Νέο Dacia Spring στα σκαριά

Νέο Dacia Spring στα σκαριά

Από το 2024, η ρουμανική εταιρεία θα λανσάρει μια νέα έκδοση του ηλεκτρικού σουπερμίνι της, του Dacia Spring. Μια εξελιγμένη έκδοση που θα ανταποκρίνεται στις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Dacia Spring

Το Groupe Renault θα λανσάρει 27 νέα μοντέλα μέχρι το 2025, με τα 12 από αυτά να είναι 100% ηλεκτρικά. Μεταξύ αυτών και ένα νέο Dacia Spring, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2024 όπως είδαμε στο χρονοδιάγραμμα που έδειξε ο Luca de Meo κατά την παρουσίαση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου.

Ο επικεφαλής του Ρόμβου ήταν πολύ συγκεκριμένος, δείχνοντας ότι θα είναι ο αντικαταστάτης του υπάρχοντος Dacia Spring. Το οποίο παραδόξως μόλις λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, εκκινώντας μάλιστα εντυπωσιακά, καθώς 46.000 παραγγελίες υπογράφηκαν το 2021.

Παρά αυτή την επιτυχία όμως, το Dacia Spring όπως το ξέρουμε θα έχει μια πολύ σύντομη καριέρα. Ένας από τους λόγους είναι η έναρξη ισχύος των νέων προδιαγραφών που αφορούν τον εξοπλισμό ασφαλείας στην Ευρώπη. Και οι οποίες θα απαιτήσουν την παρουσία συστημάτων, όπως η παρακολούθηση της κόπωσης του οδηγού ή το έξυπνο cruise control.

Dacia Spring

Οι υποχρεωτικές αυτές αναβαθμίσεις θα γίνουν σε δύο στάδια. Αρχικά, θα ισχύουν για τα νέα αυτοκίνητα που θα λανσαριστούν το 2022. Στη συνέχεια, το 2024, όλα τα μοντέλα που πωλούνται θα χρειαστεί να γίνουν σύννομα με τις νέες προδιαγραφές. Έτσι, τα μοντέλα που θα πωλούνται στην αγορά και έχουν λανσαριστεί πριν από το 2024 θα πρέπει είτε να προσαρμοστούν είτε να αποσυρθούν από τον κατάλογο εάν αυτό δεν είναι δυνατό.

Για να φέρουν το Dacia Spring εντός προδιαγραφών, οι Ρουμάνοι προετοιμάζουν ήδη μια σημαντική εξέλιξη. Η βάση θα είναι ωστόσο η ίδια, με το αυτοκίνητο να βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-A.

Αυτή η δεύτερη έκδοση όμως θα είναι η ευκαιρία να βελτιωθεί το αυτοκίνητο τεχνικά, χωρίς να αμφισβητηθεί η χαμηλή τιμή του. Ειδικά δεδομένου ότι η Dacia θα πρέπει να αντιμετωπίσει την όλο και μικρότερη ενίσχυση αγοράς, καθώς το κρατικό μπόνους στις χώρες της ΕΕ θα μειώνεται σιγά σιγά. Το Dacia Spring το πιθανότερο είναι να διατηρήσει τη μικρή μπαταρία του, με αυτονομία γύρω στα 250 km που αξιολογείται ως επαρκής για την αστική πελατεία του.

Dacia Spring

Η αναβάθμιση θα βελτιώσει τη εξωτερική σχεδίαση και τον εσωτερικό διάκοσμο, λίγο παλιομοδίτικο και τεχνικά ξεπερασμένο στο τρέχον μοντέλο. Θυμηθείτε ότι το Dacia Spring είναι στην πραγματικότητα ένα μικρό Renault σχεδιασμένο κυρίως για την Κίνα, βασισμένο στο πολύ χαμηλού κόστους ινδικό Renault Kwid! Εάν και δεν πληροί τα ευρωπαϊκά πρότυπα, όπως το κάνουν τα νέα Dacia περιλαμβανομένου του Sandero, το μοντέλο ανανεώθηκε και εισήχθη στην Ευρώπη, προκειμένου μειώσει τον μέσο όρο CO2 της Dacia και επομένως του Groupe Renault.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube