Καλπάζουν οι πωλήσεις των κόμπακτ SUV και crossover

Καλπάζουν οι πωλήσεις των κόμπακτ SUV και crossover

Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για συνέχιση της ραγδαίας αύξησης των πωλήσεών τους, που αναμένεται να ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2018.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, οι συνεχιζόμενες νέες ελεύσεις στα κόμπακτ SUV και crossover αναμένεται να αυξήσουν ακόμα πιο πολύ τις πωλήσεις τους.

Οι οποίες σύμφωνα με τα στοιχεία του οργανισμού Jato, το 2016 ξεπέρασαν τα 1,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 17% σε σχέση με το 2015 ενώ υπολογίζονται στα 2 εκατομμύρια το 2018 και τα 2,3 το 2020. Μοντέλα όπως το Renault Captur, το Peugeot 2008, το Ford EcoSport, το Suzuki Vitara, το Jeep Renegade και το FIAT 500X είναι οι πρωταγωνιστές σε αυτή την πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Renault Captur 1.5 dCi 90 PS

Η Γαλλία παρέμεινε η χώρα με τη μεγαλύτερη προτίμηση σε όλη την Ευρώπη για τέτοιου είδους μοντέλα, με σχεδόν το 14% επί των συνολικών πωλήσεων. Στη δεύτερη θέση πέρασε η Ιταλία που προσπέρασε την Αγγλία, ενώ τέταρτη παραμένει η Γερμανία. Στη Γαλλία τα τρία πιο δημοφιλή μοντέλα ήταν τα Renault Captur, Dacia Duster και Peugeot 2008, στην Ιταλία το FIAT 500X, στην Αγγλία τα Jeep Renegade και FIAT 500X ενώ στη Γερμανία το Opel Mokka X.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade 2.0 MJTD 4x4

Η έλευση και της Volkswagen στην κατηγορία με το T-Roc αναμένεται να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις, όπως άλλωστε και τα αντίστοιχα μοντέλα της Kia και της Hyundai αλλά και τα SEAT Arona, Opel Crossland και η έκδοση παραγωγής του Citroën C-Aircross.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara 1.6 DDiS 4WD TCSS

Εκτός από δημοφιλής στο αγοραστικό κοινό η συγκεκριμένη κατηγορία είναι δημοφιλής και στις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού πρόκειται για μοντέλα με υψηλό περιθώριο κέρδους. Κατά μέσο όρο είναι 25% πιο ακριβά από τα συμβατικά στα οποία βασίζονται, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το FIAT 500X 1.6 MTJ Cross

Είναι ένα, ομολογουμένως, αρκετά ενδιαφέρον στοιχείο όπως και τα εξής δύο: Μόλις το 14% από τα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι τετρακίνητα, ενώ το μερίδιο των ντίζελ κινητήρων έχει πλέον πέσει κάτω από το 50%, στο 47% για την ακρίβεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5 TDCi

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, αναλογιστείτε ότι το 2013 ήταν στο 56%. Είναι σαφές ότι η πτώση ακολουθεί τη συνολική πορεία των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στο περιβόητο dieselgate της Volkswagen.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube