Audi: Μόνο "πράσινο" Α2 το 2015

Audi: Μόνο "πράσινο" Α2 το 2015

Σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον της Audi, η επόμενη γενιά A2, που θα παρουσιαστεί το 2015, θα διατίθεται αποκλειστικά με "πράσινες" τεχνολογίες. Συγκεκριμένα θα υπάρξει ηλεκτρική έκδοση καθώς και δύο εκδόσεις plug-in υβριδικές. Η πρώτη θα έχει αυτονομία 240 χλμ. Οσον αφορά τις υβριδικές θα φορούν τρικύλινδρους κινητήρες εσωτερικής καύσης, βενζίνης ή ντίζελ, με δυνατότητα αυτονομίας με χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας από 65 έως 95 χλμ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΠΙΣΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ by