Τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Audi θα λέγονται e-tron

Τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Audi θα λέγονται e-tron

Τα νέα μοντέλα της Audi που εξελίσσονται ως αμιγώς ηλεκτρικά θα φέρουν το λογότυπο e-tron, όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας, Rupert Stadler

Το όνομα e-tron θα αντιπροσωπεύει το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί πάνω σε μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα και θα είναι SUV αρχικά. Στη συνέχεια πάνω στην ίδια πλατφόρμα θα εξελιχθούν και χάτσμπακ αλλά και σεντάν μοντέλα.

Το e-tron δεν θα είναι πλέον μια ειδική επεξήγηση για κάποιο μοντέλο, σε μια προσπάθεια να εξελιχθεί σε λογότυπο αντίστοιχο του quattro, το οποίο εμφανίστηκε το 1980. Στην Έκθεση της Φρανκφούρτης του 2015, είδαμε για πρώτη φορά το e-tron quattro, ένα ηλεκτρικό SUV, το πρώτο από τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που η Audi σχεδιάζει να λανσάρει μέχρι το 2020. Τα άλλα δύο θα είναι ένα μεσαίο χάτσμπακ και ένα μεγαλύτερο πολυτελές σεντάν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οδηγούμε το ηλεκτρικό Audi R8 e-tron

Σχετικά με την απόφαση της Audi να λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό SUV με το όνομα e-tron, χωρίς κάποια διασύνδεση σε υπάρχον μοντέλο της γκάμας ή χωρίς της δημιουργία μια ηλεκτρικής υπο-γκάμας, όπως κάνουν η BMW και η Mercedes-Benz, ο Stadler ανέφερε τα εξής: « Έχει μια αναλογία με το πρώτο Audi quattro, το οποίο έμεινε γνωστό απλώς ως quattro. Μακροπρόθεσμα το λογότυπο e-tron θα αντιπροσωπεύει μια ξεχωριστή πλατφόρμα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Βέβαια, όπως έγινε και με το λογότυπο quattro, έτσι και το e-tron σταδιακά θα συνδυάζεται με μερικά από τα υπάρχοντα ονόματα μοντέλων της Audi: «θα έχουμε μοντέλα με τα γνωστά ονόματά τους. Για παράδειγμα A6 e-tron, A7 e-tron, A8 e-tron κ.ο.κ.».

Το αφεντικό της Audi επίσης μας έδωσε την πρώτη επίσημη πληροφόρηση ότι στο Ingolstadt εργάζονται πυρετωδώς πάνω σε ένα πολυτελές ηλεκτρικό σεντάν που θα ανταγωνιστεί το Tesla Model S: «Πιστεύω ακράδαντα πως η Audi πρέπει να τοποθετηθεί στην πολυτελή κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεδομένης της τεχνολογίας αιχμής που διαθέτει αυτή τη στιγμή πάνω στην ηλεκτροκίνηση».

Ωστόσο ο Stadler διέψευσε τις φήμες που ήθελαν το επερχόμενο ηλεκτρικό σαλούν να αντικαθιστά το εδώ και καιρό προγραμματισμένο Α9 e-tron. Αντιθέτως αυτό μάλλον θα ενταχθεί στο σχεδιασμό των τριών υπό εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων και μάλλον θα ονομαστεί Α8 e-tron.

Όταν ρωτήσαμε αν το τρίτο ηλεκτρικό Audi που προγραμματίζεται για λανσάρισμα μέχρι το 2020 θα μπορούσε να είναι ένα MPV, στη θέση του νέου Α2, το οποίο απορρίφθηκε, ο Stadler δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του στην ιδέα όχι ενός MPV αλλά ενός SUV «με αυξημένη την πολυχρηστικότητα».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Αποκλειστικό: Οδηγούμε το νέο Audi Q5

 «Προσφάτως διαπιστώνουμε μια αυξημένη ζήτηση για τέτοιου είδους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που θα κινούνται κυρίως στις μεγαλουπόλεις. Θα μπορούσαν άνετα να είναι οχήματα με αυτονομία μεταξύ 350 έως 450 km. Η παράμετρος των χώρων είναι πολύ σημαντική. Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με συμπαγείς διαστάσεις αλλά τεράστια βελτίωση στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Οι πελάτες αναζητούν εύκολη πρόσβαση, μια εποπτική θέση οδήγησης και το κυριότερο να νιώθουν ασφάλεια». Ένα τέτοιο μοντέλο θα μπορούσε άνετα να βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της VW, στην οποία βασίστηκε και το πρωτότυπο ID που είδαμε πρόσφατα στην Έκθεση του Παρισιού. Ο Stadler είπε ότι θα ασχοληθούν με αυτό το πρότζεκτ μεσοπρόθεσμα.

Παρά την μακρά παράδοση της Audi στην κατασκευή προσθιοκίνητων και τετρακίνητων μοντέλων ο Stadler δεν βλέπει κάποιο εμπόδιο στο γεγονός ότι το πρωτότυπο ID της VW είναι πισωκίνητο. «Ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα απαιτεί διαφορετική προσέγγιση και λύσεις από ένα συμβατικό».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube