Audi E-Tron Imperator Concept, βιτρίνα τεχνολογίας και άνεσης

Audi E-Tron Imperator Concept, βιτρίνα τεχνολογίας και άνεσης

Φουτουριστικό πρωτότυπο για το 2028 γιορτάζει τα 100 χρόνια του εμβληματικού και πρώτου 8κύλινδρου Audi, του Type R «Imperator».

Αδιαμφισβήτητα, τα αυτοκινητικά πράγματα της εποχής μας στηρίζουν το μέλλον τους σε δύο πυλώνες. Ο ένας είναι η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Ο άλλος η επίσης ραγδαία άνοδος των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

Και τα δύο, προφανώς θα οδηγήσουν τα αυτοκίνητα στο να αποκτήσουν μια διαφορετική μορφή από αυτή που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Και όχι μόνο στη χρήση, αλλά και στη φυσική εμφάνισή τους. Αυτοκίνητα που θα μπορούσαν για παράδειγμα να μοιάζουν στο Mercedes F015 Luxury in Motion Concept.

Με αυτό κατά νου, ο καλλιτέχνης Frédéric Le Sciellour σχεδίασε ένα φουτουριστικό Audi για το 2028, με την ονομασία e-Tron Imperator, ως εορταστική σγραγίδα για τα 100χρονα του ορίτζιναλ Audi Type R Imperator.

Το Audi e-Tron Imperator, όπως λέει και το όνομά του, διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και ως εκ τούτου η καμπίνα καταλαμβάνει σχεδόν όλο το μήκος του αυτοκινήτου με εξαίρεση ένα τμήμα στο μικρό εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό, το Imperator πρόκειται για ένα πολυτελές 4θέσιο, φορτωμένο με τις τεχνολογίες που αναμένονται να αποτελούν τα εκ των ων ουκ άνευ στις επόμενες δεκαετίες. Θα μπορούσαμε να αραδιάσουμε ένα τεράστιο κατάλογο από δαύτες, αλλά θα αρκεστούμε να αναφέρουμε τη μεγάλη ολογραφική οθόνη στο πίσω μέρος που μπορεί να προβάλλει μια εικόνα 3D, όπως για παράδειγμα μια λεπτομερή απεικόνιση της Αθήνας. Εμπρός, το πρωτότυπο Imperator διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό ταμπλό που απεικονίζει ό,τι θα μπορούσε ο οδηγός ή ο συνοδηγός να επιθυμήσει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Audi A8, το πρώτο αυτοκίνητο που θα γίνει αυτόνομο Level 3 [video]

Ως τελευταία αναφορά, θα περιοριστούμε στην εσωτερική διαμόρφωση των θυρών που καταργούν την παραδοσιακή επένδυση, τα χερούλια, τις λαβές και τα μεγάφωνα. Αντί αυτών, μεγάλες οθόνες με λειτουργίες multimedia αναλαμβάνουν όλες τις λειτουργίες.

Και για όσους δεν γνωρίζουν, το αυθεντικό Type R «Imperator» ήταν το πρώτο 8κύλινδρο αυτοκίνητο που κατασκεύασε η Audi και πέτυχε τότε να ανέβει σε ισχύ στο συμβολικό νούμερο των «100 ίππων». Η παραγωγή του κόστιζε περίπου τα μισά χρήματα από τον προκάτοχό του, Type M, παρόλο που το αυτοκίνητο ήταν μεγαλύτερο και πιο άνετο.



Ο 8κύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 4,9 λίτρων απέδιδε όπως είπαμε 100 άλογα στις 3.300 rpm και συνδυαζόταν με 3τάχυτο σασμάν –πάνω απ’ όλα επαλήθευση της παροιμιώδους ελαστικότητας του μοτέρ. Η πολύ καλή ροπή του κορυφωνόταν στις 1.100 rpm, οπότε μπορούσε να επιταχύνει από τα 8 km/h μέχρι την τελική ταχύτητα των 120 km/h με την τελευταία σχέση. Το Audi Type R «Imperator» κατασκευάστηκε από το 1927 μέχρι το 1929 σε 145 κομμάτια που το καθένα τους κόστιζε 16.000 Reichsmark.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube