node/40054

1ος Αγώνας Ταχύτητας 2020: Χρονομετρημένες δοκιμές

Καλοκαιρινό καιρό, πολλή διάθεση για οδήγηση και αρκετό συναγωνισμό είχαν οι δοκιμές του 1ου αγώνα Ταχύτητας για το 2020, στα Μέγαρα.

Αυτό το Σάββατο, οι οδηγοί ξαναβρέθηκαν στην πίστα των Μεγάρων μετά από πολλούς μήνες αποχής και απόλαυσαν την οδήγηση των αγωνιστικών τους στις ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Παράλληλα διεξήχθη το 1ο σκέλος του αντίστοιχου 1ου αγώνα ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge, με το 2ο να ολοκληρώνεται αύριο.

Με τη σειρά εκκίνησης σε κάθε κατηγορία να έχει ήδη διαμορφωθεί και όλα να είναι έτοιμα για την εκκίνηση, ας δούμε πιο αναλυτικά πώς εξελίχθηκαν οι σημερινές δοκιμές:

Στην Ομάδα Ν, ο μοναδικός συμμετέχων της κλάσης Ν4, ο Π. Σολδάτος με Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ, σημείωσε ταχύτερο γύρο 1:06.528, και όπως αναμενόταν θα ξεκινήσει από την 1η θέση της εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής. Δίπλα του θα βρεθεί ο γρηγορότερος συνδυασμός της Ν2, ο «Geo» με Peugeot 106, που έγραψε 1:10.692. Ακολούθησαν από την ίδια κλάση τα Peugeot 106 του Π. Φούντα (Peugeot 106) με 1:11.268 και του «Filon» με 1:11.798, ενώ οριακά πάνω από το «12» βρέθηκε ο Τ. Κουλουρίδης (1:12.062). Την πολύ ανταγωνιστική αυτή κλάση συμπληρώνουν οι Ν. Κόκκοτας (1:13.029) και «Αστριός» (1:13.327).

Ο Π. Σολδάτος συμμετέχει όμως και στην Ομάδα Α, με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII Α8. Βελτιώνοντας την πρωινή επίδοσή του στα ελεύθερα δοκιμαστικά με αυτό, πέτυχε 1:05.457 στα χρονομετρημένα, εξασφαλίζοντας και εδώ την 1η θέση στην εκκίνηση. Οι δύο διεκδικητές της κλάσης Α7 έριξαν αρκετά τους πρωινούς χρόνους τους, με τον Α. Τζαβάρα (Opel Astra F GSi) να επικρατεί τελικά με 1:07.813, απέναντι στον Λ. Λεοντόπουλο (Honda Civic Type R) που έφτασε ως το 1:08.518. Πιο πίσω, στη μάχη της Α6, ο Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206) σημείωσε 1:11.036 και ο Ρ. Καίσαρ (Peugeot 106) 1:11.719.

Gr A

Μεταξύ των οδηγών της Ομάδας Ε, ταχύτερος ήταν ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo Ε11), γράφοντας χρόνο 1:08.627. Μπορεί ο Ε. Καλκούνος (BMW M3 E30) να είχε πετύχει στα ελεύθερα δοκιμαστικά χαμηλότερο χρόνο (1:07.376), όμως στα χρονομετρημένα δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από 1:11.758, πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει την προσπάθειά του από μηχανική βλάβη. Πιο πίσω βρέθηκε ο Σ. Καραμεσίνης (Opel Ascona 2.0E) με χρόνο 1:12.050, ενώ 1:12.589 πέτυχε ο Δ. Πλακουτσής (Peugeot 206 GT).

Απέναντι στους οδηγούς της Ομάδας Ε θα αγωνιζόταν κανονικά και η μοναδική συμμετοχή της Formula Saloon, ο Δ. Δημολάς, με VW Golf GT. Ο οποίος είχε σπάσει το 1:08 νωρίτερα (βλ. παρακάτω, περιγραφή HTTC), όμως λόγω βλάβης δεν κατάφερε να συμμετάσχει στα Χρονομετρημένα.

Στα Ιστορικά, ο συνήθης πρωταγωνιστής  Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth 4x4) σε αυτή τη συνάντηση βρήκε έναν δυνατό αντίπαλο, στο πρόσωπο του Θ. Πετράκη, με μια Porsche 911 RSR. Ο οποίος βελτιωνόταν μέσα στη μέρα για να γράψει τελικά 1:07.664, αφήνοντας 2ο τον Σταφυλοπάτη με 1:08.778. Πιο πίσω, το 1:10.311 του Ι. Λούκου (VW Golf GTI 16V) τον έφερε μπροστά από το 1:10.557 του T. Κουτσίκου (BMW 2002). Πολύ κοντά τους βρέθηκε και ο Ν. Μαργέτης με το όμορφο Nissan 260Z (1:10.816), ενώ θα ακολουθήσουν στη σειρά εκκίνησης οι Η. Τσαγγαράς (Opel Manta 200E) και Α. Εδιπίδης (Ford GT40).

Οι δοκιμές του αγώνα ταχύτητας πλαισιώθηκαν από το 1ο Σκέλος της ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge. Στη νορμάλ κατηγορία Stock εκείνος που επικράτησε ήταν ο Δ. Καροφυλάκης, με Seat Leon Cupra R. Γράφοντας συνολικό χρόνο 6:15.725 για 5 γύρους (με ταχύτερο γύρο 1:14.534), δεν απειλήθηκε από τον Γ. Καλοβυρνά με VW Golf GTI (6:40.374) και τον Α. Κολοβέντζο, με Daihatsu Charade (6:50.520).

Στην πιο ελεύθερη κατηγορία Extreme, ο Δ. Δημολάς με το VW Golf GT της Formula Saloon, παρά το μηχανικό πρόβλημα που ήδη αντιμετώπιζε, ολοκλήρωσε τους 4 γύρους του σε 4:31.917, κάτι που τον έφερε στην 1η θέση. Μια ανάσα πίσω του βρέθηκε ο Ι. Χεκιμιάν με Custom Lahoz Speedcar και χρόνο 4:32.100, ενώ ήταν αυτός που πέτυχε τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας, με 1:07.899, έναντι 1:07.927 του Δημολά.

HTTC

Πιο πίσω, τη δική τους κόντρα είχαν τα άλλα δύο Crosskarts του αγώνα. Ο Μ. Δημούσης επικράτησε τελικά έναντι του Αμερικάνου, με συνολικό χρόνο 4:39.351 και 4:39.698, αντίστοιχα. Και εδώ, ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από τον 2ο, με 1:08.681 έναντι 1:09.669. Κοντά μεταξύ τους βρέθηκαν οι διεκδικητές της κλάσης Extreme Γ, με τον Κ. Κλωνάρη (Toyota Starlet) να πετυχαίνει 4:42.384 και να επικρατεί τελικά απέναντι στον Χ. Καλοβυρνά (VW Golf GTI), με 4:45.840.
_____________

Την Κυριακή, το warm up θα ξεκινήσει στις 08:30, το 2ο σκέλος του HTTC στις 09:55 και ο πρώτος αγώνας ταχύτητας της ημέρας στις 10:50. Η παρουσία θεατών δεν επιτρέπεται. Η ροή και τα αποτελέσματα κάθε αγώνα ανεβαίνουν ζωντανά στο www.infomega.gr/live.

Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι εταιρίες Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. 

[Δελτίο Τύπου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40248

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Άνοιξαν οι συμμετοχές για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που αυτή τη φορά θα περιλαμβάνει και το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές Οκτωβρίου, με τους οδηγούς να δηλώνουν «παρών» και να ανεβάζουν το θερμόμετρο στα ύψη, παρά την αναγκαστική απουσία θεατών από τις κερκίδες. Σήμερα, η σκέψη όλων ταξιδεύει ήδη στο Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, όταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα διοργανώσει τον 2ο αγώνα του θεσμού. Παράλληλα, αυτή θα είναι και η 2η συνάντηση για το έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge.

Στην πίστα των Μεγάρων θα βρεθούν λοιπόν στα μέσα Νοεμβρίου τα αγωνιστικά των ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, τα όμορφα και πάντα εντυπωσιακά Ιστορικά, καθώς και τα Skoda Fabia του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Τις κατηγορίες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα πλαισιώσουν εκείνες του Hellenic Time Trial Challenge: Stock, Sport και Extreme, με τις επιπλέον κλάσεις Clio Cup, Legends Cup και Crosskart Cup.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της ΟΜΑΕ (http://www.e-omae-epa.gr/) μέχρι την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, τόσο για τις κατηγορίες των αγώνων Ταχύτητας όσο και για το HTTC. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θα διοργανώσει τον αγώνα σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει ορίσει η ΟΜΑΕ, μεριμνώντας για την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων σε αυτόν. Για την αποφυγή διάδοσης της πανδημίας, δεν επιτρέπεται η παρουσία θεατών.

Ιστορικά

Υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι: Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Επιπλέον, το ξενοδοχείο IL Desto Studios – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι (20 km από την πίστα) προσφέρει στους αγωνιζόμενους την προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο, με δώρο μία ακόμη διανυκτέρευση την Παρασκευή. Για κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

[Δελτίο Τύπου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40247

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Στο «βουνό των Κενταύρων» κρίθηκε το πρωτάθλημα ράλλυ ασφάλτου, το οποίο κατέκτησαν οι Αναπολιοτάκης–Τσιούκας με Ford Fiesta R5.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας ήταν οι νικητές του 38ου Ράλλυ Κένταυρος. Το έμπειρο πλήρωμα του Ford Fiesta R5 έφτασε στην νίκη, η οποία τους εξασφάλισε και μαθηματικά το τρίτο συνεχόμενο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου.

Στη δεύτερη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι νικητές της δικίνητης F2 κατηγορίας καθώς και της κλάσης C3 όπου συμμετείχαν, Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με Peugeot 306. Οι Κρητικοί, πρωταθλητές ασφάλτου F2 2019, κατάφεραν με τη νίκη στο βουνό των Κενταύρων να διατηρήσουν το Πρωταθληματικό τίτλο τους, για δεύτερη διαδοχική χρονιά.

Στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Πλάγος -Αλκιβιάδης Ρέντης, με Honda Civic Type R. Οι πρωταθλητές F2 2018, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ κατάφεραν να σημειώσουν και τον ταχύτερο χρόνο στην Αλυκόπετρα, που αποτελούσε την Powerstage του αγώνα και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που "κατέβηκε" τα 6 λεπτά της διαδρομής.

Χωρίς να απειληθούν αλλά και να απειλήσουν, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση γενικής. Οι «αναβασάκηδες» Κωνσταντίνος Καρλιώτης - Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo επιβεβαίωσαν την ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου, και κατάφεραν με το 1600αρι Citroen Saxo τους να τερματίσουν στη πέμπτη θέση της γενικής ενώ παράλληλα επικράτησαν στη κλάση C5 όπου συμμετείχαν και συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας F2.

Ktistakis

Στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ράλλυ Κένταυρος, οι Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI, τερμάτισαν στην έκτη θέση γενικής έπειτα από ωραία μάχη που έδωσαν με το Mitsubishi Lancer του έτερου "φτερουγάτου γιατρού" Ποσειδώνα Γορίτσα και Αποστόλη Σπύρου που ήταν έβδομοι.

Μια ανάσα μακριά τους, με διαφορά μόλις 7 δεκάτων ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση οι Γιάννης Νικολιδάκης - Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ακολούθησαν τους Καρλιώτη-Ανάγνου στο βάθρο της κλάσης C6. Οι Βασίλης Καραβασίλης - Μαρία Κυρλαγκίτση με Honda Civic Typer R, ανέβηκαν στο βάθρο της C3 μαζί με τους προαναφερθέντες Κτιστάκηδες και Πλάγο-Ρέντη ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια τους στην ένατη θέση γενικής. Τη πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γαλάνης - Χρήστος Θεοφανίδης με Renault Clio.

Οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης, μπορεί να ολοκλήρωσαν στην ενδέκατη θέση γενικής, παρόλαυτα ανέβηκαν στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάση C5 και με το αποτέλεσμα αυτό κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον τίτλο των Κυπελλούχων Ράλλυ Ασφάλτου C5. Από τα 32 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο 38ο Ράλλυ Κένταυρος το βράδυ του Σαββάτου, 25 κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Αρκετά πληρώματα στάθηκαν άτυχα, μεταξύ των οποίων: Οι πρωτοπόροι της πρώτης ημέρας, Χρήστος Αυγερόπουλος - Στράτος Γιαβάσης που είχαν έξοδο με τo Skoda Fabia R5 τους. Οι πρωταθλητες ράλλυ ασφάλτου F2 2014, Βασίλης Αναδιώτης - Μανώλης Μακρινος λόγω μηχανικού προβλήματος στο Renault Clio τους. Οι Γιάννης Κακεπάκης - Θοδωρής Μακράκης από προβλήματα "νεότητας" στα ηλεκτρικά του νέου τους Citroen C2 S1600. Οι Νίκος Κομνός - Νίκος Κόντος από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο Citroen Saxo τους, μετά από έξοδο. Καθώς και οι Καρακατσάνης-Βούλγαρης με Toyota Celica, Αθανασούλας - Μπασιούκας με Peugeot 208 R2, και Κουτσούκος - Αράπης με Toyota Starlet.

Ραντεβού στο Πήλιο το 2021, Covid επιτρέποντος, για το 39ο Ράλλυ Κένταυρος.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]