Η Audi επιταχύνει την εξέλιξη του e-tron SUV

Η Audi επιταχύνει την εξέλιξη του e-tron SUV

Η Audi επιταχύνει το πλάνο που θα φέρει στην παραγωγή το ηλεκτρικό της SUV, αντίπαλο στην μελλοντική Jaguar i-Pace.

Έχουμε πλέον πλησιάσει πολύ κοντά σε αυτό που πριν λίγα χρόνια θεωρούσαμε μέλλον της αυτοκίνησης. Όλοι οι κατασκευαστές πιέζουν προς την ίδια κατεύθυνση, η οποία δεν είναι άλλη από την ηλεκτροκίνηση.

Και καθώς η αγορά των SUV είναι σε διαρκή άνθιση, ήταν σχεδόν βέβαιο ότι αυτές οι δύο τάσεις θα συνδυάζονταν και μάλιστα άμεσα. Η Audi θέλει να είναι μία από τις πρώτες μάρκες σε αυτό το νέο κομμάτι της αγοράς, για αυτό επιταχύνει το πλάνο εξέλιξης του e-tron SUV. Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλά ιστάμενου στελέχους, το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2018 ώστε «η Audi να είναι ο πρώτος premium κατασκευαστής που βάζει σε κανονική παραγωγή ένα πραγματικά premium ηλεκτρικό SUV». Όμως εδώ υπάρχει κόντρα, αφού και η Jaguar τρέχει προκειμένου να παρουσιάσει το i-Pace, το δικό της ηλεκτρικό SUV, την ίδια περίοδο. Και τέλος πάντων, άσχετα με το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας τον εαυτό του και ποια εικόνα προωθεί στην κοινή γνώμη, υπάρχει ήδη το Tesla Model X, το οποίο στην Audi μάλλον δεν θεωρούν αρκετά… premium.

Το αυτοκίνητο της Audi θα τοποθετηθεί μεταξύ των Q5 και Q7, πιο κοντά στο πρώτο από άποψη μεγέθους. Αν και οι πρώτες πληροφορίες και οι επεξεργασμένες εικόνες παρουσίαζαν το αυτοκίνητο ως το νέο Q6, η Audi ξεκαθάρισε ότι αυτό είναι ένα διαφορετικό, αυτόνομο project. Ένα 4θυρο SUV με κουπέ γραμμή, κάτι ανάλογο με το X6 της BMW. Η πλατφόρμα του ηλεκτρικού SUV της Audi είναι κοινή με το Mission E της Porsche. Καθώς μιλάμε για το ηλεκτρικό σπορ σεντάν της Porsche, είναι δεδομένο ότι η προτεραιότητα θα έχει δοθεί στην κορυφαία οδική συμπεριφορά. Παρόλα αυτά, η πλατφόρμα θα είναι προσαρμόσιμη, ώστε να αξιοποιηθεί ως βάση για διάφορα μοντέλα του ομίλου.



Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο θα είναι κοντά στο πρωτότυπο που η εταιρεία είχε δείξει το 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης, σύμφωνα με τον Dietmar Voggenreiter, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και marketing της Audi. Η απόφαση της παραγωγής του e-tron SUV ελήφθη σε συνδυασμό με την πρόοδο στην τεχνολογία των μπαταριών, ώστε η αυτονομία να φτάσει στα 500 km. Οι Γερμανοί ήθελαν επίσης να περιμένουν μέχρι οι υποδομές να βελτιωθούν στο επίπεδο που η χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι απλή και εύκολη υπόθεση. Πρόσφατα η Volkswagen έκανε μία συμφωνία με την BMW, την Ford το Daimler Group, για έναν κοινό δίκτυο ταχυφορτιστών που θα έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό ως το 2018.

Πηγή Carbuzz

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube