοδος της #95 Aston Martin Vantage GTE προκάλεσε σοβαρή ζημιά στις μπαριέρες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube