Στο ράφι το Volkswagen Golf R 400

Στο ράφι το Volkswagen Golf R 400

Το Volkswagen Golf R 400 πέθανε! Το Dieselgate και η παραίτηση του υποστηρικτή του πρότζεκτ Heinz-Jakob Neusser το παρέπεμψαν στις ελληνικές καλένδες.

Η VW παρουσίασε το σούπερ εκρηκτικό χάτσμπακ ως πρωτότυπο στο Auto China 2014 στο Πεκίνο, με την υποστήριξη του επικεφαλής Έρευνας και Σχεδιασμού της εταιρείας, Heinz-Jakob Neusser.

Όλα έβαιναν καλώς και ελπιδοφόρα. Το Golf R 400 πήρε το «πράσινο φως» και την έγκριση να ντεμπουτάρει ένα χρόνο αργότερα. Επιπλέον, το διευθυντήριο της VW έδωσε την έγκριση το αυτοκίνητο να κάνει καριέρα και στην αμερικανική ήπειρο.

Αλλά το σκάνδαλο με τη χειραγώγηση των μετρήσεων των ρύπων στα ντίζελ ενέσκηψε και όπως τόσο άλλα υψηλόβαθμα στελέχη της γερμανικής εταιρείας, ο Neusser βρέθηκε άνεργος. Ύστερα από την παραίτησή του, πηγές μέσα από το VW Group είπαν στο Automotive News ότι η VW ενδέχεται να αναβάλλει επ’ αόριστον το Golf R 400. Αλλά πέρα από το Dieselgate, η γερμανική εταιρεία δεν εγκατέλειψε το πρότζεκτ ενός Golf υψηλών επιδόσεων –απλώς το αναθεώρησε.

Καταρχήν, η εταιρεία –ως το μεγαλύτερο μέλος του Volkswagen Group- εξακολουθεί να εργάζεται σκληρά για μια έκδοση παραγωγής του δίλιτρου μοτέρ του Golf R που θα μπορούσε να ξεπερνά τα 400 άλογα. Και αν όταν αυτό δρομολογηθεί για παραγωγή θα είναι υπό τα σήματα της Audi και όχι της VW, αναφέρει το Automotive News. Αλλά παρόλο που η Volkswagen δεν θα προχωρήσει σε μια πιο ισχυρή έκδοση του μοτέρ EA888, μπορεί να ακολουθήσει μια άλλη, νέα προσέγγιση στο ζητούμενο «εκρηκτικές επιδόσεις» για το Golf R.

Η επικρατέστερη προσέγγιση θα μπορούσε να είναι η έλευση ενός αυτοκινήτου όχι πολύ διαφορετικού από το υφιστάμενο Golf R. Η ισχύς του σαφώς και θα ήταν μεγαλύτερη απ’ ό,τι είναι σήμερα, αλλά όχι πολύ μεγαλύτερη από αυτή του υπάρχοντος αυτοκινήτου, λέει η Automotive News. Αλλά επειδή αυτό ακούγεται ως «ευσεβής πόθος», ποντάρουμε στο εναλλακτικό σχέδιο, υπό το οποίο θα μπορούσαμε να δούμε τους μηχανικούς της εταιρείας να κάνουν ευρεία χρήση ελαφρών υλικών για να κόψουν τουλάχιστον 150 kg από το βάρος της επόμενη γενεάς του Golf R, που θα λανσαριστεί στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Αυτό το νέο μοντέλο θα μπορούσε να ζυγίζει όσο το σημερινό GTI, που επίσης θα διαθέτει στη μελλοντική γενιά του μεγαλύτερη ισχύ, καλύτερο κράτημα και φρενάρισμα.   

[Πηγή Automotive News]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube