SEAT León ST Cupra με 350 PS από την JE Design

SEAT León ST Cupra με 350 PS από την JE Design

Αν και θα λέγαμε ότι οι 280 PS αρκούν για το SEAT León ST Cupra 280, στέισον γαρ, δεν θα μας κακόπεφταν οι 350 της JE Design.

Η JE Design, που περιγράφει το βελτιωμένο SEAT León ST Cupra ως «το επόμενο blockbuster», ανέβασε το 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ τούρμπο από τους 280 στους 350 PS και από τα 35,7 στα 44,9 kgm.

Νούμερα ικανά για να στείλουν τη βελόνα του ταχυμέτρου πάνω από τα 280 km/h, κατατάσσοντάς το στην premier league των στέισον επιδόσεων. Και αν έχετε αμφιβολίες για την αξιοπιστία του εγχειρήματος, να ξέρετε ότι η JE Design καλύπτει το πακέτο της με διετή εγγύηση.

Ύστερα από το μοτέρ, ήρθε η ώρα του αμαξώματος με ένα customized body kit: Πρόσθετο σπόιλερ για τον εμπρός προφυλακτήρα, μεγάλες προεκτάσεις στα φτερά, πλευρικά μαρσπιέ με κάρμπον look και πίσω ποδιά που φιλοξενεί το διαχύτη. To φαρδύ body kit αλά Cup Racer ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το πώς κάθεται το αυτοκίνητο, χάρη στο χαμήλωμα δύο πόντων που εξασφαλίζει η ανάρτηση coilover DDC Plug & Play της KW. Το αποτέλεσμα συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος, από την ATS ή την OZ, σε διάσταση 10Jx19” που φορούν λάστιχα 265/30.

Το πακέτο βελτίωσης της JE Design συμπληρώνεται από ανοξείδωτο σπορ σύστημα εξάτμισης με κλαπέτο που ελέγχεται από τις ρυθμίσεις του SEAT Profile, σε τρεις θέσεις: Νormal, Sport και Cupra. Οι πρώτες δύο επιλογές προσφέρουν διαφορετικό επίπεδο σπορ, αλλά και διακριτικού ήχου εξάτμισης, ενώ στη ρύθμιση « Cupra», το κλαπέτο ανοίγει και αφήνει να περνά ανόθευτη όλη η ρώμη του μοτέρ, ουρλιάζοντας μέσα από τέσσερις 80άρες μπούκες.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, το προσθιοκίνητο Leon Cupra ST των μόλις 280 PS κατέχει πλέον τον τίτλο του ταχύτερου στέισον βάγκον στο Nürburgring [βλ. video] που, μέχρι πρότινος, ανήκε στο τετρακίνητο Audi RS4 (B7) με τον ατμοσφαιρικό V8 των 420 ίππων.

Για όποιου θα ήθελαν κάτι λιγότερο από αυτό που προσφέρει η JE Design, να θυμίσουμε ότι πρόσφατα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η SEAT παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του κορυφαίου της μοντέλου, με τον δίλιτρο TSI τονωμένο στους 290 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 35,7 kgm να απλώνεται πλέον στο εύρος 1.700-5.800 rpm αντί για 1.750-5.600 rpm του Cupra 280.

[Πηγή JE Design]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube