
Η BMW i4 γίνεται πιο οικονομική ή πιο ισχυρή… Διάλεξε!
H BMW i4, η ηλεκτρική σπορ μπερλίνα του Μονάχου δέχεται τεχνικές αναβαθμίσεις που βελτιώνουν την αυτονομία στις βασικές εκδόσεις και αυξάνουν θεαματικά την ισχύ στην κορυφαία M60.


Η BMW ετοιμάζει εντατικά τη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της, που θα φέρουν το όνομα Neue Klasse. Μεταξύ αυτών κι BMW i4.
Πρώτο δείγμα θα είναι η νέα iX3 το φθινόπωρο και ακολουθεί η i3 τον ερχόμενο χρόνο. Ωστόσο, η υπάρχουσα i4 παραμένει στο προσκήνιο με σημαντικές αναβαθμίσεις για όλες τις εκδόσεις της.
Η BMW i4 M60 xDrive, με 0-100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, έρχεται στο ίδιο επίπεδο με την M4 CSL του 2022
Στις βασικές εκδόσεις eDrive35 και eDrive40, η BMW ενσωματώνει πλέον μικροτσίπ καρβιδίου του πυριτίου (SiC) στα ηλεκτρονικά ισχύος. Αυτή η τεχνική εξέλιξη μειώνει την κατανάλωση κατά 4,5% και αυξάνει την αυτονομία έως και 22 km, χωρίς να αλλάζει η χωρητικότητα των μπαταριών -66 kWh και 80,7 kWh αντίστοιχα. Έτσι, η eDrive35 φτάνει τα 428 km σε αυτονομία, ενώ η eDrive40 αγγίζει τα 510 km (κύκλος WLTP), πάντα ανάλογα με τις επιλογές εξοπλισμού και ελαστικών.
Ποια είναι όμως η πιο ισχυρή από τις 3 και 4 Series; Στην κορυφή της γκάμας, η πρώην M50 xDrive δίνει τη θέση της στη νέα M60 xDrive, η οποία φέρνει μαζί της αύξηση ισχύος κατά 57 άλογα. Έτσι με συνολική απόδοση 601 άλογα, η νέα M60 γίνεται το πιο ισχυρό μοντέλο των 3 και 4 Series, ξεπερνώντας ακόμη και τις M3/M4.
Η επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα την φέρνει στο ίδιο επίπεδο με την M4 CSL του 2022, και κοντά στις M4 Competition/CS του 2024, οι οποίες δεν προσφέρονται με αμάξωμα GranCoupé. Είναι ουσιαστικά ένας προπομπός για τη μελλοντική ηλεκτρική M3 της Neue Klasse.
Ωστόσο, η επιπλέον ισχύς έχει επίπτωση στην αυτονομία: Η M60 xDrive περιορίζεται στα 433 km (WLTP), παρά τη μεγάλη μπαταρία των 80,7 kWh — στα ίδια επίπεδα δηλαδή με την eDrive35.