node/15307

Ράλι Tour de Corse: Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα

Ο Jari-Matti Latvala πήρε την τρίτη φετινή του νίκη και τη δεύτερη της καριέρας του στην άσφαλτο, επικρατώντας τελικά με άνεση του Elfyn Evans στην Κορσική.

Ο Latvala (VW) πήρε τα ηνία του αγώνα από τον Evans (M-Sport Ford) στην τελευταία ειδική του Σαββάτου και δεν απειλήθηκε στη συνέχεια, επικρατώντας τελικά με διαφορά 43,1”.

Evans ήταν φοβερός την Παρασκευή, πρώτη μέρα του αγώνα. Ήταν 10” ταχύτερος απ’ όλους στη βρεγμένη και λασπωμένη Ε.Δ.3, πράγμα που του επέτρεψε να είναι επικεφαλής στο τέλος της ημέρας, 18” μπροστά από την άλληέκπληξη του αγώνα, τον Ολλανδό Kevin Abbring με το τέταρτο εργοστασιακό Hyundai. Οι δύο νεαροί είχαν ανέβει από την 6η και 7η θέση στην 1η και 2η αντίστοιχα.

Όμως ο Latvala ήταν κυρίαρχος στην πρώτη ειδική του Σαββάτου, ψαλιδίζοντας τη διαφορά του από τον Evans κατά 21,2”, με αποτέλεσμα να τον πλησιάσει στα μόλις 1,7” πριν το απογευματινό σκέλος.

Τελικά ο Φιλανδός πήρε την πρωτοπορία στην Ε.Δ.6, παρότι αντιμετώπισε πρόβλημα με τα κατεβάσματα ταχυτήτων. Κατάφερε να επιστρέψει στο σέρβις, άλλαξε κιβώτιο και έκλεισε την ημέρα με μια διαφορά μόνο 2” από τον Evans, αλλά έχοντας δείξει πως ήταν καθαρά ταχύτερος.

Την Κυριακή, μετά τον πρωινό κύκλο των δύο ειδικών, ήταν πια ξεκάθαρο ότι ο Latvala ήταν αχτύπητος και ο Evans θα έπρεπε να περιμένει μιαν άλλη ευκαιρία για να πάρει την πρώτη του νίκη στο WRC.

O Φιλανδός ήταν 32,7” μπροστά από τον Ουαλό, ο οποίος ένιωθε στο σβέρκο του καυτή την ανάσα του AndreasMikkelsen με το άλλο VW. Η διαφορά τους μπαίνοντας στην Power Stage ήταν μόνο 9,8” και όλα έδειχναν ότι ο Evans θα έχανε και τη 2η θέση όταν ο Νορβηγός ήταν κατά 8,3” ταχύτερος στον πρώτο τομέα χρονομέτρησης (split).

Όμως ο Evans δεν κατέθεσε τα όπλα, τα έδωσε όλα στο τέλος της ειδικής και εξασφάλισε τη 2η θέση στο βάθρο, το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του μέχρι στιγμής.

Ο Γύρος της Κορσικής φέτος ήταν επεισοδιακός λόγω της καταρρακτώδους βροχής, που έφερε πλημμύρες και κατολισθήσεις την Παρασκευή, με αποτέλεσμα να ματαιωθούν οι 2 από τις 9 ειδικές διαδρομές του αγώνα.