Το Volvo XC20 θα ανταγωνίζεται το Audi Q2

Το Volvo XC20 θα ανταγωνίζεται το Audi Q2

Ένα μικρό crossover ετοιμάζει η Volvo, πιθανά με το όνομα XC20, επεκτείνοντας προς τα κάτω την γκάμα της.

Η Volvo σχεδιάζει ένα νέο crossover, πιθανά με το όνομα XC20 για να έχει στην αγορά έναν ανταγωνιστή του Audi Q2.

Ενώ το Volvo XC40 είναι ήδη γνωστό και αναμενόμενο το προσεχές διάστημα, το XC20 είναι ένα πιο μακροπρόθεσμο πλάνο. «Δεν είναι δύσκολο να φτιάξουμε ένα XC20» δήλωσε ο Henrik Green, επικεφαλής R&D της Volvo. Υπογραμμίζοντας ότι η εταιρεία έχει και την πλατφόρμα και όλο το απαραίτητο hardware.

«Η πλατφόρμα CMA είναι προσαρμοζόμενη, ταιριάζει σε ένα μικρότερο αυτοκίνητο» είπε ο Green για την Compact Modular Architecture, την οποία η Volvo εξελίσσει από κοινού με την Volvo για το επόμενης γενιάς Volvo V40 αλλά και για το συγγενές brand Lynk&Co.

Σε μια ειδική παρουσίαση του νέου Volvo XC60 πριν λίγες εβδομάδες, ο Green δήλωσε ότι παρότι η κατηγορία C στην οποία ανταγωνίζεται το Volvo V40 είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη, η ανάπτυξη στην αγορά των SUV/crossover συνεχίζεται. Και η εταιρεία προφανώς παρατηρεί τις εξελίξεις σε αυτό και προσαρμόζει τα πλάνα της.

Οι πωλήσεις των μικρών SUV αναμένεται να ξεπεράσουν το 2018 τα δύο εκατομμύρια, από 1,4 πέρσι. Ο βασικός όγκος προέρχεται από πιο mainstream κατασκευαστές, όπως η Nissan, η Peugeot, η Renault και η Suzuki. Η Audi πρόσφατα μπήκε σε αυτή την αγορά με το Q2 και είναι ο μόνος από τους λεγόμενους premium κατασκευαστές.

Ο Green δήλωσε ότι είναι πολύ ευκολότερο για την Volvo να «παίξει» με το μήκος της CMA παρά με το πλάτος. Το μήκος είναι η πλέον καθοριστική από τις διαστάσεις προκειμένου αυτό να ενταχθεί σε μια κατηγορία. Από την άλλη, το πρόσθετο βάρος και η δύσκολη αεροδυναμικά διαχείριση της μεγάλης μετωπικής επιφάνειας θα είναι πρόβλημα για την οικονομία καυσίμου.

Εκτός από την πλατφόρμα, η Volvo έχει και τον κινητήρα που χρειάζεται. O 3κύλινδρος 1.5 τούρμπο είναι σχεδόν έτοιμος, σύμφωνα με τον Green. «Μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε μοντέλο, σε όλη τη γκάμα μας, οπότε είναι θέμα απόφασης του μάρκετινγκ», εξηγεί. Ως προς την απόδοση, λέγεται ότι θα ξεπερνά με άνεση τους 150 ίππους.

Εκτός από 3κύλινδρα και 4κύλινδρα σύνολα, η Volvo ετοιμάζει και εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. «Ψάχνουμε πρακτικές και προσιτές οικονομικά λύσεις» λέει ο Green, τονίζοντας ότι η Volvo θέλει να κάνει πιο προσιτή αυτή την τεχνολογία.

Η αύξηση πωλήσεων υβριδικών μοντέλων και η έκρηξη πωλήσεων των SUV θα φέρει την Volvo πιο κοντά στον στόχο των 800.000 πωλήσεων παγκοσμίως, που η εταιρεία έχει βάλει για το 2020. Πέρσι είχε αύξηση κατά 6,2% στις 534.000. Η ανοδική τάση μάλλον θα συνεχιστεί, με την αντικατάσταση του XC60, ενός από τα πιο εμπορικά της μοντέλα, και το λανσάρισμα του XC40.

[Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube