Ένα ταπεινό Toyota IQ μεταμορφώθηκε σε GR Yaris!

Ένα ταπεινό Toyota IQ μεταμορφώθηκε σε GR Yaris!

Ένα Toyota iQ προσπαθεί να μεταμορφωθεί σε GR Yaris με τη βοήθεια ενός… κινητήρα Κawasaki.

To Toyota GR Yaris έχει καταφέρει να είναι ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα των petrolheads παγκοσμίως. Για τον λόγο αυτό, πολλοί είναι οι βελτιωτικοί οίκοι που έχουν βάλει το χεράκι τους στο καυτό ιαπωνικό χάτσμπακ. Η συγκεκριμένη περίπτωση όμως ξεφεύγει πολύ από τα τετριμμένα.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για το Τokyo Auto Salon του 2022 και ως βάση του δεν έχει το πολυπόθητο GR Yaris, αλλά ένα ταπεινό Τoyota iQ που προσπαθεί να μοιάσει σε αυτό με τη βοήθεια ενός μοτέρ της Kawasaki!

Oι φωτογραφίες του διέρρευσαν στο Twitter από έναν από τους μηχανικούς του και όσο αλλόκοτο και αν φαίνεται, είναι πλήρως λειτουργικό.

Toyota iQ Toyota GR Yaris

Όπως προαναφέραμε, το εικονιζόμενο όχημα ξεκίνησε τη ζωή του σαν ένα Toyota iQ, τον ιαπωνικό αντίπαλο του smart ForTwo με τις 3+1 θέσεις. Ο βελτιωτής τοποθέτησε τους προβολείς από το GR Yaris, νέα φτερά και προφυλακτήρες, καπό από ανθρακόνημα και μια διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος. Επιπλέον, πατάει στο έδαφος με καινούργιες ζάντες που έχουν εμφανώς μεγαλύτερο πλάτος στον πίσω άξονα. Συνολικά το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.

Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα, ένα τριάκτινο αγωνιστικό τιμόνι και μια τετράγωνη οθόνη στην κεντρική κονσόλα. Οι πίσω θέσεις αποτελούν παρελθόν και στην θέση τους υπάρχει ο κινητήρας από μία Kawasaki Ninja ZX-14R, μια από τις πιο γρήγορες μηχανές παραγωγής στον κόσμο.

Ο 16βάλβιδος τετρακύλινδρος έχει χωρητικότητα 1.441 cc και αποδίδει 211 PS και 154 Nm ροπής. Η ισχύς του μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου που χρησιμοποιεί και η μοτοσικλέτα.

Toyota iQ Toyota GR Yaris

Είναι σίγουρο πως το κοντό μεταξόνιο, ο συναρπαστικός ήχος του κινητήρα και το χαμηλό του βάρος θα προσφέρουν μια οδηγική εμπειρία γεμάτη αδρεναλίνη, σε όποιον κάτσει πίσω από το τιμόνι του.

Κλείνοντας, να θυμίσουμε ότι η Gazoo Racing πίσω στο μακρινό 2012 παρουσίασε το GRMN iQ 130G. Μόλις 100 κομμάτια παράχθηκαν συνολικά και κάτω από το καπό του βρισκόταν ένας υπερσυμπιεσμένος κινητήρας 1,3 lt. Ο τίτλος του πιο τρελού iQ απονέμεται όμως στο Aston Martin Cygnet που έκρυβε μέσα του έναν V8 4,7 λίτρων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube