node/39297

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 21/6 με τη REAL News

Το DRIVE 285 κυκλοφορεί και πάλι σε φουλ μέγεθος, αυτή την Κυριακή με το πλούσιο φύλλο της εφημερίδας.

Το νέο τεύχος του DRIVE, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή με τη REAL News, είναι κάτι σαν στοίχημα. Είναι αυτό που αναλαμβάνει να υποστηρίξει με τη θεματολογία και το μέγεθός του την επιστροφή μας στην κανονικότητα, με την ελπίδα να περιοριστούν στο ελάχιστο οι συνέπειες του lockdown.

Εξαιτίας του τελευταίου, οι εξελίξεις τους τελευταίους μήνες σε επίπεδο νέων μοντέλων και λανσαρισμάτων είχαν σχεδόν παγώσει, οπότε όπως ήταν αναμενόμενο το ξεπάγωμα ήταν απότομα και ήρθαν πολλά μαζεμένα. Ξεκινώντας από τη νέα γενιά της Mercedes-Benz GLA που έχει την κεντρική θέση στο εξώφυλλο και συνεχίζοντας με το ολοκαίνουργιο Renault Captur, ένα ακόμα best-seller. Το Ford Kuga 1.5 EcoBoost που περνάει τη δοκιμασία του αναλυτικού Master Test -μετά το video review που ήδη είδατε-, το υβριδικό Suzuki Vitara που προστέθηκε στην ύλη ουσιαστικά «επί του πιεστηρίου» καθώς και το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC Που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG), είναι τα μοντέλα που καλύπτουν την πιο θερμή επικαιρότητα.

Αυτό το μήνα μπορεί να μην έχουμε δοκιμή κάποιου εξωτικού σούπερκαρ με γκάζι που κόβει την ανάσα, ωστόσο η ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia στη νέα έκδοση Veloce Ti των 280 PS ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόμασταν προκειμένου να αφήσουμε πίσω την κλεισούρα της προηγούμενης περιόδου. Υπάρχουν όμως και κάποια ακόμη... όχι-SUV μοντέλα. Θα διαβάσετε γι’ αυτά αφενός στο συγκριτικό του νέου Volkswagen Golf 1.5 TSI των 130 PS με το Opel Astra 1.2 Turbo των 145, αφετέρου στη δοκιμή του αμιγώς ηλεκτρικού Peugeot e-208 που επιπρόσθετα αντιπαραβάλαμε στο ηλεκτρικό MINI Cooper SE, ως τα δύο πιο στιλάτα ηλεκτρικά σουπερμίνι της αγοράς.

Τα πρόσφατα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση προφανώς δε θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, οπότε αφενός τα παρουσιάζουμε αναλυτικά, αφετέρου καταφέραμε να έχουμε και μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τη Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Αλεξάνδρα Σδούκου.

Τέλος, επιβεβαιώνοντας πως μπήκαμε σε μια περίοδο που οι εξελίξεις τρέχουν και πάλι κανονικά, τα αγωνιστικά θέματα επέστρεψαν και μαζί τους μια ανάλυση για τους λόγους που οδήγησαν στο διαζύγιο μεταξύ της Ferrari και του Sebastian Vettel.

Το μόνο που μένει, είναι να ξεκινήσουν εκ νέου οι αποστολές στο εξωτερικό, αλλά αυτό φαίνεται πως απέχει λίγο ακόμα. Προς το παρόν καλή ανάγνωση, με την υπόσχεση πως θα συνεχίσουμε να ανεβάζουμε ταχύτητα σελίδα-σελίδα, μήνα-μήνα.