Chevrolet FNR-X στην Auto Shanghai 2017

Chevrolet FNR-X στην Auto Shanghai 2017

Το πρωτότυπο SUV της Chevrolet είναι εμπνευσμένο από την Camaro και διαθέτει ενεργές αεροδυναμικές επιφάνειες και ανάρτηση.

Η Chevrolet αποκάλυψε στην Auto Shanghai 2017 ένα νέο πρωτότυπο επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV που ενσωματώνει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και ενεργή ανάρτηση που επιτρέπει στον οδηγό τη ρύθμιση του ύψους της.

Η Chevrolet αποκαλεί το πρωτότυπο FNR-X και λέει ότι είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο FNR (Find New Roads) που είχε παρουσιάσει επίσης στην Auto Shanghai το 2015. Αλλά αυτή τη φορά, το ντιζάιν του πρωτοτύπου έλκει την καταγωγή του από την υφιστάμενη Camaro.

Με απουσία μεσαίας κολόνας και τηλεχειριζόμενα αντιθέτως ανοιγόμενες πίσω πόρτες, η καμπίνα του FNR-X συνδυάζει το παραδοσιακή κινεζική «ξυλογλυπτική» με το high-tech ντιζάιν. Όχι μια, αλλά επτά οθόνες υπάρχουν στο εσωτερικό. Οι τρεις προβάλουν εικόνες στο παρμπρίζ, περιλαμβάνοντας μια που παρέχει εικόνα του δρόμου πίσω από το αυτοκίνητο σε εύρος 270º.

Η μεγαλύτερη οθόνη από τις επτά που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένη στην κονσόλα είναι ένα εξάγωνο σύστημα πολυμέσων που αποτελεί πρόκριμα του multimedia της επόμενης γενιάς που ετοιμάζει ο Αμερικανός κατασκευαστής. Ένα σύστημα που βασίζεται στην επαυξημένη πραγματικότητα, προβάλλοντας εικόνες και ολογράμματα, περιορίζοντας τον περισπασμό του οδηγού.

ΔΕΙΤΕ DRIVE H Chevrolet πατεντάρει ενεργό αεροδυναμικό πακέτο για την Corvette

Την κίνηση του FNR-X αναλαμβάνει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, ωστόσο η Chevrolet δεν έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Περιορίστηκε απλώς να αναφέρει ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανέμσα σε δύο οδηγικές ρυθμίσεις: Την V (Versatility) και την S (Sport). Ανάλογα με την επιλογή, η διαχείριση του συστήματος αλλάζει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και των δυναμικών χαρακτηριστικών, όπως λέει η Chevrolet, χάρη στην προηγμένης τεχνολογίας προσαρμοζόμενη ανάρτηση με τη δυνατότητα ρύθμισης του ύψους.

Το Chevrolet FNR-X όμως υιοθετεί και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, που αποτελούν πρωτοποριακή εφαρμογή στην κατηγορία των μικρών crossover. Στοιχεία όπως τα ενεργά κλαπέτα στις γρίλιες δεν είναι κάτι νέο, αλλά άλλα, όπως τα ρυθμιζόμενα τάσια, το εμπρός και πίσω σπόιλερ και τα πλευρικά μαρσπιέ που αλλάζουν γωνία ανάλογα με το οδηγικό στιλ για να μεγεθύνουν ή να ελαχιστοποιήσουν την οπισθέλκουσα, είναι πράγματα πρωτόγνωρα ακόμα και για μεγαλύτερες κατηγορίες.

ΔEITE AKOMH Chevrolet Camaro 1966-69

Φυσικά, όπως συμβαίνει με την πλειονότητα των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκαν στην Auto Shanghai 2017, τα βοηθήματα αυτόνομης οδήγησης του FNR-X περιλαμβάνουν στις τάξεις τους οπτικούς και ακουστικούς αισθητήρες για πλοήγηση χωρίς την επέμβαση ή χειρισμούς από τον οδηγό.

Παρότι δεν φαίνεται το ίδιο εξωπραγματικό όσο το ορίτζιναλ πρωτότυπο FNR, η Chevrolet δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει ότι το FNR-X είναι προάγγελος κάποιου μελλοντικού crossover παραγωγής ή απλώς μια εκθεσιακή σχεδιαστική σπουδή για εντυπωσιασμό.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube