node/30588

Το επόμενο Renault Clio RS με 1.8 τούρμπο

Η σούπερσπορ έκδοση του επόμενου Clio θα υιοθετήσει το 1.800άρι μοτέρ τούρμπο του Mégane RS. Ας ελπίσουμε σε απόδοση τουλάχιστον 225 PS.

Με πρώτη εμφάνιση σε δοκιμές εξέλιξης εδώ και κάμποσες ημέρας, το νέο Clio αναμένεται στις εκθέσεις σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Η πιο εκρηκτική έκδοσή του, το Clio RS, θα ακολουθήσει λίγο αργότερα και ελπίζουμε να μην πάρει στον Ρόμβο τον ίδιο χρόνο που μεσολάβησε μεταξύ της τέταρτης γενιάς του στάνταρ Mégane και του Mégane RS –δύο χρόνια. Βέβαια, ακούμε με απόλυτη ικανοποίηση πως τα διακριτικά «R.S.» θα συνεχίσουν την καριέρα τους στο σουπερμίνι της Renault. Και τούτο παρά τις αντιξοότητες που προκύπτουν από τις νέες αντιρρυπαντικές νόρμες και οδηγούν πολλούς μαζικούς κατασκευαστές να αναθεωρούν τα σχέδιά τους για σπορ, μικρά αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την Alpine A110

Το υφιστάμενο Clio RS χρησιμοποιεί 1.600άρι μοτέρ τούρμπο με την απόδοσή του να κυμαίνεται από τα 200 έως τα 220 άλογα. Το επόμενο θα εγκαταλείψει το μοτέρ αυτό προς χάρη του πρόσφατου 1.8 τούρμπο που φορά ο μεγαλύτερος αδελφός του το Mégane RS, αλλά και η καινούργια Alpine A110. Την πληροφορία αυτή επιβεβαίωσε ο Philippe Brunet, αντιπρόεδρος στον τομέα των θερμικών και ηλεκτρικών κινητήρων για τη Συμμαχία, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τελευταία έκδοση του L’Automobile Magazine.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Mégane RS

Και ακούγεται λογικό, από τη στιγμή που ένας 1.600άρης με απόδοση 150 έως 220 άλογα έχει ξεπεραστεί από τα δύο πρόσφατα νέα μοτέρ του Ρόμβου, να μπει στο χρονοντούλαπο. Έτσι από τη μια έχουμε τον κινητήρα 1.3 TCe που μόλις εγκαινίασε το Scénic, από 115 έως 160 άλογα. Και από την άλλη, τον 1.8 TCe που αυτή τη στιγμή το εύρος ισχύος του είναι από τα 225 έως τα 280 άλογα –και προσεχώς 300. Κάτω από το καπό του νέου Clio RS λοιπόν, θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με τη βασική έκδοση των 225 αλόγων, αν δεν κριθεί απαραίτητο να περάσουμε σε μια detuned έκδοση για να κατέβουν τα CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Renault Clio RS

O 1.8 TCe αποτελεί επίσης την ελπίδα για κάποιους να τον δουν να εξοπλίζει ένα ακόμα πιο ισχυρό Clio 5 RS, καθώς το μοτέρ υπάρχει και στις εκδόσεις των 252 και 280 ίππων. Ας μην ξεχνάμε ότι η Renault είχε εξετάσει την παραγωγή του Clio 4 RS 16, με δίλιτρο μοτέρ 275 ίππων στη θέση του 1.6. Και τώρα, τα πράγματα δείχνουν απλούστερα, μιας και το βασικό μοτέρ υφίσταται ήδη.

TAGS
node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]