Επίσημο: Επαναφορτιζόμενα υβριδικά Jeep Renegade και Compass

Επίσημο: Επαναφορτιζόμενα υβριδικά Jeep Renegade και Compass

Τετρακίνητα, με ηλεκτροκίνητο πίσω άξονα και ηλεκτρική αυτονομία 50 km.

Με την παρουσίαση των Renegade και Compass 4x4e, σήμερα στη Γενεύη, η Jeep έκανε ένα σημαντικό βήμα προς το μέλλον.

Το μικρότερο μέχρι στιγμής Jeep, το Renegade, συνδυάζει τον νέο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.3 Firefly με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη ανακοινώνεται στους 190-240 PS. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade 1.3 T4 150PS DDCT

Με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, το Jeep PHEV μπορεί να καλύψει περίπου 50 km ως ηλεκτροκίνητο, αλλά με την τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 130 km/h. Όταν μπει στο παιχνίδι κι ο βενζινοκινητήρας, το υβριδικό Renegade μπορεί να κάνει το 0-100 km/h σε 7”.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Προηγμένο, ηλεκτρικό Jeep από την GKN

Jeep Compass 4x4e

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Compass αποδίδει επίσης έως και 240 PS συνδυαστικής ισχύος. Ακόμη το μοντέλο δεν έχει πιστοποιηθεί επίσημα, όμως αναμένεται να έχει πολύ παρόμοιες επιδόσεις με το αντίστοιχο Renegade και να εκπέμπει και αυτό λιγότερο από 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Jeep Compass 1.4 MultiAir2 170PS AWD

Πέρα από φιλικότερα προς το περιβάλλον, το υβριδικό σύστημα κίνησης κάνει τα Renegade και Compass και ικανότερα εκτός δρόμου. Σύμφωνα με την Jeep, αυτό οφείλεται στην επιπλέον ροπή από το πίσω ηλεκτρομοτέρ, που αποδίδεται από «μηδέν» στροφές και μπορεί να ελεγχθεί με ακρίβεια ώστε να δίνει όση ελκτική πρόσφυση απαιτείται κατά περίσταση.

Επιπλέον, το σύστημα eAWD ή 4x4e επιτρέπει στους δύο άξονες να λειτουργούν ανεξάρτητα, αλλά μπορεί και να μεταφέρει ροπή (torque vectoring) στον πίσω τροχό που έχει την καλύτερη πρόσφυση, οπότε είναι πιο αποτελεσματικό από ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης.

Πέρα από το υβριδικό σύστημα κίνησης, τα Jeep Renegade και Compass 4x4e έχουν και ειδικό γι’ αυτά πίνακα οργάνων και οθόνη πολυμέσων, που παρέχουν στον οδηγό όλες τις πληροφορίες για τη φόρτιση της μπαταρίας, τη ροή της ισχύος και την εκτιμώμενη ηλεκτρική αυτονομία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube