node/39297

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 21/6 με τη REAL News

Το DRIVE 285 κυκλοφορεί και πάλι σε φουλ μέγεθος, αυτή την Κυριακή με το πλούσιο φύλλο της εφημερίδας.

Το νέο τεύχος του DRIVE, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή με τη REAL News, είναι κάτι σαν στοίχημα. Είναι αυτό που αναλαμβάνει να υποστηρίξει με τη θεματολογία και το μέγεθός του την επιστροφή μας στην κανονικότητα, με την ελπίδα να περιοριστούν στο ελάχιστο οι συνέπειες του lockdown.

Εξαιτίας του τελευταίου, οι εξελίξεις τους τελευταίους μήνες σε επίπεδο νέων μοντέλων και λανσαρισμάτων είχαν σχεδόν παγώσει, οπότε όπως ήταν αναμενόμενο το ξεπάγωμα ήταν απότομα και ήρθαν πολλά μαζεμένα. Ξεκινώντας από τη νέα γενιά της Mercedes-Benz GLA που έχει την κεντρική θέση στο εξώφυλλο και συνεχίζοντας με το ολοκαίνουργιο Renault Captur, ένα ακόμα best-seller. Το Ford Kuga 1.5 EcoBoost που περνάει τη δοκιμασία του αναλυτικού Master Test -μετά το video review που ήδη είδατε-, το υβριδικό Suzuki Vitara που προστέθηκε στην ύλη ουσιαστικά «επί του πιεστηρίου» καθώς και το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC Που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG), είναι τα μοντέλα που καλύπτουν την πιο θερμή επικαιρότητα.

Αυτό το μήνα μπορεί να μην έχουμε δοκιμή κάποιου εξωτικού σούπερκαρ με γκάζι που κόβει την ανάσα, ωστόσο η ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia στη νέα έκδοση Veloce Ti των 280 PS ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόμασταν προκειμένου να αφήσουμε πίσω την κλεισούρα της προηγούμενης περιόδου. Υπάρχουν όμως και κάποια ακόμη... όχι-SUV μοντέλα. Θα διαβάσετε γι’ αυτά αφενός στο συγκριτικό του νέου Volkswagen Golf 1.5 TSI των 130 PS με το Opel Astra 1.2 Turbo των 145, αφετέρου στη δοκιμή του αμιγώς ηλεκτρικού Peugeot e-208 που επιπρόσθετα αντιπαραβάλαμε στο ηλεκτρικό MINI Cooper SE, ως τα δύο πιο στιλάτα ηλεκτρικά σουπερμίνι της αγοράς.

Τα πρόσφατα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση προφανώς δε θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, οπότε αφενός τα παρουσιάζουμε αναλυτικά, αφετέρου καταφέραμε να έχουμε και μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τη Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Αλεξάνδρα Σδούκου.

Τέλος, επιβεβαιώνοντας πως μπήκαμε σε μια περίοδο που οι εξελίξεις τρέχουν και πάλι κανονικά, τα αγωνιστικά θέματα επέστρεψαν και μαζί τους μια ανάλυση για τους λόγους που οδήγησαν στο διαζύγιο μεταξύ της Ferrari και του Sebastian Vettel.

Το μόνο που μένει, είναι να ξεκινήσουν εκ νέου οι αποστολές στο εξωτερικό, αλλά αυτό φαίνεται πως απέχει λίγο ακόμα. Προς το παρόν καλή ανάγνωση, με την υπόσχεση πως θα συνεχίσουμε να ανεβάζουμε ταχύτητα σελίδα-σελίδα, μήνα-μήνα.

node/39682

Λεωφόρος Μεσογείων: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από Τετάρτη

Προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Μεσογείων.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Λεωφόρος Μεσογείων: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από Τετάρτη

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν στη λεωφόρο Μεσογείων από την Τετάρτη 12 Αυγούστου. 

Λόγω εκτέλεσης εργασιών, στις 12 και 13 Αυγούστου, από τις  07:30 το πρωί έως και τις 3 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Μεσογείων, περιοχής Δήμου Αγίας Παρασκευής, από το ύψος της συμβολής της με την οδό Αγίου Ιωάννου έως το ύψος της συμβολής της με την οδό Ευαγγελιστρίας, ρεύμα κυκλοφορίας προς Σταυρό Αγίας Παρασκευής.

Η  κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από το εναπομένον πλάτος του οδοστρώματος.

Η Τροχαία  παρακαλεί τους οδηγούς των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

node/39668

Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ για την επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Από σήμερα μπορεί να επιδοτείται η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μέσω του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά»- Διείτε τι προβλέπεται, πώς μπορείτε να κάνετε αίτηση για την επιδότηση

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ για την επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Οι ενδιαφερόμενοι για αγορά ηλεκτρικού οχήματος με επιδότηση από τη δράση “Κινούμαι Ηλεκτρικά” του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας μπορούν από σήμερα να δώσουν προκαταβολή ή να αγοράσουν/μισθώσουν το ηλεκτρικό όχημα που επιθυμούν. Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για το πρόγραμμα δημοσιεύθηκε χθες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 3323 Β/7.8.2020), πράγμα που σημαίνει ότι οι δαπάνες είναι από σήμερα επιλέξιμες προς επιδότηση, με την προϋπόθεση φυσικά ότι συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις που θέτει ο Οδηγός του προγράμματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτά είναι τα 10 βήματα για την αίτηση επιδότησης αγοράς ηλεκτρικού οχήματος

Η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων για την επιδότηση θα ανοίξει στις 24 Αυγούστου, ενώ ήδη έχει ενεργοποιηθεί η ιστοσελίδα του προγράμματος (http://kinoumeilektrika.ypen.gr) όπου έχουν αναρτηθεί όλες οι σχετικές ανακοινώσεις. Επιπλέον για τη δράση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» λειτουργεί καθημερινά από τις 3 Αυγούστου (από τις 10.00 έως τις 18.00) Help Desk στα τηλέφωνα 2131513640/2131513643. Κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του δέχθηκε περίπου 400 τηλεφωνικές κλήσεις και 250 ηλεκτρονικά μηνύματα τα οποία απαντήθηκαν στο σύνολο τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα δούμε μέσα στο 2020

Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 100 εκατ. ευρώ, ποσό που εκτιμάται ότι αρκεί για την επιδότηση αγοράς 15.000 αυτοκινήτων και 12.500 δικύκλων (σκούτερ και ποδήλατα). Ωστόσο ο υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, τόνισε κατά την παρουσίαση του προγράμματος ότι ανάλογα με τη ζήτηση που θα εκδηλωθεί το πρόγραμμα θα ενισχυθεί με επιπλέον πόρους.

Οι επιδοτήσεις είναι:

- Για αυτοκίνητα με λιανική τιμή προ φόρων έως 30.000 ευρώ, η επιδότηση είναι 20% με όριο τα 6.000 ευρώ. Από 30.001 έως 50.000 ευρώ, η επιδότηση είναι 15% με όριο τα 6.000 ευρώ.

- Για δίκυκλα/τρίκυκλα, ποσοστό 20% επί της αξίας με όριο τα 800 ευρώ.

- Για ποδήλατα, ποσοστό 40% με όριο τα 800 ευρώ.

Τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ζητήσουν επιπλέον επιδότηση 500 ευρώ για αγορά έξυπνου οικιακού φορτιστή (σε συνδυασμό με αγορά ΙΧ, όχι ποδήλατου ή σκούτερ).

Με απόσυρση παλαιού οχήματος/δικύκλου (εξαιρούνται τα ποδήλατα) παρέχεται επιπλέον μπόνους 1.000 και 400 ευρώ αντίστοιχα.

- Για ταξί η επιδότηση είναι 25% επί της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 8.000 ευρώ ή, αν πρόκειται για plug in υβριδικό μοντέλο, ποσοστό 15% με όριο τα 5.500 ευρώ. Στην περίπτωση των ταξί είναι υποχρεωτική η απόσυρση του παλιού οχήματος (πρέπει να είναι παλαιότερο από την 1-1-2013), η οποία επιδοτείται με επιπλέον μπόνους 2.500 ευρώ. Άρα η επιδότηση για τα ταξί φθάνει πρακτικά στα 10.000 ευρώ για ηλεκτρικό όχημα και 8.000 για υβριδικό.

- Για τις εταιρίες υπάρχει όριο αγοράς έως 3 αυτοκινήτων (6 για όσες έχουν δραστηριότητα σε νησιά) και το ποσοστό της επιδότησης είναι 15% με όριο τα 5.500 ευρώ ή 4.000 για υβριδικά. Για τα δίκυκλα η επιδότηση είναι ποσοστό 20% επί της αξίας με όριο τα 800 ευρώ.

Σε όλες τις περιπτώσεις δίνονται αυξημένες επιδοτήσεις για αγορά οχημάτων από πολύτεκνους και άτομα με ειδικές ανάγκες (1.000 ευρώ για αυτοκίνητο και 500 ευρώ για δίκυκλο/ποδήλατο).