Καθυστερεί η μεγάλη μπερλίνα Alfa Romeo μέχρι το 2021

Το μοντέλο της Alfa Romeo με το οποίο θα επιχειρούσε να αντιπαρατεθεί στις BMW 5 Series, Audi A6 και Mercedes-Benz E-Class δεν αναμένεται πριν από το 2021.

Οι ενδιαφερόμενοι για τη μεγάλη μπερλίνα Alfa που θα έμπαινε σφήνα στην αγορά απέναντι στο γερμανικό τρίο, BMW 5 Series, Audi A6 και Mercedes-Benz E-Class, αλλά και στην Jaguar XF, στο Volvo S90 και, ειδικά για την Αμερική, στην Cadillac CTS, θα αργήσει πολύ αν η αναφορά του Automotive News είναι ακριβής.

Η πηγή αναφέρει ότι η Alfa μετέθεσε το λανσάρισμα της 4θυρης ναυαρχίδας της για μέχρι το 2021, τοποθετώντας το ύστερα από την ανανέωση της Giulia και συμπίπτοντας αυτό με την ανανέωση της Stelvio.

To εμπορικό ζητούμενο από τη μεγάλη Alfa είναι να κόψει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των σεντάν στην αμερικανική αγορά. Μια αγορά που δεν υποδέχτηκε θερμά τη μικρότερη Giulia που μέχρι στιγμής έχει πουλήσει μόλις 5,5 χιλιάδες αυτοκίνητα στις ΗΠΑ από την αρχή του χρόνου και τον Αύγουστο 916 αυτοκίνητα. Συγκριτικά, η BMW 3 Series, πούλησε τον Αύγουστο 5.379 αυτοκίνητα και από την αρχή του χρόνου 37.170 αυτοκίνητα. Πλεονεκτικότερη διαφορά στη δυναμικότητα των πωλήσεων υπάρχει και στην Ευρώπη όπου για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου οι πωλήσεις της Giulia ήταν 16.078 κομμάτια και της 3 Series 81.602 αυτοκίνητα.

Φυσικά και κανείς δεν ανέμενε από την Alfa Romeo να γίνει μονομιάς market leader, αλλά όπως και να το κάνουμε οι επιδόσεις της Giulia είναι φτωχές πέρα και δώθε από τον Ατλαντικό, κάτι που ταλανίζει το κεφάλι των ιθυνόντων της Alfa και της μητρικής FCA.

Από την άλλη, η καθυστέρηση αυτή ενδέχεται να επιβάλλεται και από το τρεντ της αγοράς. Παρόλη την προαναφερθείσα κατά κράτος επικράτηση της BMW 3 Series έναντι της Giulia, η πτώση του γερμανικού μοντέλου στις ΗΠΑ ξεπέρασε το 18% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα (στην Ευρώπη -7,5%). Πτώση από την οποία φαίνεται να επωφελείται η BMW X3 που σημείωσε άνοδο στις πωλήσεις της κατά 10% στις ΗΠΑ (αλλά κάμψη στην Ευρώπη). Και πρόκειται για μια τάση που πιέζει προς τα κάτω όλες τις μπερλίνες, καθώς οι καταναλωτές εγκαταλείπουν αυτόν τον τύπο αυτοκινήτου εις όφελος των crossover και SUV. Ως εκ τούτου, η μετάθεση της μεγαλύτερης Alfa Romeo Alfetta(;) θα μπορούσε απλώς να είναι μια ανταλλαγή θέσεων με ένα μεγαλύτερο ή μικρότερο crossover από τη Stelvio. H διαμόρφωση των τάσεων που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μια δυναμική φάση, ενδεχομένως με τη σειρά της να φέρει ανακατατάξεις σε όλο το πρόγραμμα των μελλοντικών μοντέλων της Alfa.

Μια υποψία που έχει ισχυρή βάση, καθώς στην Αμερική η νέα Stelvio λανσαρίστηκε τον Ιούλιο και ακόμη δεν έχει αποτυπωθεί η πρόοδός της στην αγορά σε επαρκές χρονικό διάστημα για να εξαχθούν συμπεράσματα. Και με την προαναφερθείσα τάση να βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη, υποπτευόμαστε ότι οι εμπορικές επιδόσεις της Stelvio στη μεγάλη αυτή αγορά θα είναι σαφώς ανώτερες από την παρουσία της Alfa Romeo με την τυπική μεσαία μπερλίνα της, την Giulia.

[Πηγή Automotive News]

TAGS